Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos será:
- En canto a avaliación procesual, realizarase nas datas reflectidas nas distintas descricións das accións, como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Antes do 30 de xuño realizarase unha avaliación final que incluirá, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Obxectivo 1:
Dotar a aula virtual de contidos e recursos para o profesorado e alumnado (D3/E1/B3)
Graos de desempeño
- Non se engadiron recursos ou menos do 30 %
- Engadíronse entre o 30 % e o 50 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 50 % e o 80 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 80 % e o 100 % dos recursos previstos
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 3
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 3
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 2:
Empregar o sistema de avaliación de moodle para volcar os datos de avaliación do alumnado (G1)
Graos de desempeño
- Entre 1 e 2 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 3 e 4 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 5 e 6 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Todos os profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 1
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 1
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 3:
Completar catro cursos de alfabetización dixital ao longo do curso escolar
Graos de desempeño
- Obtiveron a certificación dixital o 25 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital entre o 26 % e o 50 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 51 % e o 75 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 75 % e o 100 % do alumnado participante
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 2
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 2
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 1:
Dotar a aula virtual de contidos e recursos para o profesorado e alumnado (D3/E1/B3)
Graos de desempeño
- Non se engadiron recursos ou menos do 30 %
- Engadíronse entre o 30 % e o 50 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 50 % e o 80 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 80 % e o 100 % dos recursos previstos
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 3
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 3
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 2:
Empregar o sistema de avaliación de moodle para volcar os datos de avaliación do alumnado (G1)
Graos de desempeño
- Entre 1 e 2 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 3 e 4 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 5 e 6 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Todos os profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 1
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 1
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 3:
Completar catro cursos de alfabetización dixital ao longo do curso escolar
Graos de desempeño
- Obtiveron a certificación dixital o 25 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital entre o 26 % e o 50 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 51 % e o 75 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 75 % e o 100 % do alumnado participante
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 3
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 3
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 1:
Dotar a aula virtual de contidos e recursos para o profesorado e alumnado (D3/E1/B3)
Graos de desempeño
- Non se engadiron recursos ou menos do 30 %
- Engadíronse entre o 30 % e o 50 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 50 % e o 80 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 80 % e o 100 % dos recursos previstos
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 3
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 3
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 2:
Empregar o sistema de avaliación de moodle para volcar os datos de avaliación do alumnado (G1)
Graos de desempeño
- Entre 1 e 2 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 3 e 4 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 5 e 6 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Todos os profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 2
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 2
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Obxectivo 3:
Completar catro cursos de alfabetización dixital ao longo do curso escolar
Graos de desempeño
- Obtiveron a certificación dixital o 25 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital entre o 26 % e o 50 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 51 % e o 75 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 75 % e o 100 % do alumnado participante
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): 3
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): 3
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
Avaliación
Realizarase unha avaliación do proceso a través dunha escala de valoración. Esta escala medirá en catro niveis o grao de adquisición das accións levadas a abo no plan e os graos de consecución dos resultados vinculados a dito plan.
Tamén se incluirá un apartado de modificacións e un de propostas de mellora.
Realizarase tamén unha avaliación final que terá en conta os obxectivos a través dunha rúbrica medindo os graos de desempeño de ditos obxectivos e onde incluiremos da mesma forma as propostas de mellora que xurdan na avaliación do proceso.
AVALIACIÓN DA EXECUCIÓN DO PLAN POR TRIMESTRES
1º TRIMESTRE
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): (*)
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): (**)
Acción:
Modificación:
2º TRIMESTRE
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): (*)
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): (**)
Acción:
Modificación:
3º TRIMESTRE
Execución das accións para acadar os obxectivos do plan dixital (valoración de 1 a 4): (*)
Resultados vinculados ás accións levadas a acabo (valoración de 1 a 4): (**)
Acción:
Modificación:
(*) (1) Non acadado, (2) En proceso, (3) Acadado, (4) Modificado
(*") (1) Nada satisfactorio, (2) Non concluinte, (3) Aceptable, (4) Moi satisfactorio
RÚBRICA AVALIACIÓN FINAL DO PDC
Obxectivo 1:
Dotar a aula virtual de contidos e recursos para o profesorado e alumnado (D3/E1/B3)
Graos de desempeño
- Non se engadiron recursos ou menos do 30 %
- Engadíronse entre o 30 % e o 50 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 50 % e o 80 % dos recursos previstos
- Engadíronse entre o 80 % e o 100 % dos recursos previstos
Obxectivo 2:
Empregar o sistema de avaliación de moodle para volcar os datos de avaliación do alumnado (G1)
Graos de desempeño
- Entre 1 e 2 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 3 e 4 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Entre 5 e 6 profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
- Todos os profesores/as empregan o sistema de avaliación de moodle
Obxectivo 3:
Completar catro cursos de alfabetización dixital ao longo do curso escolar
Graos de desempeño
- Obtiveron a certificación dixital o 25 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital entre o 26 % e o 50 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 51 % e o 75 % do alumnado participante
- Obtiveron a certificación dixital o 75 % e o 100 % do alumnado participante
Dotouse as Aulas Virtuais das distintas materias de suficientes recursos e contidos para o alumnado, acadándose prácticamente o 100% do obxectivo 1.
En referencia ao obxectivo 2 (avaliación por moodle) fixéronse algunhas probas que nos levaron a determinar que no noso Centro non é efectiva xa que o alumnado non dispón dun ordenador de xeito continuado.
Por último, levaronse a cabo os catro cursos de alfabetización dixital previstos acadándose resultados positivos.
Construcción dunha nova aula de informática.
Dotar aos departamentos e profesorado de equipamento informático actualizado.
Organización de outros catro cursos de competencias dixitais de grao medio.
Comunicación e difusión
A tarefa de difusión do PDC, ten que ser consecuente con dito plan e deberá facerse a través das ferramentas institucionais dispoñibles: páxina web do centro, AbalarBox e Abalar móvil.
1. PRIMEIRA FASE
DESTINATARIOS: Difusión entre o profesorado. Consideramos que os primeiros en coñecer o plan deben ser o profesorado do centro.
MEDIO: A través do enlace enviado a través do correo corporativo edu.xunta.gal
PRAZOS: Primeira semana de novembro do curso 2023/24
2. SEGUNDA FASE
DESTINATARIOS: Difusión entre o alumnado
MEDIO: Páxina web do centro. O PDC incorporarase ao PE no apartado de Documentos de centro no menu Drupal da páxina web do centro. Asimesmo, terá unha subcategoría propia cunha presentación sinalando, diagnóstico de necesidades, obxectivos e accións para levalos a cabo entro outras como puntos destacados
PRAZOS: Segunda semana de novembro do curso 2023/24
3. TERCEIRA FASE
DESTINATARIOS: Toda a comunidade educativa
MEDIO: Abalar móvil, AbalarBox e correo electrónico. Enviarase un correo electrónico o Abalar do centro co enlace a unha páxina web do centro onde aparecerán os puntos do plan desglosados e diferentes apartados vinculados aos obxectivos e ás accións previstas. Este medio servirá ademais como instrumento de avaliación do plan a modo de PORTFOLIO DIXITAL.
PRAZOS: Finais do mes de novembro do curso 2023/24.