Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Comezouse cun inventario de equipamentos TIC, procedendo á retirado de equipos obsoletos nas aulas e substituíndoos por equipos portáiles facilitados pola Consellería de Educación.
Se pasa unha enquisa ás familias para coñecer as necesidades en equipamento informático básico.
Por outra banda, puxéronse operativas as aulas virtuais de cada aula ou asignatura(ESO), a través das cales se envían contidos didácticos e o alumnado pode enviar traballos sobre diferentes contidos a solicitude do profesorado.
Nas primeiras reunións do curso celebradas co profesorado se informa sobre o protocolo a levar a cabo para a boa práctica de uso TIC e se facilita a localización do libro de rexistro de incidencias TIC.
Se facilita información ao profesorado para a dquisición de compretencias TIC.
Se fai operativo un banco de equipos pc portátiles, con localización na biblioteca, e para uso común de todo o alumnado e profesorado que así o solicite. Así mesmo se levan a cabo proxectos en primaria e a ESO para iniciar ao alumnado no uso de programas específicos para crear presentacións e animacións, tal como Canva.
obxectivo referencia...
Avaliación
Para realizar o seguimento do Plan centrarémonos en dous tipos de avaliación.
Unha avaliación procesual e outra final.
Na avaliación procesual centraremos a atención nos indicadores específicos
das accións propostas que nos axudarán a determinar si o obxectivo proposto foi
realizado, está aprazado ou pendente de ser levado a cabo ou, pola súa contra, se é
preciso realizar variacións no plantexamento destas accións para que ás propostas
se materialicen. Esta avaliación foi realizada unha vez ao trimestre.
Coa análise deses indicadores, elaborarase un informe avaliativo final no que
se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de
mellora para os cursos posteriores.
O principal atranco que houbo durante o presente curso foi a escasa disponibilidade horaria coa que contaba o coordinador TIC e coordinadora Plan Dixital. Non é posible facerse cargo de todas as asignacións encomendadas dentro da xornada lectiva. Unha gran parte das accións acometidas foron executadas en tempos fóra da xornada escolar.
No vindeiro curso precísase mellorar aspectos relacionados con:
* liberacións horarias para profesorado coordinador plan dixital e coordinador TICS.
*equipamentos informáticos para sala de profesorado e titorías.
Comunicación e difusión
Para realizar a difusión do Plan Dixital é preciso establecer dous canles de
comunicación. O primeiro ao Claustro de profesores e o segundo a toda a
comunidade educativa.
A comunicación ao Claustro de Profesores levarase a cabo nas diferentes
reunións de CCP, Claustro e Consello Escolar, onde se irán comunicando os cambios
e as decisións tomadas no Plan en caso de existir.
A Comunidade Educativa, farase mediante a inclusión do Plan Dixital no Proxecto
Educativo do Centro, dando o seu coñecemento vía abalar, páxina web do centro e a
comunicación a ANPA para a súa difusión.