Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O EDPD do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar a evolución deste Plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas trimestrais ao centro para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do mesmo.
A persoa coordinadora terá acceso a ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste Plan, baixo a supervisión da persoa directora.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso acadouse o obxectivo O01PD que consiste en MELLORAR A DOTACIÓN DE RECURSOS DIXITAIS PARA O CENTRO.
AO1.1: DOTAR EDIFICIO DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE RECURSOS DIXITAIS
AO1.2: CONVERTIR BIBLIOTECA EN ZONA CREATIVA MAKER E DIXITAL ESte obxectivo continúa en proceso
En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai por bo camiño.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso acadouse o obxectivo:AO1.1: RECIBIR FORMACIÓN POR PARTE DE PERSOAL ADECUADO EN RELACIÓN A CREACIÓN DE VIDEOS, EDICIÓN
O obxectivoAO1.2: RECIBIR FORMACIÓN EN FUNCIONAMENTO DE WEBS E REDES. Está en proceso de realización.
Para o terceiro trimestre e acadado o obxectivo A01.2 RECIBIR INFORMACIÓN EN FUNCIONAMENTO DE WEBS E REDES. Levéronse a cabo os obxectivos pendentes para este trimestre, e acadaronse as propostas realizadas. Os obxectivos conseguidos son:
AO1.2CONVERTIR BIBLIOTECA EN ZONA CREATIVA MAKER E DIXITAL. A pesar do espazo si se está evolucionando na mesma.
A01.2FORMACIÓN SOBRE RECURSOS FOTOGRÁFICOS E EDICIÓN DOS MESMOS. Recibimos tres sesións por especilaistas externos que nos formaron na materia, e cos que seguiremos traballando no vindeiro curso académico.
Avaliación
Para a avaliación do Plan dixital tivéronse en conta as propostas presentadas pola coordinadora ADIX asignada o centro, taén tivemos en conta a través de cuestionarios de avalioón semellantes o SELFIE, e mediante a observación directa tanto de alumnos como de mestres e entorno para ter unha avaliación o mais realista e precisa posible.
Cda trimestre facíase unha reunión de todo o centro onde se ian vendo aspectos a mellorar así como aqueles puntos que considerabamos debilidades e onde debíamos poñer un foco mais preciso.
En xeral a consecución dos obxectivos, non sen dificultades, foise acadando, sobre todo en relación a participación e a formación de mestres para ter un plan dixital o máis adecuado a nosa realidade educativa. Se ben quedan aspectos e flecos por mellorar non cabe outra que dicir que o plan dixital se realizou de maneira positiva.
Os obxectivos acadados son os seguintes: A01.1- A01.1
Por outra banda non completamos os seguintes: A01.2
FUNCIONAMENTO DE APPS UTILES PARA O USO DIARIO NA AULA
Intetaremos darlle continuidade aos distintos proxectos para acabar por conquerir os obxectivos pendentes ou realizados parcialmente.
Con respecto ao espazo maker da Biblioteca Escolar, é imposible acadalo porque non temos espazos habilitados. A Biblioteca Escolar está funcionando parcialmente coma aula de 6º de Primaria ata que nos amplíen o centro. Isto supón que teremos tamén dificultades para a instalación de todos os dispositivos relacionados cos Polos Creativos.
Como aspescto primordial de mellora, cremos que un dos obxectivos e no que faremos fincapé no vindeiro curso, será a utilización de apps ou aplicacións vencelladasa á robótica así como a implicación das familias e a participación das mesmas nos proxectos dixitais do centro.
Tendo en conta a dotación que recibiremos con respecto aos Polos Creativos, cremos necesaria a formación do profesorado en distintos eidos para sacarlle o máximo rendemento a este matierial, sempre e cando teñamos espazos dispoñibles para a súa instalación.
Comunicación e difusión
Para a difusión do Plan dixital, utilizaremos as vías habituais de comunicación coas familias, si ben implementaremos outras a medida que os nosos recursos sexan maiores, así como a nosa formación e páxinas web e o seu uso correcto. Ademais tamén difundiremos o mesmo entre a comunidade educativa e introduciremos o mesmo no resto da vida cotiá, pois consideramos un aspecto básico na relación centro-entorno.