Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Este documento estará sometido a unha revisión e actualización constante, sendo revisado, canto menos, trimsetralmente, facendo fincapé no estado de execución das accións e cumprimento de obxectivos.
O estado dos obxectivos ao finalizar o 1º trimestre é o seguinte:
Obxectivo 1: Obradoiro TIC para dar a coñecer aos novos docentes que se incorporan no CADP ou CXT con que ferramentas TIC se traballa no centro así como facer de gúia no proceso de aprendizaxe das mesmas = ACADADO
-Recompilar as ferramentas TIC esenciais para elaborar o documento = acadado
-Crear un arquivo resumo coas explicacións esenciais sobre como se traballa no centro con: AV, EVA, Páxina web, emprego do NAS, da e da fotocopiadora en rede = acadado
-Levar a cabo unha xuntanza co novo persoal docente chegado ao centro, entrégaselle o documento e explícase o funcionamento das ferramentas TIC de xeito práctico = acadado
-Ter un mestre responsable ao que poden acudir os/as docentes cando xorden dúbidas = acadado
Obxectivo 2: Montar a aula de informática facendo inventario e seleccionando os recursos TIC dispoñibles = ACADADO
-Análise das necesidades de materiais do centro para montar a aula de informática = acadado
-Seleccionar o material que temos no centro desbotando o que xa está obsoleto para a aula de informática = acadado
-Poñer en funcionamento a aula de informática = acadado
Obxectivo 3: Empregar a aula virtual como ferramenta habitual no proceso de ensino-aprendizaxe = PARCIALMENTE
-Expoñer, no claustro de inicio do curso os indicadores deste obxectivo a todo o profesorado para que coñeza e leve a cabo as tarefas requiridas = acadado
-Subir, cando menos, 6 recursos (etiqueta, ficheiro, páxina...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente
-Empregar, cando menos, 2 actividades (cuestionarios, tarefas, probas, H5P...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente
Obxectivo 4: Promover o emprego da aula virtual do centro por parte do profesorado e o alumnado =PARCAILMENTE
-Crear ou subir contidos á aula virtual = acadado
-Realizar unha enquisa por parte do alumnado e profesorado para avaliar os resultados = pendente
Obxectivo 5: Formar ao alumnado no manexo básico dun equipo informático e tamén no benestar dixital = PARCIALMENTE
-Práctica co alumnado na aula de informática = acadado
-Realizar actividades en distintas materias e a través da aula virutal = parcialmente
O estado dos obxectivos ao finalizar o 2º trimestre é o seguinte:
Obxectivo 1: Obradoiro TIC para dar a coñecer aos novos docentes que se incorporan no CADP ou CXT con que ferramentas TIC se traballa no centro así como facer de gúia no proceso de aprendizaxe das mesmas = ACADADO
-Recompilar as ferramentas TIC esenciais para elaborar o documento = acadado
-Crear un arquivo resumo coas explicacións esenciais sobre como se traballa no centro con: AV, EVA, Páxina web, emprego do NAS, da e da fotocopiadora en rede = acadado
-Levar a cabo unha xuntanza co novo persoal docente chegado ao centro, entrégaselle o documento e explícase o funcionamento das ferramentas TIC de xeito práctico = acadado
-Ter un mestre responsable ao que poden acudir os/as docentes cando xorden dúbidas = acadado
Obxectivo 2: Montar a aula de informática facendo inventario e seleccionando os recursos TIC dispoñibles = ACADADO
-Análise das necesidades de materiais do centro para montar a aula de informática = acadado
-Seleccionar o material que temos no centro desbotando o que xa está obsoleto para a aula de informática = acadado
-Poñer en funcionamento a aula de informática = acadado
Obxectivo 3: Empregar a aula virtual como ferramenta habitual no proceso de ensino-aprendizaxe = PARCIALMENTE
-Expoñer, no claustro de inicio do curso os indicadores deste obxectivo a todo o profesorado para que coñeza e leve a cabo as tarefas requiridas = acadado
-Subir, cando menos, 6 recursos (etiqueta, ficheiro, páxina...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente
-Empregar, cando menos, 2 actividades (cuestionarios, tarefas, probas, H5P...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente
Obxectivo 4: Promover o emprego da aula virtual do centro por parte do profesorado e o alumnado =PARCAILMENTE
