Debilidade |
Prexuízos e falla dun ambiente positivo nas aulas dificultan o ambiente
colaborativo entre o alumnado |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Necesitamos mellorar na verificación da información que recibe o
alumnado a través da rede |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O profesorado considera que o alumnado debe mellorar na seguridade e
responsabilidade no manexo das novas tecnoloxías |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O alumnado non valora como suficientemente atractivo os recursos e
actividades dixitais empregadas polo profesorado |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
A falta de interés e motivación por parte do alumnado dificulta as
experiencias de autoregulación e autovaliación da aprendizaxe coas novas
tecnoloxías |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Baixa implicación por parte do alumnado e as súas familias nos avances
dixitais educativos |
Familias |
Non |
Debilidade |
Falta de preparación dixital en xeral das familias |
Familias |
Non |
Debilidade |
Descoñecemento das medidas para identificar dificultades xurdidas coa
aprendizaxe mixta |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non todo o alumnado (infantil e 1º-4º primaria) dispón dun equipo
portátil que poida traer ao centro |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Dado que, ata o presente curso, son poucos os alumnos/as matriculados/
as con necesidades educativas especiais, o centro non dispón das
tecnoloxías asistenciais adecuadas para os atender |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non existe unha reflexión axeitada, meditada e suficiente, sobre o uso
das novas ferramentas dixitais |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A avaliación dos progresos en materia de ensinanza-aprendizaxe
empregando as tecnoloxías dixitais son escasos ou inexistentes |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No centro hai unha falta de proxectos e tarefas interdisciplinais nas
diferentes materias, sobretodo no nivel de ensino secundario |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A colaboración/comunicación con outras institucións é escasa. Debe
potenciarse e mellorarse. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Debemos incorporar intercambios de coñecementos e materiais nas
diferentes áreas |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Habería que mellorar a nivel de centro a colaboración empregando as
novas tecnoloxías coas familias e con distintas institucións alleas ao
centro |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
O centro non posúe nin a formación ni o tempo suficiente para realizar
actividades de programacion/codificación |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Na Educación Primaria hai unha falta de utilización de repositorios e
uso de bibliotecas virtuais en liña |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Hai necesidade de formación no profesorado respecto de como mellorar
nos coidados da práctica responsable coas novas tecnoloxías |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Coavaliación escasa entre o alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de seguemento na avaliación formativa do alumnado a través das
ferramentas dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Pouco coñecemento/información/formación sobre os dereitos de autor e
as licenzas de uso. No centro hai unha falta de uso de dereitos de autor e
licenzas tanto no emprego como á hora de compartir recursos dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado debe implementar actividades e contidos dixitais de
creación propia específicos da contorna |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado amosa necesidade de maior formación na xestión e
protección dos recursos educativos |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado dispón de pouco tempo, sobretodo en primaria, para
implementar as novas estratexias dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Necesitamos mellorar o desenvolvemento na competencia dixital
docente, tanto a nivel individual como grupal |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de implementación de instrumentos de avaliación dixitais entre o
profesorado principalmente pola escaseza de alumnado e un trato
individualizado con eles |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Baixo emprego de métodos de feedback ou retroalimentación co
alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Inexistencia das ferramentas dixitais na avaliación inicial |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado considera que o alumnado emprega diferentes habilidades
dixitais nas materias |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumnado do centro valora positivamente o traballo colaborativo e a
creatividade empregada nas actividades dixitais |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Grazas a que o centro pertence á rede Edixgal, o alumnado dispón de
cadanseu ordenador portátil, proporcionado polo centro |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O centro facilita o acceso á Internet para o proceso de ensinanza e
aprendizaxe |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Ao dispor o alumnado do equipo proporcionado polo centro non precisa
traer o seu propio dispositivo |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Dispoñibilidade de espazos físicos que facilitan a ensinanza e a
aprendizaxe con tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo e o profesorado perciben que no centro contamos sen
dúbida cunha estratexia dixital, pero esta é mellorable e débese concretar |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O centro non amosa dificultades á hora de levar a cabo unha correcta
comunicación entre os diferentes sectores |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Nestes intres o profesorado e o alumnado do centro son usuarios das
novas tecnoloxías dixitais. O profesorado colabora e apóiase no emprego
das novas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
No centro seleccionanse e utilízanse recursos dixitais en liña. En xeral
créanse recursos dixitais par empregar nos procesos de ensino-aprendizaxe.
No centro en xeral empréganse Recursos Educativos Abertos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Hai interese no centro en traballar o comportamento responsable no
emprego das novas tecnoloxías. Todo o centro considera que temos un
comportamento responsable e seguro no manexo das novas tecnoloxías. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Aténdese ás necesidades de DPC. Hai posiblidades de formación.
Posibilítanse os intercambios de experiencias. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
No centro está xeralizado o emprego de entornos virtuais de aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Segundo a opinión do profesorado, somos quen de aprender empregando
as novas tecnoloxías |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado tenta buscar que os recursos e as actividades dixitais
empregadas sexan atractivas para o alumnado. Foméntase a creatividade e
empréganse actividades interactivas co uso de distintas apps que melloran
a colaboración estudiantil. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O centro adáptase ás necesidades do estudiantado con actividades dixitais
individualizadas que fomentan a autonomía do alumnado. Atención e
ensino individualizado na resolución de dúbidas e no emprego das
tecnoloxías aplicadas á avaliación |
Persoal docente |
Non |