Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan realizarase ao logo de dous contextos específicos:
· No contexto procesual
· No Contexto final
a.- No contexto da avaliación procesual
· Será como mínimo unha vez ao trimestre.
Os aspectos a valorar:
· O estado da execución das accións programadas:
o Realizada
o Iniciada
o Pendente
o Aprazada
· A análise e valoración dos resultados ata ese momento
· As posibles modificacións das accións en busca de mellores resultados
· As propostas de mellora buscando acadar os obxectivos programados
b.- No contexto da avaliación final
· Será como mínimo unha vez ao ano, preto do final do curso escolar.
Os aspectos a considerar:
· A valoración do logro dos obxectivos
o Acadados
o Parcialmente acadados
o Non acadados
o Pendentes
o Aprazados e proposta de repetición de obxectivos
Valoración das causas polas que non se acadaron os obxectivos.
· As propostas de mellora.
· Plantexamento de novos obxectivos
A valoración procesual estase facendo en 2 liñas ao longo do curso. A través dun grupo de traballo e a través da mentora ADIX trimestralmente. Todas estas valoracións quedarán reflectidas na ferramenta de EDUCALIDADE.
Todos os obxectivos foron acadados casi ao 100% no 1º trimestre. A implicación do profesorado foi clave para a consecución dos oxectivos en un período de tempo tan curto.
Poucas foron as necesidades que se atoparon, pero unha vez posta en marcha o PD, demonos conta de que se precisaba unha renovación de algúns equipos (sobre todo PDI, proxectores e actualización de equipos de aula).
No segudo trimestre continuamos desenvolvendo os obxectivos do PD referentes a utilización dos elementos coorporativos para a comunicación e difusión da información do centro cara as familias.
O desenvolvemento do Plan Dixital no centro levouse a cabo dun xeito satisfactorio. Uns obxectivos sinxelos, sumados co alto grado de participación do profesorado, fixeron que a consecución dos mesmos se realizase xa antes do inicio deste terceiro trimestre.
Un arranque de curso onde se presentou os distintos recursos ao novo profesorado e ao profesorado que os descoñecía (OBX 3), xunto cunhas reunións onde se marcaron uns criterios a seguir para a posta en marcha das AV e de como usar a aplicación Abalar, deixaban encamiñados os primeiros obxectivos.
Unha vez posta en marcha as distintas Aulas Virtuias, procedeuse a mercar un Servidor Nas, o cal nos permiteu crear unha base de datos onde os mestres intercambian distintos materiais e recursos; deixando cumplido os obxectivos deste 1º ano do noso plan dixital.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan realizarase ao logo de dous contextos específicos:
· No contexto procesual
· No Contexto final
a.- No contexto da avaliación procesual
· Será como mínimo unha vez ao trimestre.
Os aspectos a valorar:
· O estado da execución das accións programadas:
o Realizada
o Iniciada
o Pendente
o Aprazada
· A análise e valoración dos resultados ata ese momento
· As posibles modificacións das accións en busca de mellores resultados
· As propostas de mellora buscando acadar os obxectivos programados
b.- No contexto da avaliación final
· Será como mínimo unha vez ao ano, preto do final do curso escolar.
Os aspectos a considerar:
· A valoración do logro dos obxectivos
o Acadados
o Parcialmente acadados
o Non acadados
o Pendentes
o Aprazados e proposta de repetición de obxectivos
Valoración das causas polas que non se acadaron os obxectivos.
· As propostas de mellora.
· Plantexamento de novos obxectivos
A valoración procesual estase facendo en 2 liñas ao longo do curso. A través dun grupo de traballo e a través da mentora ADIX trimestralmente. Todas estas valoracións quedarán reflectidas na ferramenta de EDUCALIDADE.
O Plan Dixital está integrado no día a día do centro. Isto foi posible grazas a inclusión no mesmo de obxectivos que involucrasen a todo o persoal, como o coñecemento dos recursos do centro, a creación constante de recursos dixitais e a súa aplicación nas distintas plataformas (aula virtual e E-Dixgal) e o aumento da utilización da ferramenta Abalar como medio de comunicación coas familias.
Esta primeira toma de contacto co Plan Dixital deixa ao centro cun gran sabor de boca, xa que a maioría do profesorado participou activamente no mesmo para a consecución dos obxectivos, pero tamén co reto de seguir crecendo con obxectivos máis ambiciosos.
De cara ao vindeiro curso, o centro proponse avanzar na creación dun espazo onde se poidan integrar as TIC, a través de materiais ou ben dados pola xunta (como o programa Polos Creativos), ou ben con materiais mercados polo propio centro.
Así mesmo, buscarase o xeito de que ese espazo sexa accesible a todo o centro, por iso, buscarase formación e tentarase transformar eses coñecementos nun produto final.
Tamén se continuará cas liñas xa iniciadas, tanto ca creación de contidos dixitais, como o intento de aumentar a porcentaxe de uso da ferramenta Abalar.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital do centro, posto que abarca a mestres, alumnado, familias e administracións , terá que darse a coñecer a toda a comunidade educativa.
· Iniciarase coa posta a disposición de todo o profesorado previo ao seu paso polo Claustro para que poida ser enriquecido e mellorado coas aportacións de todos/as e ao mesmo tempo sexa coñecido.
· Nun segundo paso teremos o seu paso polo Consello Escolar para a súa aprobación. Previo a este paso será enviado aos representantes das familias, da Anpa e do Concello para acadar as súas aportacións, a súa implicación e dalo a coñecer.
· Tras estes dous pasos fundamentais e por outro lado, de obrigado cumprimento colgarase na páxina web do centro para a seu coñecemento e consulta por todas as partes interesadas.
Máis concretamente, ao remate de cada curso, unha vez realizada a avaliación trasladaranse os resultados a Claustro e Consello e solicitaranse aportacións de cara á súa mellora no inicio curso seguinte