Debilidade |
(H6) Parte do alumnado considera que non aprende a dar crédito as traballo doutras persoas que atopan en internet. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
(H11-H13) Parte do alumnado considera que non aprende a programar nin a resolver problemas técnicos que xorden ao empregar tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O alumnado emprega equipamento tecnolóxico tamén no seu tempo de lecer e ás veces non sabe separar os diferentes usos. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
(B4) Non se debaten co alumnado as vantaxes e desvantaxes de uso das novas tecnoloxías. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Pouca porcentaxe de contratación do seguro do equipamento EDIXGAL e polo tanto dificultades a hora de reparar os equipos con problemas. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Moitas familias non son dixitalmente competentes e teñen problemas a hora de empregar os aplicativos informáticos de educación. |
Familias |
Si |
Debilidade |
(C3) O alumnado de bacharelato que emprega o seu teléfono móbil na aula con fins didácticos ten que empregar a súa conexión de datos. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
O equipamento de aula (portátil e proxector) tanto das aulas E-DIXGAL como das outras comeza a estar vello e a fallar. Tamén sucede o mesmo co equipamento presente en conserxería e na sala de ordenadores anexa a sala do profesorado. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Falta de ordenadores para algúns espazos do centro (aulas de debuxo, etc.) onde se imparte clase de forma frecuente. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Acumulación de equipamento vello e sen empregar en diversos almacéns do centro sen ter moita consciencia do que hai e do seu estado. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Poucas tomas de conexión eléctrica na sala do profesorado para que os profesores poidan conectar os seus ordenadores persoais. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
A comunicación das actividades complementarias ofertadas faise de forma non tecnolóxica. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
O centro non fai uso das redes sociais para promocionar as actividades. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Non é doada a consulta por parte da comunidade educativa do catálogo da biblioteca do centro a través de internet. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Hai documentos de uso cotiá que non están dixitalizados ou a disposición do persoal do centro de forma sinxela (tarefas do libro de gardas, horarios de profesorado e alumnado, etc.). |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Determinados informes e partes (de faltas do profesorado, de condutas, etc.) non poden ser entregados de forma dixital. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
(A1) Algúns aspectos da estratexia dixital do centro non están plasmados de forma escrita nun documento. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
(F6) Ausencia de proxectos interdisciplinares sobre todo en BAC. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
(G5-G6) Pouco uso da autoavaliación e a coavaliación mediante tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
(CDD) Un cuarto do profesorado considera que está no nivel Principiante (A1) ou explorador (A2). |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
(CDD) Pouco uso de tecnoloxías emerxentes. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
(E4) O sistema de comunicación coas familias é bastante pobre coa imposibilidade de anexar documentos. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
(E4) Parte do persoal do departamento de Orientación (orientadora, PTs) non pode comunicarse directamente coas familias a través de Abalar. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Ausencia de formación de parte do persoal docente en canto ao uso de certos recursos que ofrece a aula virtual. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
As comunicacións efectuada polo persoal non docente (conserxería, secretaría) adoita ser por medios non tecnolóxicos. |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
Parte do persoal non docente non ten activado o enderezo de correo corporativo e polo tanto non ten acceso a algún dos servizos da Consellería (WiFi, baixas, etc.) |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
(H10) O alumnado desenvolve habilidades dixitais en todas as materias. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
(H8) O alumnado ten a habilidade de comunicarse co profesorado e cos seus compañeiros e compañeiras a través de tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Unha importante parte do alumnado ten certa habilidade na creación de contidos dixitais que desenvolve no seu tempo de lecer. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
A maior parte das familias dispoñen de dispositivos TIC nos seus fogares. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
A maior parte das familias dispón de acceso de calidade a Internet nos seus fogares. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
A maior parte de familias está implicadas no proceso de ensino-aprendizaxe dos seus fillos e fillas. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
As familias son quen de consultar as notas do alumando dende a plataforma ABALAR. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
(C13) O alumnado de BAC ten móbiles propios que pode traer ao centro e empregar, cando o profesorado o solicita, de forma didáctica. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
(C3) No noso centro facilítase unha conexión a internet a todo o profesorado e o alumnado da ESO. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
(C14) Temos espazos para facilitar a ensinanza con dispositivos dixitais. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
O centro ten a disposición do profesorado varias cámaras web para poder impartir clase a distancia. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
(C1) Temos unha infraestrutura de rede adecuada. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
(C4) O centro dispón de asistencia técnica tanto para o equipamento propio. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
(C2) Temos equipamento de aula (portátil/proxector/pantalla) para o seu uso na ensinanza. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
O centro ten a disposición do profesorado un escáner automático que axiliza a dixitalización de documentos. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Aposta do centro polo proxecto E-DIXGAL. |
Oferta |
Si |
Fortaleza |
Alta participación e compromiso do Club de Ciencia, Espazo Maker, Equipo de Biblioteca e Equipo de Dinamización da Lingua Galega que ofertan actividades en paralelo as clases. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Posibilidade de cursar algunha materia optativa de TIC en todos os cursos. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Existencia do servizo de Transporte Escolar. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
O catálogo da biblioteca está dixitalizado. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
A biblioteca ten un lector de código de barras para facilitar o rexistro dos exemplares no catálogo e o préstamo e devolución dos mesmos. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
(A1) Existencia dunha estratexia dixital traballada xunto ao profesorado. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Uso maioritario das aulas virtuais oficiais da consellería (EVA E DIXGAL e aula virtual do centro). |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O centro almacena certos informes e documentos de forma dixital. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
(CDD) O profesorado obtivo unha nota media algo superior a media galega. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
(B4) Existe un debate dentro do profesorado para o uso das novas tecnoloxías na docencia. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
(D1) O profesorado debate sobre as súas necesidades de formación sobre o uso de novas tecnoloxías na educación. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
(D2) O profesorado ten a súa disposición formación sobre novas tecnoloxías. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
(E1) O profesorado é quen de buscar recursos educativos en liña. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
(E3) O profesorado emprega contornos virtuais de aprendizaxe co alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
(E4) O profesorado emprega tecnoloxías dixitais para a comunicación coas familias e co alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
(F1) O profesorado emprega tecnoloxías dixitais para adaptar o seu método de ensino-aprendizaxe ao alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Presenza de Auxiliares de Conversa no centro que polo xeral son persoas xoves familiarizadas co uso das novas tecnoloxías. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
A conserxería e persoal administrativo do centro dispón de equipamento informático actualizado. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
O persoal non docente do centro colabora no bo desenvolvemento das actividades e actúa as veces de nexo entre o alumnado e o profesorado. |
Persoal non docente |
Non |