Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento da PD ao longo do curso será:
- No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización será, como mínimo, unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final, a frecuencia da súa realización será, como mínimo, unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O1PD, O2PD, O3PD: foron acadados satisfactoriamente o curso pasado.
O4PD: Creación de recursos educativos con Canva e Genially.
- AO4.1: Formación para os membros do claustro.
* A parte deste obxectivo correspondente a este trimestre tivo que ser aprazado para o segundo trimestre. Solicitamos un PFPP e formación en Canva e Genially, pero aínda non sabemos cando será a formación.
- AO4.2: Creación dun grupo de traballo para traballar con Canva e Genially.
- Neste trimestre creamos un grupo de traballo formado por 8 mestres do centro para traballar con Canva e Genially, polo que o obxectivo previsto está conseguido.
O5PD: Uso da AulaMóbil no 1º e 2º ciclo de Educación Primaria
- AO5.1:. Crear un calendario de uso da AulaMóbil e un rexistro de incidencias.
- A AulaMóbil, o calendario e o rexistro de incidencias está accesible para todo o profesorado.
* A parte deste obxectivo foi acadado satisfactoriamente.
- AO5.2: Implicar ao profesorado no uso da AulaMóbil como recurso educativo para o traballo na aula (reforzo, ampliación...).
- Realizamos reunións cos mestres implicados para ver o seguemento e o uso que lle están dando a AulaMóbil e compartimos experiencias e recursos para o seu uso na aula.
O4PD: Creación de recursos educativos con Canva e Genially.
- AO4.1: Formación para os membros do claustro.
O claustro recibiu dúas sesións de formación en Canva e Genially no mes de febreiro e marzo, polo que este obxectivo está acadado.
- AO4.2: Creación dun grupo de traballo para traballar con Canva e Genially. (Obxectivo acadado no 1º trimestre)
- AO4.3: Recompilación de materiais didácticos creados con Canva e Genially.
Unha vez realizado o curso de formación o profesorado implicado comeza a recopilar e crear materiais didácticos, polo que este obxectivo está parcialmente acadado.
O5PD: Uso da AulaMóbil no 1º e 2º ciclo de Educación Primaria
- AO5.1:. Crear un calendario de uso da AulaMóbil e un rexistro de incidencias. (Obxectivo acadado no primeiro trimestre)
- AO5.2: Implicar ao profesorado no uso da AulaMóbil como recurso educativo para o traballo na aula (reforzo, ampliación...).
Continuamos as reunións cos mestres implicados para ver o seguemento e o uso que lle están dando a AulaMóbil, compartimos experiencias e recursos para o seu uso na aula e os mestre recibiron formación de recursos dixitais educativos para usar a AulaMóbil, polo que este obxectivo foi acadado satisfactoriamente, pero continuamos formándonos e ampliando o seu uso na aula.
- AO5.3: Implicar ao alumnado no uso adecuado e responsable da AulaMóbil.
O uso da Aulamóbil nas aulas do 1º e 2º ciclo veuse incrementado notablemente. Implícase ao alumnado no uso adecuado e responsable da AulaMóbil cada vez que fan uso dela (encargándose de colocar os ordenadores correctamente no seu lugar, tratando ben o material e usando os ordenadores de xeito responsable, polo que este obxectivo foi acadado satisfactoriamente, pero continuamos implicando ao alumnado no uso responsable da AulaMóbil.
O4PD: Creación de recursos educativos con Canva e Genially.
Unha vez realizado o curso de formación e a creación do grupo de traballo o profesorado implicado comeza a recopilar e crear materiais didácticos no segundo trimestre. Neste terceiro trimestre, este obxectivo está acadado.
O5PD: Uso da AulaMóbil no 1º e 2º ciclo de Educación Primaria
Continuamos as reunións cos mestres implicados para ver o seguemento e o uso que lle están dando a AulaMóbil, compartimos experiencias e recursos para o seu uso na aula e os mestre recibiron formación de recursos dixitais educativos para usar a AulaMóbil. O uso da Aulamóbil nas aulas do 1º e 2º ciclo veuse incrementado notablemente. Implícase ao alumnado no uso adecuado e responsable da AulaMóbil cada vez que fan uso dela (encargándose de colocar os ordenadores correctamente no seu lugar, tratando ben o material e usando os ordenadores de xeito responsable, polo que este obxectivo foi acadado satisfactoriamente.
Avaliación
A avaliación do plan dixital desenvolverase de xeito periódico, tendo en conta dous contextos diferentes:
- No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización será, como mínimo, unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final, a frecuencia da súa realización será, como mínimo, unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
De forma xeral, todos os obxectivos foron acadados satisfactoriamente, aínda que todos eles seguen en constante seguimento.
Como proposta de mellora, consideramos que a AulaMóbil debería de utilizarse con maior frecuencia, sobre todo no primeiro ciclo e ensinar ao alumnado do segundo ciclo a recoller os equipos de forma autónoma do carro de carga.
Continuar recompilando materiais con canva, genially e kahoot e utilizalos como recurso didáctico nas aulas.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o Plan Dixital polo claustro e o consello escolar. O Plan Dixital do CEIP de Piñeiros pode consultarse no seguinte enlace:
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=15019499