Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada do seguinte xeito:
Avaliación procesual: unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 23-24. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos. Ademais, realizaranse propostas de modificación das mesmas de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes de educalidade para tal efecto.
Ademais, tamén se revisarán os distinto plans de acción en cada unha das visitas/videoconferencias realizadas pola persoa mentora.
No primeiro trimestre, os obxectivos atópanse no seguinte estado:
- No afondamento da formación do profesorado.(*D1): Aínda non se comenzou a formación, comezarase no segundo trimestre.
- Realizar o inventario do centro educativo (*C1): Pendiente de formación do profesorado para o inventariado.
- Mellorar a competencia dixital do noso alumnado dándolles capacidade para o uso das TIC (H3* e H7): Comezarase para a semana esta formación cun guión consensuado sobre os contidos a traballar.
No segundo trimestre, os obxectivos atópanse no seguinte estado:
- No afondamento da formación do profesorado.(*D1): comenzouse de PDI.
- Realizar o inventario do centro educativo (*C1): Pendiente de formación do profesorado para o inventariado.
- Mellorar a competencia dixital do noso alumnado dándolles capacidade para o uso das TIC (H3* e H7): Non foi posible comezar polo que se comezará ao longo do mes de marzo.
No terceiro trimestre, os obxectivos atópanse no seguinte estado:
- No afondamento da formación do profesorado.(*D1): acadado.
- Realizar o inventario do centro educativo (*C1): Pendiente para o vindeiro curso académico. Vaise realizar un inventario fotográfico por aulas ao remate do curso.
- Mellorar a competencia dixital do noso alumnado dándolles capacidade para o uso das TIC (H3* e H7): acadado.
Avaliación
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 23-24. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos. Ademais, realizaranse propostas de modificación das mesmas de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes de educalidade para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 23-24. Farase unha revisión da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados correspondentes de educalidade para valorar o seu cumprimento.
Durante este curso académico, o noso centro educativo traballou para cumprir cos obxectivos establecidos no Plan Dixital. A continuación, presentamos unha valoración xeral do estado de cada obxectivo:
Afondamento na formación do profesorado (D1*)
- Estado: Acadado
- Valoración: A formación do profesorado foi un éxito, proporcionando aos docentes as ferramentas e coñecementos necesarios para integrar as tecnoloxías dixitais nas súas prácticas educativas sobre radio e PDI.
Realizar o inventario do centro educativo (C1*)
- Estado: Pendente para o vindeiro curso académico
- Valoración: O inventario do centro educativo non puido ser completado neste curso académico. Con todo, planificamos realizar un inventario fotográfico por aulas ao remate do curso. Este paso é crucial para asegurar unha xestión adecuada dos recursos e planificar futuras adquisicións e melloras.
Mellorar a competencia dixital do alumnado (H3* e H7*)
- Estado: Acadado
- Valoración: Conseguimos mellorar significativamente a competencia dixital do noso alumnado, dotándoos de habilidades para o uso das TIC. Esta mellora foi posible grazas a unha serie de actividades e formacións específicas que permitiron ao alumnado desenvolver capacidades críticas para o seu futuro académico e profesional. Entre estas actividades atópanse obradoiros de seguridade na rede, talleres de radio e actividades en PDI.
Conclusión
En resumo, o Plan Dixital do noso centro experimentou avances importantes neste curso académico. Acadamos con éxito os obxectivos relacionados coa formación do profesorado e a mellora das competencias dixitais do alumnado. O inventario do centro educativo queda pendente para o próximo curso.
Para continuar mellorando a implementación do Plan Dixital no noso centro propoñemos as seguintes melloras:
1. Continuar co inventariado do centro
- Completar o inventario fotográfico por aulas ao remate deste curso para facilitar o proceso de mecanizado cando a aplicación de inventario estea dispoñible.
- Establecer un procedemento regular para a actualización do inventario, garantindo que todos os recursos do centro estean rexistrados e xestionados eficientemente.
2. Realizar formacións para o profesorado
- Ofrecer formacións continuas para o profesorado relacionadas coas novas tecnoloxías aplicadas a educación.
3. Continuar coa formación en competencia dixital do alumnado
- Seguir desenvolvendo o currículo TIC para o alumnado, asegurando que as competencias dixitais sexan unha parte integral da súa formación.
Conclusión
Estas propostas de mellora teñen como obxectivo consolidar os avances logrados e superar os retos actuais, promovendo unha educación dixital máis completa e eficiente.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o Plan Dixital do noso centro será publicado na web do mesmo. Ademais enviarase un enlace ás familias coa entrada para facelas coñecedoras da súa publicación. Tamén se enviará a todo o claustro vía correo electrónico e ao Consello Escolar.
ENLACE AO PLAN DIXITAL DO CENTRO 23/24
Instrucións: no desplegable de convocatoria escoller o "ano académico 2023-2024". No desplegable de plans escoller "Plan Dixital". No apartado de centro podemos escribir o nome do centro a buscar e seleccionamos. Prememos en "Buscar". Na columnado de "Opcións" premer na lupa.