Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao longo do primeiro trimestre tivéronse dúas reunións coa asesora, ademais de apoio conínuo.
Indicar que en base aos obxectivos o máis destacable é o seguinte:
- Obx1: Estivemos en contacto cos responsables de Polos Creativos para ver unha aula modelo. Queda pendente a data por non coincidir na mesma. Está definido o equipo do Polos definido e xa fixeron unha reunión para (A1.1 e 1.2). Está buscando o ponente que vai dar formación no centro.
- Obx2: Renovouse e preparouse a Aula Virtual para este curso escolar. Analizamos os datos da enquisa do curso anterior e valoraron en función do último curso , as necesidades que non están cubertas (A2.1).
- Obx3: Está feita a enquisa (3.1) e detectadas as necesidades TIC de Infantil e Primaria. Temos listaxe.
- Obx1: Levouse a cabo a formación a cargo de Xurxo Cobelas. Creouse un equipo TIC de alumnado que ten unha caixa de suxestións e queixa e están comezando a elaborar videotitoriais. (A3.1). Está en proceso de creación un itinerario TIC dende infantil a 6º de Primaria para coñecer o básico que deben de saber en cada curso. Levarémolo a Claustro para engadir ao PE.
- Obx2. Como non hai confinamento o profesorado non emprega a AV. Non conseguimos avanzar neste obxectivo.So o están a empregar 1º Ed. Primaria B e 3º Ed.Primaria.
- Obx3. Xa fixemos a listaxe do que teñen e comezaron entre eles e tamén coa formación de Polos. Todo o colexio está empregando a impresora e hai un maior uso dos recurso tecnolóxicos do centro por parte do profesorado.
- Obx1: Logo da formación recibida leváronse a cabo algunhas actividades, pero non todo o desexado dado que non chegou o material de polos creativos. Fixeron outras actividades que non estaban dentro da programación, tendo presente os intereses do alumnado.
- Obx2: Segue en funcionamento a aula virtual. Estase mercando material para que o poidamos preparar e comezar en setembro a empregalo. Todo isto gracias á participación en grupos de traballos e programas e proxectos da Consellería.
- Obx3: Está funcionando o equipo de alumnado e os/as mestres/as formando a outros en aspectos que precisan.
Avaliación
As datas de avaliación coincidirán coas datas da avaliación de cada trimestre e marcarase por porcentaxe de resultados acadados..
Avaliación final. Ao final do ano o equipo realizará a avaliación final do Plan considerando a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Valorarase coas táboas que se indicaron anteriormente.
O Plan dixital é un plan que no centro desenvolvemos de xeito voluntario, dado que se debemos ir acorde á sociedade é unha demanda que temos que cubrir, pero os obxectivos iniciais poden variar dados os intereses do alumnado e profesorado.
- Dende a Consellería debería de haber unha plataforma onde volcar todo o realizado en base a temáticas e non ter que ir volcando en diferentes aplicacións. Por exemplo o Plan dixital desenvólvese gracias a financiacións do centro de formacións e recursos, de radio na biblio e do propio centro, con tal de facer un documento explicando todo sería necesario.
-Ofrecer dotación económica.
-Mellorar esta aplicación, dado que ás veces cubres algúns aspectos e ao gardar tes que volver arriba da pantalla.
Comunicación e difusión
Somos conscientes da importancia de facer unha boa difusión desta iniciativa pois na medida en que sexamos capaces de concienciar as comunidade educativa da súa importancia, daremos conseguido un uso responsable das TIC nas nosas vidas para cubrir necesidades educativas.
Promocionarase entre as familias e se colgará na páxina web do colexio.