Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Unha vez ao trimestre analizar ou modificar algunha das accións de ser preciso e formular propostas de mellora.
Reunións: Non cumpliuse a media de reunións por mes por ser festivos varios mércores. Tiveron lugar tres reunións pero avanzouse a traves do traballo compartido a través da plataforma Classroom.
A reunión do día 20 de decembro adicamola a preparación do Festival do Nadal para ás familias.
Accións : Dende o Equipo de Dinamización do PD iniciouse a busca de actividades, exemplos, videos, concursos para a consecución dos obxectivos O2PD e O3PD.
A través do Classroom (do Claustro) compartimos co claustro videos e páxinas como FAD que contén material de sensibilización no uso seguro das redes.
Solicitaronse desde o Centro as charlas do Plan Director sobre uso seguro das tecnoloxías e redes sociais.
No mes de novembro, o alumnado de 2º ESO participou no concurso "Ciberseguridade no cole" promovido pola fundación Telefónica traballando contidos sobre pegada dixital e seguridade nas redes.
Nos grupos de 3º a 6º de EP recuperan un momento semanal dedicado a práctica de mecanografía. O profesorado tamén utiliza esta actividade nos momentos en que parte do alumnado remata a tarefa antes cos outros.
En Secundaria : tanto co alumnado (porque xa ten vicios) como co profesorado atopamos máis dificultade para atopar tempos para realizar esta práctica. Pensamos que en vindeiros cursos o alumnado que xa traballou a mecanografía en primaria terá acadada esta competencia en ESO.
Dende o Equipo solicitamos a todo o profesorado a esixencia nas tarefas de aula realizadas en soporte dixital (textos, pdf, audios, correos, jamboard, ...) coa secuencia feita na lista que propoñemos.
Reunións: Celebraronse menos reunións das previstas, xa que un mércores coincidiu coa preparación do Festival de Entroido e outra coa celebración dos "obradoiros interniveis" .
ACCIÓNS:
ACCIÓNS: Participaciòn do alumnado de 3º ESO no programa EuTeens sobre sostenibilidade creando podcasts
- A través do grupo de traballo de Polos Creativos o alumnado de 5º e 6º realizaron actividades de programación utilizando Scratch e Makey Makey. Crearon e elaboraron xogos e material para expoñer no dia da Ciencia na rúa, en Coruña.
Avaliación
O plan avaliarase da seguinte forma:
- Unha vez ao trimestre para analizar a realización das accións propostas nos diversos obxectivos, modificar algunha das accións de ser preciso e formular propostas de mellora. Tomarase medicións dos indicadores para observar a progresión ou desvío do valor a acadar.
- Ao final do curso para valorar de forma conxunta a consecución dos obxectivos propostos no plan , valoración dos indicadores e os valores a conseguir, a relevancia, ou non, para próximos cursos. Faranse propostas de mellora para o curso seguinte
mantener fortalezas
aumentar o mejorar....
formacion...
Comunicación e difusión
O plan será difundido entre toda a comunidade educativa, presentado ao Consello Escolar e o resto da comunidade a través da plataforma Classroom, á que teñen acceso todos os profesores.
Publicado tamén na propia páxina web do centro para toda a Comunidade Educativa.