Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Reunións mensuais entre a coordinadora ADIX e o coordinador de centro do Plan Dixital.
As análisis recollidas durante o primeiro trimestre foron as seguintes:
- Creouse o equipo docente de dinamización do PD con todo o equipo docente participando del.
- A partires de novembro comezouse a levar a cabo co alumnado tarefas de búsqueda, recollida e exposición de información mediante as aplicacións Libre Office.
- Leváronse á práctica actividades vinculadas a proxectos interdisciplinares.
As análises recollidas durante o segundo trimestre foron as seguintes:
- Charla sobre ciberseguridade por parte da Garda Civil.
- Visionado e reflexión por parte do alumnado de Educación Infantil do libro "El diario de Lola".
- Formación do profesorado en materia de protección de datos.
- Traballo de mecanografía e xogos interactivos.
- Continuación dos proxectos interdisciplinares de búsqueda, recollida e exposición de información mediante as plataformas Libre Office.
As análises recollidas durante o terceiro trimestre foron as seguintes:
- Continuación dos proxectos interdisciplinares de búsqueda, recollida e exposición de información mediante as plataformas Libre Office; así como do traballo de mecanografía e traballo de protección de datos.
- Adiamento da creación do uso da aula virtual e da hora semanal de informática ao alumnado de 1º a 4º de Educación Primaria.
Avaliación
Para levar a cabo a avaliación do proxecto, presentarase unha valoración procesual do proceso de construír unha escola máis dixitalizada e actualizada. Esta avaliación recollerá os obxectivos acadados por tarefas e as propostas de mellora.
A valoración xeral do traballo realizado no presente curso 2022/2023 é, en liñas xerais, positiva.
Por unha banda, conseguimos acadar completamente os Oxectivos 1 e 3, así como parcialmente o Obxectivo 2, aínda que non se conseguiu acadar unha semana de traballo TIC diario co alumnado de 1º a 4º de Educación Primaria.
Por outra banda, o Obxectivo 4 non foi acadado. Non foi posible levar a cabo incluir esa hora semanal, debido a que non conseguimos organizar o horario escolar para tal fin.
Dende o centro escolar, conseguimos aumentar o traballo TIC no alumnado, facendo tarefas de búsqueda e recollida de información, levando actividades con diferentes aplicacións informáticas (xogos de mecanografía, Scape Romms, mapas interactivos, etc).
Tamén, recibimos formación no tocante as ferramentas docentes e protección de datos, dende un punto de vista lexislativo, da man dun avogado experto na materia.
Como propostas de mellora, dende o centro escolar plantexamos as seguintes:
- Aumentar a competencia docente en materia de ensinanza en búsqueda, recollida e exposición de información ó alumnado.
- Realizar unha sesión quincenal de mecanografía co alumnado do primeiro ciclo de Educación Primaria.
- Subir á aula virtual do centro recursos TICS de mecanografía, adaptados a cada idade; así como actividades de Kahoot, Scape Rooms e mapas interactivos.
- Empregar (de xeito quincenal) ordenadores portátiles da sala de informática, nas aulas de 1º a 4º de Educación Primaria.
Comunicación e difusión
A difusión do plan dixital entre a comunidade, realizarase por diferentes medios, en función dos remitentes da información. En primeiro lugar, informarase a través dun claustro a totalidade dos docentes, do resultado final da elaboración do Plan Dixital. En segundo lugar, ás familias (Consello Escolar) para que coñezan a implantación de este plan e a posibilidade de consultalo a través da web do centro. E por último, o alumnado será informado de maneira oral, explicándolles cales son obxectivos deste plan e como se van a traballar para o vindeiro curso.
Asemade, estará a disposición da comunidade educativa no seguinte enlace:
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipjoaquinagallegojorreto/?q=system/files/PLAN%20DIXITAL%20CEIP%20JOAQUINA%20GALLEGO%20JORRETO%20web.pdf