Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Reunión a comezo de curso, trimestralmente e reunión a final de curso; xa que ó tratarse de un centro de menos de 6 unidades, o equipo do PLan Dixital está conformado unicamente pola figura do director do centro educativo
- Reunión ao comezo do 1º trimestre para explicar o Plan Dixital do centro e os obxectivos porpostos para o curso.
- Organización das actividades do 1º trimestre.
- Reunión ao comezo do 2º trimestre para analizar as actividades realizadas do PLan Dixital no 1º trimestre.
- Organización das actividades do 2º trimestre.
- Reunión ao comezo do 3º trimestre para analizar as actividades realizadas do PLan Dixital no 2º trimestre.
- Organización das actividades do 3º trimestre.
- reunión a final do trimestre para analiar se se conseguiron os obxectivos propostos do plan de acción e analizar as propostas de mellora para convertilas en obxectivos do PLan de Acción do vindeiro curso académico
Avaliación
Avaliación procesual: A frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre e valoraranse os aspectos indicados a continuación.
-Estado de execución das accións e análise e valoración dos resultados
Para avaliar si hai avances poderíase pasar unha enquisa aos mestres e alumnos, así como comparar os datos recadados a principio de curso coa observación do seguimento da web, redes sociais e uso da aula virtual, multimedia, etc.
Análise de necesidades:
- Que necesidades colectivas de desenvolvemento profesional relacionadas coa integración das tecnoloxías dixitais de aprendizaxe xorden.
- Potenciar o uso dos medios de comunicación dixitais do centro: páxina web, abalar....
- Mellorar o uso do servidor documental.
- Que necesidades individuais de desenvolvemento profesional relacionadas coa integración das tecnoloxías dixitais de aprendizaxe xorden?
- Aprender-mellorar o manexo e uso na aula de ferramentas como o encerado dixital, tablets, aula virtual.
- Compróbase que hai docentes que teñen un nivel elevado no uso de certas tecnoloxías, polo que as súas necesidades serían as de mellorar o seu manexo. Outros docentes non amosan ningún interese polo que a necesidade individual sería a de sentir motivación cara o uso das tecnoloxías na aula, antes de explicar o seu uso.
- Como detectamos estas necesidades colectivas e individuais.
- Seguimento de petición dos recursos do centro, xa que para usar as aulas multimedia hai que apuntarse nun caderno. Tamén para dispor de aula virtual, o responsable TIC debe dar de alta ao mestre-usuario, polo que é sinxelo comprobar cada ano quen usa ou non usa a aula virtual.
- Conta o centro con recursos suficientes para satisfacer estas necesidades ou é necesario recorrer a axentes externos.
- O centro podería dispor de recursos suficientes xa que existe a opción de facer grupos de traballo a través dos centros de formación do profesorado.
- Que tipo de actuacións de desenvolvemento profesional se organizarán para satisfacer esas necesidades.
- Poderíase empezar por buscar documentación sobre o uso da tecnoloxía para fomentar o interese do profesorado.
- Como se avaliaran esas actuacións
Non se produce valoración xeral xa que no momento de incluír o PLan Dixital no aplicativo de Educalidade atópase o PLan de Acción en pleno proceso de execución.
Na presente versión do Plan Dixital (versión 1.0) non se propoñen propostas de mellora xa que é o momento de partida do Plan e aínda non se realizou ningunha avaliación do mesmo. Nas seguintes versión do mesmo e cada vez que se realice a avaliación do plan dixital identificaranse as propostas de mellora que se consideren pertinentes para tal fin.
Comunicación e difusión
A estratexia para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa será a páxina web do centro. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipdoxures/