Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos realizarase mediante unha avaliación procesual, cunha frecuencia como mínimo, dunha vez ao trimestre. Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso e as posibles modificacións das accións.
Ao longo deste primeiro trimestre, tívéronse en seguimento os diferentes obxectivos do Plan Dixital de Centro:
- OBXECTIVO 2:Actualizar e posta a punto dos dispositivos dixitais do centro.
- AO 2.1 Elaboración dun inventario co equipamento que precisa dunha actualización por parte da UAC ou dunha empresa externa ( por non ser equipamento recibido directamente da UAC). (ESTADO ACADADO).
- AO 2.2 Envío o informe anterior aos organismos competentes. (ESTADO: REALIZADO).
- OBXECTIVO 3: Participar nos distintos PFPP propostos para mellorar a competencia dixital.
- AO 3.1 Información ao claustro dos diferentes proxectos/ PFPP nos que sería interesante participar. (ESTADO: REALIZADO)
- OBXECTIVO 4: Traballar e avaliar a competencia dixital do alumnado.
- AO 4.1 Elaboración dun documento de centro que recolla os mínimos que se deberá traballar coas alumnos por titorías (ESTADO: EN PROCESO)
- AO 4.2 Traballo das competencias establecidas no documento inicial co alumnado. (ESTADO: EN PROCESO)
- OBXECTIVO 6: Promover a comunicación coas familias mediante o uso das diferentes ferramentas virtuais (mail, aula virtual ou Abalar)
-
AO 6.1 Información ás familias das diferentes canles de comunicación que deben utilizar para estar en contacto co centro. (ESTADO: REALIZADO)
Ao longo deste segundo trimestre, tívéronse en seguimento os diferentes obxectivos do Plan Dixital de Centro:
- OBXECTIVO 4: Traballar e avaliar a competencia dixital do alumnado.
- AO 4.2 Traballo das competencias establecidas no documento inicial co alumnado. (ESTADO: EN PROCESO)
- OBXECTIVO 6: Promover a comunicación coas familias mediante o uso das diferentes ferramentas virtuais (mail, aula virtual ou Abalar)
- AO 6.2 Potenciación do uso das ferramentas dixitais mediante o envío de notificacións periódicas. (ESTADO: REALIZADO)
- AO 6.3 Recollida da información sobre o % das familias que responderon de xeito adecuado as diferentes demandas do centro. (ESTADO: REALIZADO).
Ao longo deste terceiro trimestre, tívéronse en seguimento os diferentes obxectivos do Plan Dixital de Centro:
- OBXECTIVO 1: Dotar ao centro de equipamento dixital actualizado para mellorar a eficiencia das xestións.
- AO 1.1 Elaboración dun informe trimestral das necesidades de equipos informáticos do centro (ESTADO: REALIZADO).
- AO 1.2 Envío, de xeito trimestral, o informe anterior aos organismos competentes. (ESTADO: REALIZADO)
- OBXECTIVO 2: Participar nos distintos PFPP propostos para mellorar a competencia dixital.
- AO 3.2 Participación nos proxectos/ PFPP (ESTADO: REALIZADO)
- OBXECTIVO 4: Traballar e avaliar a competencia dixital do alumnado.
- AO 4.3 Recollida, análise e valoración da información obtida a través da avaliación ao alumnado seguindo o documento inicial. (ESTADO: EN PROCESO).
- OBXECTIVO 5: Ser capaces de elaborar contidos dixitais programados para o seu grupo/clase
- A.O 5.1 Formación ao alumno das diferentes ferramentas que se van a empregar para a creación de contidos. (ESTADO: EN PROCESO)
- AO 5.2 Realización das probas/tarefas marcadas polos mestres. (ESTADO: EN PROCESO).
- AO 5.2 Avaliación dos contidos creados polo alumnado e o grado de adquisición das competencias necesarias para a súa elaboración (ESTADO: EN PROCESO)
- OBXECTIVO 6: Promover a comunicación coas familias mediante o uso das diferentes ferramentas virtuais (mail, aula virtual ou Abalar)
- AO 6.4 Valoración do % das familias do centro que participaron de xeito adecuado. (ESTADO: REALIZADO).
Avaliación
Coa análise dos indicadores de cada obxectivo realizarase a avaliación final, cunha frecuencia, como mínimo, dunha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora para os cursos posteriores.
De forma xeral, os resultados acadados neste curso 2022-2023 no CEIP AUGUSTO ASSÍA , foron satisfactorios; xa que se acadaron diferentes obxectivos previstos no Plan Dixital, conseguíronse deiferentes materiais dixitais novos (a pesares de que se segue a requerir algunha que otra cousa), iniciouse de forma satisfactoria a inclusión e iniciación do alumnado na competencia dixitalizada, participouse por parte do claustro nos diversos PFPP, etc.
A pesares disto, non todo o que se tiña plantexado durante este curso, foi acadado, xa que moitas veces que chamamos aos servicios competentes (AMTEGA) por posibles fallos nas pantallas ou nos equipos informáticos, non foron resoltos; coa conseguinte perda de tempo e de oportunidades de aprendizaxe para o alumnado.
Así, podemos concluír que, o Plan Dixital de Centro, acadou por norma xeral uns valores mínimos de satisfacción, pero deberá a ser traballado nos vindeiros cursos para a súa mellora.
En canto as propostas de mellora destacamos as seguintes:
- Necesitaría o centro Augusto Assía outra pizarra dixital para a aula mixta 2, xa que seguen co modelo antigo, sendo este menos práctico e funcional que as novas.
- Sería necesaria unha renovación da instalación eléctrica da sala TIC.
- Os ordenadores da sala TIC, a pesares de que o coordinador TIC os puxo de novo en funcionamento, deben ser renovados ou reemplazados, xa que é un equipamento dixital obsoleto.
- Poderíanse poñer rosetas eléctricas novas na aula de PRIMARIA/INGLÉS e na aula de Primaria 3.
Comunicación e difusión
Os órganos de goberno do centro levará a cabo as actuacións precisas para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa durante o primeiro mes de curso. A vía de difusión prioritaria será a páxina web do centro, ademais, do taboleiro de anuncios e correo electrónico.