Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A avaliación do Plan Dixital deberá facerse contemplando dous aspectos :
- Avaliación procesual : Que estudará o estado de execución das accións , a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso , as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora; e que se realizará no momento de fin de remate de cada acción ( mínimo unha vez ao trimestre)
- Avaliación final : Que valorará o logro dos obxectivos e as propostas de mellora e a súa frecuencia de realización será unha vez ao ano .
Segundo cada un dos obxectivos os procedementos e a temporización da avaliación ,tanto procesual como final, variarán atendendo ás peculiaridades de cada un deles.
Así pois,por exemplo, para o obxectivo 1 : “Renovar os recursos informáticos do noso centro de traballo”, a avaliación das nosas accións finalizará no fin do Primeiro Trimestre, mentres que nos outros dous será en xuño de 2023.
O procedemento de seguimento e avaliación do Plan Dixital farémolo a través de rexistros ou instrumentos diseñados para tal efecto nos que iremos anotando e contrastando o grao de consecución de cada obxectivo proposto.
En relación co primeiro obxectivo : "Renovar os recursos informáticos do noso centro de traballo", neste trimestre realizamos a revisión detallada dos recursos dixitais de centro e actualizamos o noso inventario, especificandoo por aulas , tal como estaba planificado no Plan de Acción .Igualmente tramitamos a solicitude do material necesario á U.A.C.. pero foinos denegado o pedido por falta do material solicitado.
En relación co segundo obxectivo : "Mellorar a formación do profesorado na competencia dixital", realizamos a solicitude no PFPP da formación sobre Actualización Dixital no prazo establecido na que se implicou todo o Profesorado, tamén todo o profesorado participou na difusión das actividaders realizadas empregando as redes de difusión do Centro, pero na acción de creación de contidos dixitais aplicables á nosa práctica docente non participou todo o profesorado ben por falta de formación ou ben pola materia impartida que non se presta ao emprego destes recursos.
En relación co terceiro obxectivo: "Empregar a Nova Nube Dixital para o CRA Monterrei", tiñamos como accións a acadar no primeiro trimestre a Formación para traballar na nube e a creación do seu entorno virtual, pero non fixemos ningunha delas, xa que por dificultades para concretar unha data co Asesor do Curso " Escolas na Nube " neste primeiro trimestre tivemos que pospoñer a sesión de formación ata o 10 de Xaneiro de 2023, polo que son obxectivos a conseguir no sedundo e terceiro trimestre.
En relación co primeiro obxectivo : "Renovar os recursos informáticos do noso centro de traballo", neste trimestre a Consellería de Educación envióunos tres equipos HP completos, uno para cada das escolas-aulas das que consta o CRA. Estes equipos constan cada un deles de : monitor,teclado, ratón e CPU. Igualmente actualizóuse o inventario dixital do centro para incorporar estes equipos.
En relación co segundo obxectivo : "Mellorar a formación do profesorado na competencia dixital", todo o profesorado participou na difusión das actividaders realizadas empregando as redes de difusión do Centro, pero na acción de creación de contidos dixitais aplicables á nosa práctica docente non participou todo o profesorado ben por falta de formación ou ben pola materia impartida que non se presta ao emprego destes recursos.
En relación co terceiro obxectivo: "Empregar a Nova Nube Dixital para o CRA Monterrei", tivemos a sesión de formación o 10 de Xaneiro de 2023 e non no 1º Trimestre como estaba previsto. Grazas a esta formación creamos a Nube do CRA: Monterrei dentro de "REDE DE ESCOLAS NA NUBE" e empezamos a toma de contacto con ela para familiarizarnos coa ´sua estructura e manexo. Empezamos a utilizalo como sistema de comunicación entre nós para ter reunións on-line nunha rede segura e tamén como depósito dos documentos do CRA que poden ser consultados polos seus membros e empregados para diferentes fins. Tamén deteminamos cómo queremos configurala tanto para Educación Infantil como para Ed. Primaria ,determinando as carpetas que queremos crear para compartir e comunicarnos coa Comunidade Educatica do CRA: Monterrei.
En relación co primeiro obxectivo : "Renovar os recursos informáticos do noso centro de traballo", neste trimestre a Consellería de Educación envióunos tres paneis interactivos Model Nº L75EG.polo tanto este obxectivo quedou totalmente ACADADO.
En relación co segundo obxectivo : "Mellorar a formación do profesorado na competencia dixital", todo o profesorado participou na difusión das actividaders realizadas empregando as redes de difusión do Centro( AO2.3)considerando pois esta acción ACADADA, pero na creación de contidos dixitais aplicables á nosa práctica docente ( AO2.2) non participou todo o profesorado ben por falta de formación ou ben pola materia impartida que non se presta ao emprego destes recursos, polo que nese aspecto a acción esta PENDENTE de consecución.
