Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizouse o seguimento do desenvolvemento do Plan Dixital a través da observación da consecución dos obxectivos marcados e as súas respectivas accións, a súa valoración por parte do EDPD e as reunións presenciais do coordinador co mentor ADIX (facilitadas por ser este o Centro de destino do mesmo) valorando o grao de consecución de cada obxectivo.
Traballouse a través das accións programadas no PD para este período, reflectindo a súa consecución nas "Actas de seguimento" das reunións levadas a cabo co coordinador Adix.
Traballouse a través das accións programadas no PD para este periodo, reflexando a súa consecución nas actas de seguimento levadas a cabo co coordinador Adix.
Traballouse a través das accións programadas no PD para este periodo, reflexando a súa consecución nas actas de seguimento levadas a cabo co coordinador Adix.
Avaliación
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudaron a determinar si o obxectivo proposto foi acadado ou se, polo contrario sería necesario realizar variacións no deseño destas accións durante o curso para que as propostas se materializasen.
Na avaliación final recóllense os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.
Realizouse a avaliación destes aspectos a través das reunións co asesor ADIX e a valoración dos resultados obtidos e a súa adecuación aos devanditos indicadores.
En xeral, acadáronse a meirande parte dos obxectivos e accións propostas no PD. Aínda así, cabe destacar entre outras problemáticas as seguintes:
- A Administración Educativa, á hora de facer a dotación de material, non tivo en conta as análises DAFO e a detección de necesidades dos centros que esta mesma ordenou realizar por parte dos equipos de Plan Dixital o curso pasado. Fíxose unha dotación de material xenérica sen atender á información recollida polos centros no PD a través dos procedementos e ferramentas indicados polos ADIX e a propia Consellería.
- Os pasos para levar a cabo o Plan Dixital este curso non foron claros, non se dispoñía dunha folla de ruta por parte dos equipos ADIX respecto aos procedementos e tempos.
- Resulta complicado acadar os obxectivos do Plan sen ferramentas tecnolóxicas adecuadas.
Claridade por parte dos Servizos Centrais en canto a procedementos e tempos de execución na realización de documentos e tarefas, para evitar o traballo reiterado (incluso en balde) na posta en marcha da dixitalización dos centros educativos. Debería contarse cun plan de acción estudado e estruturado con antelación para que non recaian nos centros educativos as consecuencias da desorganización e a improvisación, cun gran impacto no día a día do labor educativo do profesorado.
Comunicación e difusión
Unha vez rematado o Plan Dixital presentouse ante o Claustro e Consello Escolar do Centro para a súa aprobación e, posteriormente, publicouse na páxina web do centro para que quede a disposición de toda a Comunidade Educativa.
Pódese acceder ao documento na páxina web do centro, na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipraquelcamacho/plandixital