Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
-Avaliación procesual:
Unha vez por trimestre reunirase o claustro para avaliar a consecución de cada un dos obxectivos proposros.
No caso de que os obxectivos non se vaian acadando, os mestres establecerán as posibles modificacións para poder acadalos
Durante o primeiro trimestre, despois da valoración feita na reunión de equipo con data 16/12/2022, foronse acadando os obxectivos propostos según as datas marcadas do plan dixital.
A maiores adiantamos varios obxectivos que estaban previstos para ser cumplidos no 2º e 3º trimestre, como o relativo ao obxectivo 4, que se acadou por completo durante o primeiro trimestre.
No terceiro trimestre, acadaronse todos os obxectivos propostos no plan dixital, agás un, dado que tras a valoración do equipo consideramos que non era posible realizalo por falta de tempo. Este obxectivo é o 2.3, relativo ao inicio da programación. Obxectivo que se pretende acadar de cara ao vindeiro ano.
Avaliación
-Avaliación final
Unha vez no curso escolar avaliarase o plan dixital para detectar que posibles obxectivos se poden introducir/eliminar para seguir mellorando no plano da competencia dixital e no uso das TIC.
Tras a reunión mantida polo equipo do plan dixitial, comentar que agás un obxectivo(2.3), acadaronse todas as propostas para este curso escolar.
Valoramos como positiva a realización deste paln dixital xa que nos axudou a mellorar a calidade no uso das TIC na comunidade educativa.
Propóñense as seguintes melloras para o vindeiro curso:
- Introducción de Edixgal.
-Continuar a formación do profesorado en materia de TICS
-Aumento da competencia dixital do alumnado.
-Aumentar o equipamento relativo ás novas tecnoloxías.
Comunicación e difusión
Para que toda a comunidade educativa poida ter acceso ao plan dixital, no centro sempre haberá unha copia dispoñible para a súa consulta.
Ademáis publicarase o documento na páxina web do centro para que quede a disposición de familias, alumnos,… e que toda a comunidade educativa o poida consultar integramente.