Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Na programación faise referencia ás competencias dixitais e inclúense recursos dixitais de tipo actividades, webs e plataformas. Inclúense criterios para a avaliación da competencia dixital, baseados no marco educativo vixente.
Para esta análise da situación e seguimento do centro no ámbito da innovación, seguiranse os seguinte indicadores:
• Desenvolvemento profesional.
• Infraestruturas e equipamentos.
• Prácticas de ensino e aprendizaxe.
• Prácticas de avaliación.
• Competencia dixital do alumnado.
A través do Plan de Formación do Centro, levouse a cabo a dotación de formación TIC ao profesorado.
Potenciamos o uso das TIC: páxinas Web, blogues, vídeos...
Xestionouse o uso dos Recursos TIC do centro por parte da Coordinación TIC.
Determinouse a cantidade e tipo de dispositivos dispoñibles para o centro.
Durante este trimestre contuniamos a integración das TICs no proceso de ensinanza aprendizaxe nos niveis educativos do centro; infantil e primaria.
Potenciamos o uso da rede de Instagram mediante o proxecto das "Follas Viaxeiras", dentro do noso Plan Dixital, titulado "Cursos dos Dereitos da Auga".
Durante este trimestre contuniamos a integración das TICs no proceso de ensinanza aprendizaxe nos niveis educativos do centro; infantil e primaria.
Seguimos potenciamos o uso da rede de Instagram mediante o proxecto das "Follas Viaxeiras", dentro do noso Plan Dixital, titulado "Cursos dos Dereitos da Auga". Conectamos coa empresa de IKEA, a través do seu Departamento de Sostibilidade, para presentarlles o noso proxecto de "Follas Viaxeiras".
Utilizamos ferramentas de intelixiencia artificial para observar a transformación das craccións do alumnado noutras imaxe, causando gran emoción nos nenos e nas nenas.
A través da colaboración co CFORE, traballamos con pequenos robots que obedecián diferentes instruccións.
Avaliación
O plan deberá contemplar indicadores de logro para realizar unha avaliación anual do avance do Plan de Centros Dixitais. Serán indicadores significativos do grao de consecución dos obxectivos para poder realizar os axustes e melloras necesarios. O plan avaliarase en función dos resultados obtidos, no marco dos obxectivos e prazos, e das condicións de aplicación. O informe de progreso formaría parte da memoria anual do centro. Ao remate do curso ou do plurianual, unha vez consolidadas as actuacións, deberase revalorizar globalmente a competencia dixital do centro mediante a ferramenta SELFIE. Esta avaliación realizarase preferentemente ao final do curso escolar, cunha cadencia de polo menos dous anos e dará lugar á revisión e actualización do Plan Dixital do Centro.
Estamos moi satisfeitos coa posta en marcha deste proxecto ecolóxico, no marco do Plan dixital do centro. O alumnado ten moito interese no contido e na difusión do mesmo.
Seguir buscando a colaboración de distintas entidades culturais e sociais para axudarnos á difusión deste proxecto.
Seguir colaborando co CFORE para aumentar a integración dos recursos dixitais neste proxecto e na aula.
Comunicación e difusión
O centro conta cunha páxina web que está destinada a difusión do plan dixital. Nesta pode accederse aos plan do centro e ás iniciativas que está realizando como o proxecto dos dereitos da auga.
Para difundir o plan dixital e os proxectos do colexio, tamén estase usando a aplicación Instagram. A través do perfil cursosdereitosdaauga pódese ver a evolución da iniciativa do centro baseada no dereitos da auga.