Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase unha avaliación do proceso a través dunha escala de valoración. Esta escala medirá en catro niveis o grao de adquisición das accións levadas a cabo no plan e os grao de consecución dos resultados vinculados a dito plan.
Tamén se incluirá un apartado de modificacións e un de propostas de mellora.
Tamén realizarase unha avaliación final que terá en conta os obxectivos a través dunha rúbrica medindo os graos de desempeño de ditos obxectivos e onde incluiremos da mesma forma as propostas de mellora que xurdan na avaliación do proceso.
- Obx1. solicitado o PFPP. Están pendentes de facer duas sesións de formación dentro da liña EDIXGAL. Dende as titorías de 5º xa se crearon probas e configuraron a avaliación. Sexto curso o levará a cabo unha vez faga a formación.
- Obx2 Este obxectivo está superado pero están en seguen buscando e subindo recursos a AV.
- Obx3: Obxectivo que vai lento pero pouco a pouco se están a involucrar os titores. Solicítanse informes pero aínda pouco profesorado o exporta. Durante o curso insisten nas reunións da importancia do uso de esta ferramentA, para así tamén cumprir a LPGD.
- Obx4: Está practicamente acadado, pendente o apartado de avaliación.
- Obx1: Xa se fixeron as formacións. Aínda non fixeron os mestres de 6º as probas por medio de moodle, queda pendente de preguntar por confirmar este dato. En 5º exportáronse os informes pero non todos os titores.
- OBX3: Xa se comezaron a facer nos terceiros ciclos Unha vez ao mes teñen unha ccp e pediulles ao coordinadores do ciclo o dato do profesorado que empregan o espazo de titorías. Falta a retroalimentación dos especialistas.
- OBX4: está rematado xa estableceron o sistema de avaliación.
- Obx1: Acadado. Chegaron ao 40% do uso de Moodle para avaliación
- Obx2: Xa teñen acadado.
- Obx3: Está acadado pois os titores están a empregalo.
- Obx4: Acadado.
Avaliación
Rúbrica de avaliación. Anexo I
Escala de valoración por trimestres. Anexo II.
No curso 23/24 estase a consolidar a dixitalización do centro. Esta dixitalización está progresando en gran medida gracias a liña dixital do PFPP do centro que está a traballar cada ano a formación relacionada cos obxectivos do Plan Dixital.
Por outra banda, podemos afirmar que neste ano, consolidouse o emprego da aula virtual como un medio de apoio á formación do noso alumnado; sendo un espazo no que os alumnos teñen recursos dixitais de consulta e interactivos onde poden completar a súa formación.
Un avance para a información das familias, está sendo o emprego de espazo titorías, que aínda pendente de consolidar por parte do claustro, compróbase que é unha ferramenta óptima para unha completa información ás familias.
Do mesmo xeito é co fin de empregar as ferramentas tecnolóxicas institucionais, é importante incidir nun apartado do Plan que non se está a desenrolar como debería, que é o do uso da avaliación a través de moodle tanto na aula virtual coma no EVA E-Dixgal. Este medio nos proporciona unha forma de empregar os instrumentos de avaliación dunha forma variada e enriquecedora, acorde co sistema educativo actual e estase a facer nun número recucido de cursos en detrimento de ferramentas que non cumplen coa protección de datos.
O plan debe reformar os obxectivos máis obsoletos como o de dotar de recursos ao profesorado, algo que é máis viable de facer noutras plataformas.
Asimesmo, débese plantexar a integración do equipo TIC na elaboración e seguimento do plan de forma máis dinámica, así coma o resto do claustro.
Comunicación e difusión
A tarefa de difusión do PDC, ten que ser consecuente con dito plan e deberá facerse a través das ferramentas institucionais dispoñibles: páxina web do centro, abalar móbil e rede Agueiro.
1. PRIMEIRA FASE.
DESTINATARIOS: Difusión entre o profesorado. Consideramos que os primeiros en coñecer o plan deben ser os mestres/as do centro.
MEDIO: A través do correo corporativo edu.xunta.gal
PRAZOS:1ªsemana de outubro do curso 22/23(mestres do curso actual)
2. SEGUNDA FASE.
DESTINATARIOS: Difusión entre as familias do alumnado.
MEDIO: Páxina web do centro. O PDC incorporarase ao PE no apartado de Documentos de centro no menu Drupal da páxina web do centro. Asimesmo, terá unha subcategoría propia con unha presentación en canva sinalando, diagnóstico de necesidades, obxectivos e accións para levalos a cabo entre outras como puntos destacados.
PRAZOS: 2ª semana de outubro do curso 23/24
3.TERCEIRA FASE.
DESTINATARIOS: Toda a comunidade educativa.
MEDIO: Abalar móbil e rede Agueiro. Enviarase abalar do centro co enlace a unha páxina de Agueiro onde aparecerán os puntos do plan desglosados e diferentes apartados vinculados aos obxectivos e ás accións realizadas a través de probas audiovisuais.
Este medio servirá ademáis coma instrumento de avaliación do plan a modo de PORTFOLIO DIXITAL.
PRAZO. Mes de outubro(abalar) e durante todo o curso, portfolio dixital Agueiro.