En relación co terceiro obxectivo: "Empregar a Nova Nube Dixital para o CRA Monterrei" trala formación recibida (AO3.1) acción ACADADA , iniciamos a toma de contacto con ela para familiarizarnos coa ´sua estructura e manexo. Empezamos a utilizalo como sistema de comunicación entre nós para ter reunións on-line nunha rede segura e tamén como depósito dos documentos do CRA que poden ser consultados polos seus membros e empregados para diferentes fins. Tamén deteminamos cómo queremos configurala tanto para Educación Infantil como para Ed. Primaria, determinando e creando as carpetas necesarias para compartir e comunicarnos coa Comunidade Educatica do CRA. Monterrei (AO3.2) acción ACADADA. A que quedou PENDENTE de aplicación foi a acción AO3.3 : Achegamento de contido á Nube do CRA Monterrei
Avaliación
A avaliación do Plan Dixital deberá facerse contemplando dous aspectos :
- Avaliación procesual : Que estudará o estado de execución das accións , a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso , as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora; e que se realizará no momento de fin de remate de cada acción ( mínimo unha vez ao trimestre)
- Avaliación final : Que valorará o logro dos obxectivos e as propostas de mellora e a súa frecuencia de realización será unha vez ao ano .
Segundo cada un dos obxectivos os procedementos e a temporización da avaliación ,tanto procesual como final, variarán atendendo ás peculiaridades de cada un deles.
Así pois,por exemplo, para o obxectivo 1 : “Renovar os recursos informáticos do noso centro de traballo”, a avaliación das nosas accións finalizará no fin do Primeiro Trimestre, mentres que nos outros dous será en xuño de 2023.
O procedemento de seguimento e avaliación do Plan Dixital farémolo a través de rexistros ou instrumentos diseñados para tal efecto nos que iremos anotando e contrastando o grao de consecución de cada obxectivo proposto.
En relación co primeiro obxectivo : "Renovar os recursos informáticos do noso centro de traballo", quedou totalmente ACADADO ao realizar con éxito todas as accións a desenvolver.
En relación co segundo obxectivo : "Mellorar a formación do profesorado na competencia dixital", todo o profesorado participou na difusión das actividades realizadas empregando as redes de difusión do Centro( AO2.3)considerando pois esta acción ACADADA, pero na creación de contidos dixitais aplicables á nosa práctica docente ( AO2.2) non participou todo o profesorado ben por falta de formación ou ben pola materia impartida que non se presta ao emprego destes recursos, polo que nese aspecto a acción esta PENDENTE de consecución.
En relación co terceiro obxectivo: "Empregar a Nova Nube Dixital para o CRA Monterrei" trala formación recibida (AO3.1) acción ACADADA , iniciamos a toma de contacto con ela para familiarizarnos coa súa estructura e manexo. Empezamos a utilizalo como sistema de comunicación entre nós para ter reunións on-line nunha rede segura e tamén como depósito dos documentos do CRA que poden ser consultados polos seus membros e empregados para diferentes fins. Tamén deteminamos cómo queremos configurala tanto para Educación Infantil como para Ed. Primaria, determinando e creando as carpetas necesarias para compartir e comunicarnos coa Comunidade Educatica do CRA. Monterrei (AO3.2) acción ACADADA. A que quedou PENDENTE de aplicación foi a acción AO3.3 : Achegamento de contido á Nube do CRA Monterrei
Para o vindeiro curso académico 2023-2024, temos pendente a revisión da DAFO do centro para ser conscientes da nosa nova realidade.
Analizando os obxectivos non acadados temos presentes como propostas de mellora para o vindeiro curso os seguintes aspectos :
- Realizar formacións que melloren os nosos coñecentos no ámbito dixital e que nos permitan sacar o máximo rendimento posible aos novos equipamentos informáticos dos que dispomos na actualidade no Centro,en especial é de moito interese, a formación sobre os paneis interactivos
- Continuar coa creación de contidos dixitais aplicables á nosa práctica docente.
- En relación ao emprego da Nube Dixital do CRA Monterrei temos que completar unha das accións programadas no PDC e que non foi acadada , é o "Achegamento de contido " que queda pendente para o vindeiro curso .
Comunicación e difusión
O Plan Dixital unha vez finalizado foi aprobado polo Claustro e polo Consello Escolar do CRA: Monterrei antes de finalizar o curso 2021-2022.
Igualmente, no curso 2022-2023, deberá ser novamente informado o Claustro do contido de dito plan ,no caso de que houbera modificacións na súa plantilla, posto que todos os seus membros teñen o compromiso de implicarse activamente no seu desenrolo e aplicación.
A difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa farase a través da Paxina Web do CRA Monterrei http://centros.edu.xunta.es/crademonterrei/
Así mesmo, informarase por escrito ás familias que o poderán consultar no enderezo antes citado.