-Crear ou subir contidos á aula virtual = acadado
-Realizar unha enquisa por parte do alumnado e profesorado para avaliar os resultados = pendente
Obxectivo 5: Formar ao alumnado no manexo básico dun equipo informático e tamén no benestar dixital = PARCIALMENTE
-Práctica co alumnado na aula de informática = acadado
-Realizar actividades en distintas materias e a través da aula virutal = parcialmente
O estado dos obxectivos ao finalizar o 3º trimestre é o seguinte:
Obxectivo 1: Obradoiro TIC para dar a coñecer aos novos docentes que se incorporan no CADP ou CXT con que ferramentas TIC se traballa no centro así como facer de gúia no proceso de aprendizaxe das mesmas = ACADADO
-Recompilar as ferramentas TIC esenciais para elaborar o documento = acadado
-Crear un arquivo resumo coas explicacións esenciais sobre como se traballa no centro con: AV, EVA, Páxina web, emprego do NAS, da e da fotocopiadora en rede = acadado
-Levar a cabo unha xuntanza co novo persoal docente chegado ao centro, entrégaselle o documento e explícase o funcionamento das ferramentas TIC de xeito práctico = acadado
-Ter un mestre responsable ao que poden acudir os/as docentes cando xorden dúbidas = acadado
Obxectivo 2: Montar a aula de informática facendo inventario e seleccionando os recursos TIC dispoñibles = ACADADO
-Análise das necesidades de materiais do centro para montar a aula de informática = acadado
-Seleccionar o material que temos no centro desbotando o que xa está obsoleto para a aula de informática = acadado
-Poñer en funcionamento a aula de informática = acadado
Obxectivo 3: Empregar a aula virtual como ferramenta habitual no proceso de ensino-aprendizaxe = PARCIALMENTE
-Expoñer, no claustro de inicio do curso os indicadores deste obxectivo a todo o profesorado para que coñeza e leve a cabo as tarefas requiridas = acadado
-Subir, cando menos, 6 recursos (etiqueta, ficheiro, páxina...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente
-Empregar, cando menos, 2 actividades (cuestionarios, tarefas, probas, H5P...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente
Obxectivo 4: Promover o emprego da aula virtual do centro por parte do profesorado e o alumnado =PARCAILMENTE
-Crear ou subir contidos á aula virtual = acadado
-Realizar unha enquisa por parte do alumnado e profesorado para avaliar os resultados = pendente
Obxectivo 5: Formar ao alumnado no manexo básico dun equipo informático e tamén no benestar dixital = ACADADO
-Práctica co alumnado na aula de informática = acadado
-Realizar actividades en distintas materias e a través da aula virutal = acadado
Avaliación
A frecuencia para a realización da avaliación será trimestral. Valórase o estado de execución das accións, a análise e valoración dos resultados e as posibles modificacións das acción, dificultades e propostas de mellora.
Unha vez finalizado o curso, os obxectivos que non quedaron completamente acadados foron os seguintes:
Obxectivo 3: Empregar a aula virtual como ferramenta habitual no proceso de ensino-aprendizaxe = PARCIALMENTE
-Subir, cando menos, 6 recursos (etiqueta, ficheiro, páxina...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente. Non se fixo en tódolos cursos de educación primaria.
-Empregar, cando menos, 2 actividades (cuestionarios, tarefas, probas, H5P...) por área e avaliación ao que o alumnado debe acceder obrigatoriamente = parcialmente. Non se fixo en tódolos cursos de educación primaria.
Obxectivo 4: Promover o emprego da aula virtual do centro por parte do profesorado e o alumnado =PARCIALMENTE
-Crear ou subir contidos á aula virtual = acadado
-Realizar unha enquisa por parte do alumnado e profesorado para avaliar os resultados = pendente. Tentarase realizar no próximo curso.
Continuar a desenvolver e mellorar os obxectivos xa acadados.
Aumentar a participación da comunidade educativa nas iniciativas do Plan Dixital.
Intentar adicar máis tempo a mellorar a competencia dixital do alumnado que está máis atrasado neste aspecto.
Comunicación e difusión
Aprobado polo Consello Escolar, este documento difundirase entre a comunidade educativa, utilizando os medios habituais (páxina web do centro).
Dispoñible a consulta a través de EduCalidade