Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de
obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual, rexistro sistemático dos cambios e mellorar xurdidas.
- No contexto da avaliación final, valoración da consecución dos obxectivos marcados.
Dentro da realizade da aula observousa a necesidade de posponer a creación do recurso STEM( ORDENADOR PARA O ALUMNADO), ao ser unha aula mixta o alumnado de 3 anos dificultaba o mantemento en bo estado do mesmo.
Observouse unha mellora notable na rede WIFFI do centro coa instalación dos novos repetidores (ARUBA).
Na comunidade educativa observouse unha reticencia para empregar a APP ABALAR como medio de xustificación de faltas e solicitude de titoría.
Valorouse, tras recibir formación nalgunhas sesións de Polos Creativos, incorporalo como recurso para acadar o producto final que estamos a buscar en cada trimestre.
Dentro da realizade da aula observousa a necesidade de posponer a creación do recurso STEM( ORDENADOR PARA O ALUMNADO), ao ser unha aula mixta o alumnado de 3 anos dificultaba o mantemento en bo estado do mesmo.
Na comunidade educativa observouse unha reticencia para empregar a APP ABALAR como medio de xustificación de faltas e solicitude de titoría.
Valorouse, tras recibir formación nalgunhas sesións de Polos Creativos, incorporalo como recurso para acadar o producto final do terceiro trimestre unha Torre Eiffel con depresores
Este trimestre estivo contextualizado no uso de material de Polos Creativos en prestamo polo CFR, Lápis 3D. Resultou unha actividade moi positiva polo que valoramos volver a solitar este dipo de materiais para o vindeiro curso.
Tamén desenvolvemos unha actividade paralela de cretividade e construcción a partir dos "Kits singulares" achegados polo CFR. Esta actividade tamén resultou moi positiva, polo que para o vindiro curso voltaremos sobre esta dínámica.
Ás formacións do profesorado tamén formaron unha parte importante deste trimestra, xa que, completáronse a Formación de Coordinador de Polos Creativos, e o PFFP de Polos Creativos.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de
obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización será como
mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da
execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as
posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final, a frecuencia da súa realización será como
mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a
valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O centro participou activamente na consecución dos obxectivos establecidos para este curso, para acadar este obxectivo foi preciso adaptar a metodoloxía para incorporar o material adquirirdo no desenvolvemento das actividades. Presicando unha metodoloxía máis activa para o alumnado.
A formación de Coordinador de Polos Creativos permitiu pouco a pouco ir coñecendo os materias dos que podemos dispoñer e ir adaptando, programando e pensando noas formas de traballo e organización para este e para o vindeiro curso.
Por outra banda, na formación de PFFP de Polos creativos especializouse en radio escolar, persoalmente para o noso centro non foi de moita axuda xa que non é un material que vaimos a recibir na dotación de Polos Creativos, e o prestamo deste material é complicado ( pola súa demanda). Polo que non foi unha formación moi productiva.
- Programar para o vindeiro curso incorporando o novo material de Polos Creativos.
- Buscar unha estratexia fácil, para elaborar unha Radio Escolar: grabacións con tablets, etc..
- Continuar coa formación do novo material de Polos Creativos.
- Adquirir unha tablet de uso na nova Radio Escolar.
Comunicación e difusión
https://www.edu.xunta.gal/centros/eeiouteiropazos/taxonomy/term/37