Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos realizarase tendo en conta as seguintes consideracións:
Realizarase unha avaliación procesual, nas datas reflectidas nas distintas descricións das accións, como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Antes do 30 de xuño realizarase unha avaliación final que incluirá, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Toda a información acadada nas revisións trimestrais e anual serán incorporadas, ao remate de cada curso, ao Plan Dixital, así coma as novidades lexislativas e as dotacións e plans de acción
Tras a revisión dos obxectivos plantexados coas súas acciones correspondentes , cúmplense a planificación para os obxectivos 001PD, 002PD,003PD e 005PD5. O resto dos obxectivos 004PD e 006PD serán impulsados para o segundo e tercer trimestre.
É dicir, traballaronse todos os puntos pero os realicionados co proxecto Erasmus e as acción de uso responsable e reputación dixital, tiveron que demorarse por falta de tempo para a súa organización e xestión.
Neste segundo trimestre , comenzouse prestando máis atención ao obxectivo número 006PD relacionado co proxecto Erasmus. tanto no desenvolvemento dos proxectos como nas accións de divulgación.
O obxectivo 004PD, que quedou posposto nas súas acción con respecto ao marcado para o primer trimestre, tamén se retomou nestes meses centrando o uso responsable das tecnoloxías dixitais no correcto uso da Intelixencia Artificial.
O resto de obxectivos foron acadados tal e como estaba indicado no plan de dixitalización:
No obxectivo 001PD creáronse os grupos de traballo e diseñáronse os proxectos indicados e se comenzaron a levar a cabo.
No resto de obxectivos se fixeron as accións descritas como:
- Creación materiales para a formación do profesorado resolvendo as dúbidas máis frecuentes.
- Control de incidencias Tic através das entradas na web de solicitudes de resolución de problemas.
- Uso e recollida de datos do proceso de ensino aprendizaxe realizado polo profesorado e o alumando através das aulas moodle. Todas as aulas teñen matriculados ao seu alumnado para mellor control de datos de acceso e entrega de tarefas.
- No punto referido aos polos creativos os obxectivos marcados foron cubertos dende o principio de curso. Creación do equipo de dinamización de polos creativos, xestión e realización dos proxectos realcionados cos polos creativos, tales como , traballos dentro do club de ciencias, radio escolar, creación de contidos audiovisuais,..
Con data 20 de maio do 2024, as accións marcadas foron realizándose tal e como se reflexa no seguimento dos obxectivos deste plan dixital.
Quedan a espera de finalización proxectos de difusión do traballo realizado durante este curso escolar.
Con data 21 de xuño do 2024 queda finalizadas as accións marcadas para este curso 23/24.
Avaliación
Os instrumentos de medida que pensamos utilizar para este próximo curso 23/24 será parecidos aos utilizados no curso pasado, que permitiu a toma de datos para facer o seguemento solicitado. Estes instrumentos, poden ser:
- En accións concretas, chequeo.
- Na análise de procesos :
- Estudio de caso (anáise pormenorizada do resultado da acción)
- Rúbrica
- Formularios de detección inicial
- Formalarios de detección sobre a implantación das accións.
A realización das accións marcadas para este curso 23/24 foron realizadas sen dificultades tanto polo profesorado como polo alumnado. Os planes de formación de profesorado e a contribución dos clubs de alumnado como o club de ciencia, clubs de linguas e a labor da biblioteca foron esenciais para acadar os obxectivos determinados.
Convertéronse no motor do instituto creando as necesidades dixitais plasmadas neste plan.
Para o curso que ven intentaremos realizar a mesma estratexia de traballo ainda que cremos que deberemos facer máis fincapé na autonomía e empoderamento das competencias dixitais por parte do alumnado e do profesorado.
Para o curso que ven o centro contará cunha nova aula de informática co que resultará mais sinxelo levar a cabo máis accións.
Comunicación e difusión
A difusión do Plan Dixital será en varias etapas:
- Presentación do Plan Dixital ao Claustro de Profesorado.
- Presentación e aprobación do Plan Dixital no Consello Escolar no Consello Escolar ordinario.
- Comunicación ás familias. Unha vez aprobado será aloxado ao sitio web do centro, no bloque Documentos de Centro. Notificarase ás familias a través da aplicación AbalarMóbil.
- Educalidade
- Presentación das accións realizadas durante este curso coa axuda das redes sociais do centro e na participación de proxectos.