Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

1.1. Datos básicos do centro

Denominación: Centro de educación Especial “Nosa Señora de CHAMORRO”

Domicilio: Camiños da Calzada, nº16, 15541 Narón – A Coruña

Teléfono: 981363427

E-mail: ceepr.nosasenoradochamorro@edu.xunta.es

Web: www.asociacionchamorro.org

Código do Centro: 15006596

CIF: G15028889

Unidades concertadas: 1 unidad E.B.O

CENTRO DE EDUCACIÓN ESPECIAL:

Aula de Educación Especial: Programa de intervención socioeducativo e transición á vida adulta, Programa de Actividades da Vida Diaria, P. de Lecer e Deporte…)

O centro de educación especial Educación Especial, conta cunha aula de educación especial, onde tratamos de dar resposta a aqueles alumnos/as que polas súas necesidades especiais e tras a avaliación dos equipos de orientación consideran que a súa integración nun centro de educación especial é o máis adecuado. Prestando os seguintes servizos:

 

•   Desenvolvemento de habilidades persoais e sociais ( atención psicolóxica, socio-familiar, adestramento en habilidades básicas e instrumentais da vida diaria, formación para o emprego e habilidades laborais, emprego)

•   Programa de intervención socio- educativa e transición á vida adulta (promoción da autonomía; desenvolvemento das habilidades cognitivas e académicas; desenvolvemento de habilidades físicas e  sensoriais; desenvolvemento de habilidades psicosociais e afectivas)

•   Informática e redes sociais

•   Atención Básica e socio-sanitaria (enfermería e coidados básicos persoais)

•   Lecer-deporte

•   Restauración e de transporte

 

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Informe SELFIE 

Informe DAFO

Interno
17 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Brecha dixital en alumnos con grandes necesidades de apoio. Alumnado Si
Debilidade Riesgos redes sociais. Pouca consciencia dos riesgos en internet. Alumnado Non
Debilidade Brecha dixital en algunas familias. Familias Non
Debilidade Sen presuposto para reposición de equipos. Infraestruturas Si
Debilidade O CEEPR non ten pizarras dixitais ou ordenadores. Utilizamos os recursos da entidade. Infraestruturas Si
Debilidade Poucas oportunidades de formación. Infraestruturas Si
Debilidade Certificado de calidade. Organización de centro Si
Debilidade Pequeno centro educativo (1 aula) Organización de centro Si
Fortaleza Bo manexo en NT, redes sociais. Alumnado Non
Fortaleza Motivación/implicación do alumnado. Alumnado Non
Fortaleza Mejora en acceso as TICs, comunicación e entorno. Alumnado Non
Fortaleza Comunicación fluida coas familias. Familias Non
Fortaleza Dispositivos dixitais para aprendizaxe (tablets¿) Infraestruturas Non
Fortaleza Utilización recursos Centro Ocupacional (Ordenadores, pizarra dixital). Infraestruturas Non
Fortaleza Planificación estratéxica. Organización de centro Non
Fortaleza Boa comunicación coa comunidade educativa. Organización de centro Non
Fortaleza Comunicación coa comunidade educativa Persoal non docente Non
17 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Non podemos acceder a plataformas da comunidade educactiva, como son EDIXGAL, ABALAR, etc.. Administración educativa Si
Ameaza O Centro o ser moi pequeño, non temos incidencia na administración. Administración educativa Si
Ameaza Non existe subvencións ou dotacións para o centro de educación de dispositivos tecnolóxicos. Administración educativa Si
Ameaza No existe ANPA, o ser un centro tan pequeño. ANPA Non
Ameaza Non existen Mestres en educación Especial que sexan especialistas en tecnoloxía dixital. Lexislación Si
Oportunidade Recoñecemento da labor do centro. Administración educativa Non
Oportunidade Formación CEFORE Administración educativa Non
Oportunidade Colaboración con otros centros e entidades Contorna Non
Oportunidade Lexislacion inclusiva. Lexislación Non
Oportunidade Relación con otras entidade no ámbito de tecnoloxia dixital Outras Non
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Unha vez analizado o informe DAFO, plantexamos unha serie de obxectivos.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Mantemento de equipos tecnolóxicos
O02PD utilizar mail corporativo para comunicación. Mail XUNTA
O03PD Formación para el trabajo en red a través de la plataforma Office 365
O04PD Potenciar a competencia dixital do alumnado coa relación con otros centros ou entidades
O05PD Revisión das aplicación educativas dispoñibles no centro
O06PD Revisión da proposta curricular do centro: inclusión de obxectivos e adaptación para traballar as TICs
O07PD Favorecer o intercambio de experiencias de profesionais en Competencia DIxital con otros centros educativos.
O08PD Cuestionario detección de necesidades formativas do profesorado.
O09PD Creación dunha rede de comunicación e información a través de OneDrive
O10PD Formación para o uso das pizarras dixitais do centro
O11PD Plan de acollida TIC-profesorado

Seguimento

Procedemento

Realizarase un seguimento trimestral dos obxectivos e accións.

1º Trimestre
2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación

Para a avaliación do PD vanse a utilizar os seguintes documentos:

-       Cuadro de mando (listado Excel) verificación de acción

-       Memoria breve de acción Plan Tic.

Así mesmo o Plan Dixital será revisado e actualizado no primer trimestre de cada curso lectivo,m adecuándose aos novos obxectivos do centro e a estratexia do desenrolo tecnoloxico do colexio e a asociación Nosa Señora de CHAMORRO.

Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

O Plan será aprobado pola dirección do centro máis a Xunta directiva da Asociación para o curso 23-24.

Na web da asociación colgarase o documento do PLAN DIXITAL.