Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo do Plan Dixital reunirase trimestralmente para realizar un seguimento do proxecto. Ademais contamos co seguimento e colaboración da mentora Adix.
Durante o primeiro trimestre organizáronse os espazos da aula virtual e os horarios para que todo o alumnado de primaria poda realizar actividades nela.
Ademais, nesta aula contamos con ordenadores para poder levar a toda a clase (25 alumnos e alumnas) na mesma sesión ou levar os ordenadores emprestados ás aulas titorías para traballar con eles.
Empezamos a traballar diferentes actividades dixitais:
Educación infantil, as titoras e profesorado especialista inician o traballo de actividades na aula cos scornabots.
En primaria, o alumnado de 1º e 2º preparan diferentes actividades con bee-bots; en 5º e 6º o coordinador de polos creativos está formando ao alumnado en programación (Scratch) para que podan crear algunha actividade para o alumando de 3º e 4º.
Durante este trimestre nos cursos de educación infantil seguiron traballando cos scornabots con actividades relacionadas coa horta.
En primaria, no 1º ciclo, os titores realizaron, a maiores de actividades cos bee-bots, actividades online (tipo genially) con temas da horta, de Rosalía de Castro...
En 3º e 4º de primaria, o alumnado xa está baixando á aula de informática de maneira grupal, para realizar traballos cos ordenadores e tablets.
No 3º ciclo, o alumnado segue traballando na aula con programación (Scratch) para realizar algunhas actividades no 3º trimestre co alumnado do programa TEI.
- Formación do profesorado en Pensamento computacional e robótica educativa.
- Formación do alumnado do 3º ciclo en técnicas de seguridade de internet por parte da policía co proxecto de Plan Director.
- Instalación en todas as aulas de Primaria de paneis interactivos.
Avaliación
A avaliación do Plan Dixital contempla seguimento do proceso e avaliación dos resultado.
Revisión do proceso:
- Metodoloxía:
- Recollida das medicións (observacións, estadísticas e cuestionarios)
- Elaboración dun informe referido aos obxectivos establecidos.
- Reunión da Comisión TIC para o análise do informe.
- Acta de conclusións e oportunidades de mellora para o período seguinte.
- Frecuencia: trimestral.
- Indicadores:
- Accións desenvolvidas
- Participantes nas accións
- Grado de avance en competencia dixital.
Avaliación dos resultados:
- Metodoloxía:
- Informe final dos resultados respecto aos obxectivos establecidos no Plan Dixital.
- Frecuencia:
- Inicio do proxecto: informe do valor inicial, previo ao Plan Dixital, respecto aos obxectivos establecidos no Plan Dixital.
- Indicadores:
- Integración dixital no currículo.
- Comunicación e colaboración dixital da Comunidade Educativa.
- Seguridade e saúde dixital.
- Xestión TIC no colexio.
- Compentencia Dixital Docente.
- Infraestructuras e equipamento dixital.
A avaliación do proxecto neste curso é positiva, xa que se conseguiu alcanzar con éxito os obxectivos propostos: completouse a dotación da aula informática cun horario no que todos podían asistir de maneira grupal, o profesorado formouse en ferramentas dixitais para levar á práctica da aula, e o alumnado contou coa formación para coñecer os perigos do uso de internet.
De cara ao curso 24/25 proponse as seguintes melloras:
- Ter un decálogo do bo uso das ferramentas dixitais da aula feito polo propio alumnado do 3º ciclo.
- Conseguir que o alumnado de 6º EP forme ao alumnado de 4º EP nese uso de ordenadores de cara ao curso seguinte de Edixgal.
Comunicación e difusión
O centro difunde na súa páxina web https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=15021536# os logros do alumnado, así como un resumen das actividades extraescolares e complementarias nun caderno de bitácora dixital.