Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento do plan está centrado na consecución dos obxectivos con reunións tal e como se indica a continuación:
- A coordinadora TIC se reunirá co mentor TIC designado coa frecuencia establecida polo mentor. Existirá unha comunicación fluida entre ambos.
- Quincenalmente o equipo TIC revisará o estado da execución das accións, análise e valoración dos resultados.
Tódolos obxectivos planificados cumplíronse en tempo e forma. Os resultados foron positivos.
Tódolos obxectivos planificados cumplíronse en tempo e forma. Os resultados foron positivos.
Tódolos obxectivos planificados cumplíronse en tempo e forma. Os resultados foron positivos.
Avaliación
A avaliación do plan está centrada na consecución dos obxectivos con reunións do equipo TIC quincenais e anuais como se indica a continuación:
- Quincenalmente avaliarase o proceso revisando o estado de cada un dos obxectivos que conforman o PA, as posibles modificacións se son precisas e as propostas de mellora.
- Anualmente avaliarase o logro dos obxectivos, a efectividade das melloras propostas e as propostas de mellora.
A implementación do Plan Dixital de Centro (PDC) no CPR Ayala no curso 23/24 foi exitosa, cumprindo todos os obxectivos propostos. O proxecto desenvolveuse nun contexto de gran compromiso coa innovación e a inclusión dixital, aspectos clave para a comunidade educativa.
Mellora das Infraestruturas
Un dos puntos a destacar foi a mellora significativa da infraestrutura tecnolóxica do centro. A mellora da conexión a internet permitiu unha conectividade máis rápida e fiable, esencial para o funcionamento diario das actividades educativas e administrativas. Dotouse a cada aula de Primaria con portátiles, o que facilitou un acceso máis equitativo á tecnoloxía para todo o alumnado. Ademais, o departamento de Orientación recibiu tablets destinadas ao alumnado con necesidades educativas específicas, promovendo unha educación máis inclusiva.
Formación e Recursos
A formación do profesorado en TIC foi outro dos piares fundamentais do proxecto. A través das actividades formativas, o profesorado adquiriu novas competencias dixitais que non só melloraron a súa práctica docente senón que tamén enriqueceron o proceso de ensino-aprendizaxe para o alumnado. A creación dunha nova web do centro foi un avance significativo, proporcionando un espazo actualizado e accesible onde se integraron recursos como a aula virtual para familias, e calendarios específicos tanto para a comunidade educativa como para o claustro.
Innovación no Ensino
A integración das aulas virtuais desde 5º EP representa un paso importante cara á modernización do ensino, facilitando a continuidade educativa e a flexibilidade no acceso aos contidos dixitais. Estas aulas virtuais permitiron unha adaptación rápida e eficaz a situacións imprevistas, asegurando que o proceso educativo non se vise interrompido. A realización de todas as charlas externas programadas proporcionou un valor engadido ao currículo, abordando temas de relevancia actual e enriquecendo a formación integral do alumnado.
Impacto na Comunidade Educativa
Os logros do proxecto tiveron un impacto directo e positivo na competencia dixital de toda a comunidade educativa. Ao fomentar a colaboración e a participación activa de profesorado, alumnado e familias, conseguiuse crear un ambiente educativo máis dinámico e interactivo. As novas ferramentas tecnolóxicas e os recursos didácticos integrados contribuíron a unha mellora xeral na calidade educativa do centro, preparando mellor aos estudantes para os desafíos do século XXI.
Uns dos posibles puntos de mellora son os seguintes:
- Certificación do noso dominio en Canva EDU.
- Continuación do PFCT con Formación en metodoloxías activas e atención á diversidade e Formación. Audiovisual orientada a RRSS.
- Adquisición de novos equipos e renovación da aula de informática para integración con Polos Creativos.
- Mellorara a conexión a internet con fibra simétrica.
- Realización de actividades TIC trimestrais en EP.
- Actualización o inventario.
- Creación da figura dos xestores web para áreas clave.
- Mellora da seguridad xeral do centro, instalación de alarma intelixente.
Comunicación e difusión
Unha vez trasladado ó Claustro e ó Consello Escolar, o Plan Dixital de Centro publicarase na páxina web do centro do mesmo xeito que o resto de documentos de centro.