1.2.         Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro

¿      Centro situado no centro da cidade cun nivel socio-económico onde predomina a clase media e, en menor porcentaxe, a baixa e a alta.

¿      Con este proxecto dixital inténtase actualizar a utilización dos medios dixitais dentro do proceso educativo, xerando unha corrente de comunicación e inserción de tódolos estamentos da comunidade educativa na sociedade actual en constante transformación.

¿      Ampliación e mellora dos coñecementos dixitaias da comunidade educativa.

1.4.         Proceso de elaboración

¿       O equipo de dinamización do Plan Dixital estivo formado pola directora, xefa de estudios e secretaria do centro, dous membros do claustro docente e o coordinador do equipo TIC como coordinador do Plan Dixital.

¿       O proceso de elaboración abarcou todo o curso 21/22, coa constitución do equipo no mes de outubro rematando no mes de maio coa redacción do Plan.

¿       No proceso realizáronse diferentes actuacións encamiñadas a coñecer a realidade dixital do centro (SELFIE e Test CDD). Estas actuacións serviron como base para a elaboración dun documento (DAFO) que foi a base para redactar un Plan de Acción a desenrolar no comezo do curso 22/23.

¿       O Equipo de Dinamización contou na súas tarefas coa axuda do CFR de A Coruña e do equipo ADIX Coruña que asesorou o traballo realizado ao longo do curso.

Consultar gráfico en Anexos , punto 2.2 do informe DAFO.

Debilidade O alumnado non percibe os perigos do uso de internet. Alumnado Si
Debilidade Pouca implicación das familias na estratexia dixital Familias Si
Debilidade O centro non participa en ningún proxecto dixital Oferta Si
Debilidade O centro carece dunha estratexia dixital propia. O centro non emprega as tecnoloxias dixitais na avaliación do progreso, no debate sobre o uso da tecnoloxía e nas colaboracións con outras organizacións. Organización de centro Si
Debilidade Non se percibe a existencia de intercambio sobre a enseñanza con tecnoloxías dixitais. Non se usan a tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración entre o alumnado. Ausencia do emprego de tecnoloxías dixitais na evaluación do alumnado. Persoal docente Si
Fortaleza O centro dispón de dispositivos dixitais para labor docente e acceso a internet. Un docente encárgase da asistencia técnica necesaria. Dispón de dispositivos dixitais propiedade do centro. Infraestruturas Si
Fortaleza O equipo directivo presta a axuda necesaria o equipo docente do centro. Persoal docente Non
Ameaza Edificio antigo con aulas de tamaño reducido non axeitados para o traballo dixital. Contorna Non
Oportunidade Colaboración na axuda na adquisición de equipamento dixital ANPA Si
Oportunidade Centro situado no centro da cidade, nivel socio-económico aceptable. Contorna Non
Oportunidade Imaxe positiva do centro Incipiente colaboración con entidades do entorno Outras Si

A partir do Informe SELFIE, TCDD e outras fontes, o centro xenerou unha análise DAFO que permite o coñecemento da realidade do centro no eido dixital e facilita a elaboración das liñas fundamentais do Plan Dixital en termos de obxectivos e accións a desenvolver.

O01PD Actualizar e mellorar a páxina web do centro.
O02PD Mellorar a eficiencia no emprego dos recursos dixitais corporativos
O03PD Concienciar o alumnado dos perigos dun uso inadecuado das redes sociais e internet
O04PD Solicitar equipamento informático para sustitución de material obsoleto

Os obxectivos propostos para este trimestre foron acadados