Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Nome do centro: CPR Plurilingüe Valle-Inclan 1

Dirección: Estrada de Xoane, 170 15405 Ferrol

Correo electrónico: cpr.valleinclán1@edu.xunta,gal

Páxina web: cpr.valleinclan1

Etapas educativas. Educación Infantil, Primaria e Secundaria

Nº de alumnado. 173 alumnos/as

Nº de  profesorado: 23 profesores/as

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Empregando os descriptores do Marco Europeo DigCompOrg como referencias directas para a análise:

Interno
12 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Escasas competencias dixitais. Pouca colaboración do alumnado e escasa participación proxectos interdisciplinares Alumnado Non
Debilidade Necesitaríase máis implicación no desenvolvemento competencias dixitais. Familias Non
Debilidade Escasa asistencia técnica allea. Non dispor de dispositivos propios para o profesorado e persoal do centro. Protección de datos Infraestruturas Non
Debilidade Falta dunha estratexia dixital. Dificultade para atopar tempo para explorar o ensino dixital. Nula participación das empresas na estratexia dixital. Oferta Non
Debilidade Avaliación do progreso. Debate sobre o uso da tecnoloxía. Intercambio de experiencias Persoal docente Si
Fortaleza Dispositivos dixitais individuais para o ensino e aprendizaxe. Acceso a internet. Espacios físicos con dispositivos dixitais. Adaptación ás necesidades do alumnado. Fomento da creatividade. Inclusión do alumnado Alumnado Non
Fortaleza Boa comunicación coa comunidade educativa. Familias Non
Fortaleza Dispositivos dixitais individuais para o ensino e aprendizaxe. Acceso a internet. Espacios físicos con dispositivos dixitais Infraestruturas Non
Fortaleza Posibilidade de información e coñecemento de novas modalidades de ensino Oferta Non
Fortaleza Existencia da fenda dixital e deficit de medidas para identificar as dificultades. Escaso apoio para abordar as dificultades. Organización de centro Non
Fortaleza Existencia de espazos físicos para o desenvolvemento das competencias dixitais. Coñecemento de tecnoloxías asistenciais. Boas habilidades dixitais para diferentes materias Organización de centro Non
Fortaleza Posibilidade de acceso as novas modalidades de ensinanza. Desenvolvemento da competencia dixital. Accesibilidad a internet Persoal docente Non
12 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Protección de datos. Falta de dotación da infraestructura necesaria de acceso a internet epor parte da Administración. Administración educativa Non
Ameaza Non consta ANPA Non
Ameaza Brecha dixital para abordar retos Contorna Non
Ameaza Escaso coñecemento das normas sobre dereitos de autor e licenzas de uso así como sobre a protección de datos Lexislación Non
Ameaza Pouca participación das empresas na estratexia dixital Outras Non
Oportunidade Boa infraestructura. Acceso a Internet. Dispositivos dixitais para a ensinanza e aprendizaxe. Administración educativa Non
Oportunidade Non consta ANPA Non
Oportunidade Brecha dixital medidas para identificar retos Contorna Non
Oportunidade Formación sobre Protección de datos Lexislación Non
Oportunidade Colaboración con outras entidades (Concello, universidade, Asociacións¿) Outras Non
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

A posta en marcha das accións que se levarán a cabo estará supeditada ás necesidades detectadas na enquisa SELFIE, á análise dos recursos disponible no centro (según a dotación tecnolóxica, a conectividade, as plataformas e servicios dixitais e o mantemento necesario, entre outros) a análise realizada dos recursos disponible do alumnado e según as necesidades detectadas derivadas da situación provocada pola pandemia COVID. Partindo deste mapa integral diagnóstico, fixáronse os obxectivos neste plan que serán revisados cada ano e que  son susceptibles de ser modificados durante o curso escolar. Establecéronse os obxectivos en función das diferentes áreas de mellora (vinculados aos miembros do equipo directivo, ao profesorado, ao alumnado e a xestión do centro).

 

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Adquirir competencias dixitais relacionadas co traballo organizativo docente
O02PD Mellorar a competencia dixital dos docentes dacordo co nivel de competencias dixitais europeas e dacordo coas necesidades do centro
O03PD Utilizar as TIC como medio de perfeccionar a actividade docente a través da súa utilización, da información que delas poida sacar e fomentar o uso de entornos virtuais de ensinanza aprendizaxe
O04PD Utilizar programas e entornos virtuais co alumnado de xeito que faciliten a súa aprendizaxe e favorezan a adopción de habilidades, destrezas e coñecementos

Seguimento

Procedemento

Reunións co mentor Adix correspondente

1º Trimestre

Estado da execución das accións, análise e valoración dos resultados

2º Trimestre

Estado da execución das accións, análise e valoración dos resultados

3º Trimestre

Estado da execución das accións, análise e valoración dos resultados

Avaliación

Procedemento para a avaliación

·       Cada unha das acción propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar si o obxectivo proposto foi alcanzado e si é necesario realizar variacións no plantexamento destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen. Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe evaluativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.

·       Estableceranse os mecanismos de control e avaliación das actividades desenvolvidas  e a súa adecuación ao centro e ao alumnado.

·       Poderanse diseñar instrumentos de avaliación como enquisas e  cuestionarios.

·       Estableceranse indicadores de calidade e propostas de mellora para cada unha das líneas de actuación propostas que se incluirán na memoria final de autoavaliación anual.

Valoración xeral
Proposta de mellora

Elaborarase un informe evaluativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.

Estableceranse indicadores de calidade e propostas de mellora para cada unha das líneas de actuación propostas que se incluirán na memoria final de autoavaliación anual

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

Difusión do Plan ao Claustro: O coordinadores de Etapa e xefes de departamento e resto do Claustro. Na CCP e a Comisión de Coordinación TIC mediante unha presentación e unha reunión posterior.

Difusión á Comunidade Educativa. Os destinatarios a Comunidade Educativa. Inclusión do Plan Dixital en toda a documentación do Centro e difusión a través da Páxina web e as RRSS