Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao longo do curso faremos un seguemento das diferentes accións planificadas no Plan de Acción para acadar os distintos obxectivos , coincidindo coas datas marcadas para o fin de cada unha das accións (outubro, novembro 2023 e maio 2024,)
Todo o alumnado conta nos seus PRogramas Individuais con a lo menos un obxectivo relacionado coas competencias dixitais.
Contamos cun tempo no horario semanal ( os martes pola tarde) adicado de xeito específico a actividades nas que se utilicen dispositivos dixitais (Obradoiro dixital no que planificamos actividades axeitadas ó nivel de competencia , así como ós intereses do alumnado.
Durante o curso adquirimos novos dispositivos dixitais, tanto para o uso do alumnado como dos profesionais (unha tablet e unha pantalla de ordenador de 20 pulgadas. No mes de Xaneiro chegounos unha nova tablet para uso do alumnado, deste xeito cada unha das alumnas en modalidade de escolarización total conta cunha tablet para utilizar de xeito individual.
Planificamos e levamos a cabo actividades diarias nas que o alumnado teña que usar dispositivos dixitais como a elaboración de axendas, busca de información na rede (p.e busca de receitas para o obradoiro de cociña).
No mes de Febreiro comezamos a utilizar unha nova aplicación (Tokapp) para as comunicacións coas familias do alumnado e entre os profesionais.
Durante o último trimestre do curso comezamos a coñecer diferentes usos das tablets, como a aplicación da camara de fotografía. Co alumnado que xa coñecía esta función dimos un pasiño máis e aprenderon a transferir archivos o ordenador dende a tablet.
Avaliación
No mes de febreiro de 2024 avaliaremos o estado da situación do obxectivo. No mes de xuño do 2024 realizaremos a avaliación final do obxectivo
Ó longo do curso escolar palnificamos diferentes actividades, tanto no "obradoiro dixital" como en actividades de aula sempre adaptadas as competencias do alumnado para mellorar á súa competencia dixital, estas actividades estiveron relacionadas co diferentes obradoiros ou proxecto como Polos Creativos, e outras estivieron máis enfocadas ó uso dos dispositivos cos que contamos no centro ( manexo do rato, uso da camara de fotografía das tablets, ou de diferentes aplicacións ou programas.
A adquisición dunha nova tablet permitíu que cada unha das alumnas en modalidade de escolarización total conte cunha tablet para o seu uso individual.
PAra coñecer as boas prácticas no uso da internet e das RRSS e os perigos que entraña o seu uso planificamos actividades que levamos a cabo co alumnado con menos necesidades de apoio e que usan a internet e as redes sociais no seu día a día.
Todas estas actividades permitiron que o alumnado mellore, sempre tendo en conta as habilidades de cada un de eles e elas, a súa competencia dixital.
De cara o vindeiro curso escolar continuaremos traballando para mellorar a competencia dixital da comunidade educativa, tanto do alumnado como dos profesionais. Iniciaremos o uso de tecnoloxías dixitais para mellorar as competencias comunicativas do alumnado a través do uso de algún comunicador.
Comunicación e difusión
Para dar a coñecer este Plan Dixital entre a comunidade educativa se dará a coñecer a todos os profesionais do centro educativo, será presentado no Consello Escolar do mes de Outubro de 2023
https://www.aspanaes.org/