Debilidade |
C8. Non ten acceso a dispositivos EDIXGAL fóra do centro educativo. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Falta de competencias dixitais nas familias sobre todo relacionadas coa escola. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Alto porcentaxe de alumnado que non usa as tecnoloxías con finalidade educativa |
Familias |
Non |
Debilidade |
C15. Hai un porcentaxe alto de alumnado que tería dificultades para traer un equipo propio. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
C7. O profesorado non é totalmente consciente da importancia da protección de datos. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
A3. Non existe actualmente ningunha modalidade de ensino en relación ás tecnoloxías dixitais. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
H12. Estratexia dixital en proceso de definición. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
H12. Insuficiente tempo para que os docentes poidan explorar novas modalidades de ensino no ámbito dixital. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
G3. G5. Necesidade de mellora na retroalimentación e autoreflexión da aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E3. Non se empregan entornos virtuais de aprendizaxe co alumnado Edixgal. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
A4. Dificultade do profesorado a explorar o ensino dixital e tempo para facelo. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F1. Dificultade para aplicar as tecnoloxías dixitais as necesidades individuais do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
B3 F6 O profesorado non está afeito a traballar en grupos de traballo interdisciplinar. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
A3. Formación docente non está axustada ás necesidades que se demandan. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
E2. Falta de seguridade do profesorado para a creación de recursos dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
B3. Non emprego dos canles de comunicación internas corporativas entre o persoal
docente e non docente. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
C10. Alta motivación do alumnado ao traballar coas novas tecnoloxías. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
C8. Gran capacidade de aprendizaxe no uso das novas tecnoloxías. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
C8. Bo dominio de ferramentas ofimáticas. C8 |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
C8. Dispoñen de dispositivos dixitais para unha aprendizaxe mixta.C8 |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Boa relación co equipo directivo e co profesorado.
As familias amosan boa vontade para participar e implicarse nos proxectos do centro. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Participan en redes sociais e aplicacións de comunicación.
Emprego do Espazo Abalar para comunicacións coas familias. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
C3. A conexión a internet é boa e constante |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C11. C12. En casos de alumnos con dificultades para obter recursos, o centro sempre supliu as necesidades. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C1. C2. C8. C10. C14. C16. O centro dispón de bos recursos dixitais, ordenadores, portátiles, tablets, aula de informática, dúas bibliotecas con ordenadores, PDIs. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C5. Hai profesorado preparado para facer asistencia técnica a outros compañeiros, ademais de contar cun informático. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Suficiente profesorado de apoio, ademais do profesorado de PROA e ARCO |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
B3. Relación cordial entre o profesorado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
B3. D2. Hai persoal definitivo involucrado, responsable das TIC. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D2. Parte dos docentes están motivados para formarse en competencias dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado recibe formación dixital anual a través dos PFPP. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
B3. Boa predisposición á colaboración cos membros da comunidade educativa. |
Persoal non docente |
Non |