Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada coa seguinte perspectiva:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 23-24. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de accións. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto. Ademais tamén se revisarán os obxectivos dos distintos plans de acción nas visitas e/ ou videconcerencias realizadas pola persoa mentora. Usar os apartados correspondentes de educalidade para tal efecto.
Neste trimestre os obxectivos atópanse no seguinte punto:
- O01PDFormar ao profesorado en competencia dixital (D1*) ÁREA D -Desenvolvemento Profesional Continuo: está en proceso de acordos de datas de comezo.
- O02PDRevisar o inventario do centro (*C1) ÁREA C -Infraestruturas e equipamentos : Feito en outro documento non oficial,pendente de trasvase e actualización de datos.
- O03PDDinamizar equipamentos de fenda dixital (*H8) ÁREA H- Competencia Dixital do Alumnado: pendente de arrranxos da rede wiffi.
- O04PDMarcar intinerario Tic a desenvolver no centro. ÁREA H - Competencia Dixital do Alumnado (H): Feito en setembro
Neste trimestre os obxectivos atópanse no seguinte punto:
- O01PDFormar ao profesorado en competencia dixital (D1*) ÁREA D -Desenvolvemento Profesional Continuo. En proceso.
- O02PDRevisar o inventario do centro (*C1) ÁREA C -Infraestruturas e equipamentos. Completo.
- O03PDDinamizar equipamentos de fenda dixital (*H8) ÁREA H- Competencia Dixital do Alumnado. Pendende de creación de contas wifi para os equipos.
- O04PDMarcar intinerario Tic a desenvolver no centro. ÁREA H - Competencia Dixital do Alumnado (H). En proceso de realización de actividades TIC co alumnado.
Neste trimestre os obxectivos atópanse no seguinte punto:
- O01PDFormar ao profesorado en competencia dixital (D1*) ÁREA D -Desenvolvemento Profesional Continuo: acadado.
- O02PDRevisar o inventario do centro (*C1) ÁREA C -Infraestruturas e equipamentos: acadado.
- O03PDDinamizar equipamentos de fenda dixital (*H8) ÁREA H- Competencia Dixital do Alumnado: acadado.
- O04PDMarcar intinerario Tic a desenvolver no centro. ÁREA H - Competencia Dixital do Alumnado (H): acadado.
Avaliación
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 23-24. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de accións. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto. Usar os apartados correspondentes de educalidade para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 23-24. Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados correspondentes de cada unha das táboas do plan de acción para o seu cumprimento.
Durante este curso académico, o noso centro educativo realizou significativos avances nos obxectivos establecidos no Plan Dixital. A continuación, preséntase a valoración xeral dos logros acadados:
- O01PD - Formar ao profesorado en competencia dixital (D1*) (ÁREA D - Desenvolvemento Profesional Continuo):
Este obxectivo foi acadado. O profesorado participou activamente en diversas sesións formativas, o que lles permitiu mellorar as súas habilidades no uso das ferramentas dixitais. Isto reflicte un compromiso continuo co desenvolvemento profesional e coa mellora da calidade da ensinanza.
- O02PD - Revisar o inventario do centro (*C1) (ÁREA C - Infraestruturas e equipamentos):
Obxectivo acadado. Realizouse unha revisión exhaustiva do inventario do centro, o que permitirá unha xestión máis eficiente dos recursos dixitais dispoñibles. Esta actualización é crucial para garantir que todo o material tecnolóxico estea en bo estado e sexa utilizado de maneira óptima.
- O03PD - Dinamizar equipamentos de fenda dixital (*H8) (ÁREA H - Competencia Dixital do Alumnado):
Obxectivo acadado. Implementáronse diversas iniciativas para dinamizar o uso dos equipamentos e reducir a fenda dixital entre o alumnado. Estas accións aseguraron que todos os estudantes tivesen acceso ás tecnoloxías necesarias para o seu desenvolvemento académico.
- O04PD - Marcar itinerario TIC a desenvolver no centro (ÁREA H - Competencia Dixital do Alumnado):
Obxectivo acadado. Estableceuse un itinerario TIC claro e estruturado para ser implementado no centro. Este plan guiou as accións en materia de competencia dixital, asegurando unha evolución continua e coherente no uso das tecnoloxías educativas (obradoiros de editores de texto, imaxes, son...)
En resumo, a valoración do plan dixital do noso centro foi favorable.
En relación ás propostas de mellora, destacar as seguintes:
- Formación do profesorado en novas tecnoloxías e materias de polos creativos.
- Continuar co novo inventariado do equipamento que está por recibir.
- Continuar coa formación do alumnado en novas tecnoloxías.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o Plan Dixital do noso centro será publicado na web do mesmo. Ademais enviarase un enlace ás familias coa entrada para facelas coñecedoras da súa publicación. Tamén se enviará o enlace a todo o claustro vía correo electrónico, ao Consello Escolar e á Inspección Educativa.
Acceso para o plan do curso 22-23:
Acceso para o plan do curso 23-24 :
Enlace ao buscador de Plan Dixital
Instrucións: no desplegable de convocatoria escoller o "ano académico 2023-2024". No desplegable de plans escoller "Plan Dixital". No apartado de centro podemos escribir o nome do centro a buscar e seleccionamos. Prememos en "Buscar".