Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O EDPD do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar a
evolución deste Plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas trimestrais ao centro para
analizar xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do mesmo.
A persoa coordinadora terá acceso a ferramenta Educalidade para rexistrar os avances
e avaliacións deste Plan, baixo a supervisión da persoa directora.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso acadouse o obxectivo O01PD que
consiste en utilizar as ferramentas dixitais para mellorar a eficacia e a eficiencia dos procedementos . En concreto, as dúas primeiras accións propostas están acadadas:
AO1.1: Detección das necesidades de aprendizaxe a través dunha enquisa
AO1.2: Proposta de uso de ferramentas dixitais, como pode ser a autofirma
AO1.3: Solicitude de formación ao Cefore de creación de grupo de traballo ou seminario.
Esta última atópase en proceso, xa que o seminario non remata ata finais do mes de maio.
En relación ao O02PD “Mellorar a competencia dixital dos docentes dacordo co nivel de competencias dixitais europeas.” están realizada a acción AO2.1: Enquisa ao profesorado sobre ferramentas dixitais.
En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai por bo camiño
Aínda que o obxectivo O02PD iniciouse no primeiro trimestre coa realización da enquisa entre o profesorado, e poñendo en marcha as outras dúas accións:
AO2.2: Coordinación e organización de formaciones para o profesorado sobre ferramentas dixitais.
AO2.3: Continuación ca actualización e mantemento da páxina Web do centro.
Estas continuaron durante o segundo trimestre e estenderánse ata o terceiro.
Presisamente, durante a formación do profesorado é que acordouse por en marcha a iniciación do alumnado en Scraych, co cal damos paso ao terceiro obxectivo:
O03PD: Utilizar programas e entornos que faciliten a súa aprendizaxe e favorezan a adquisición de habilidades, destrezas e coñecementos.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos farase do seguinte xeito:
- Levarase a cabo unha avaliación procesual unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar son os seguintes:
· Estado da execución das acción.
· Análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Realización dunha avaliación final ao remate do curso. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
A valoración xeral é positiva grazas ao profesorado implicado en formarse e en implementar esa formación dentro da aula, creando un clima de aprendizaxe moito máis productivo e motivador entre o alumnado.
A nivel de formación para o Equipo directivo resultou moi positivo tamén, xa que axudou a axilizar os trámites administrativos e a cumplir coas novas esixencias da Administración.
Para o vindeiro curso continuaremos a traballar na creación dunha biblioteca creativa, que xa se iniciou este ano, así como en aplicacións educativas e creación de contidos dixitais.
Tamén traballaremos na aplicación inventario que previsiblemente entrará en funcionamento o vindeiro curso.
Comunicación e difusión
A difusión do Plan Dixital entre a comunidade educativa levarase a cabo a través da páxina web do centro e de todos os medios incluídos no Plan de comunicación do centro, da aula virtual e de Abalar.