Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 2022-2023. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas do noso Plan de Acción. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 2022-2023. Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados correspondentes de cada unha das táboas do Plan de Acción para o seu cumprimento.
(H13) Creación de videotitoriais para a resolución dos problemas relacionados coas TIC máis habituais cos que se atopa o alumnado do noso centro.
- Informado en claustro o 07/09/2022.
- Tratado en CCP o 29/09/2022.
- Abandónase en decembro por falta de confianza na efectividade da acción.
- Para que un servizo FAQ funcione adecuadamente é necesario ter desde o principio resposta a tódolos problemas máis comúns, que son moitos máis de catro, xa que se un usuario accedese varias veces buscando respostas e non as atopase, con alta probabilidade deixaría de visitar o servizo definitivamente.
- O importante esforzo inicial queda alén dos nosos máis que modestos recursos humanos polo que acabaría sendo un dispendio de medios.
G5) Incluír nos proxectos didácticos unha autoavaliación do alumnado ao final de cada trimestre en forma de cuestionario xogado tipo Kahoot, Tirvinet, Quizizz, etc.
- Informado en claustro o 07/09/2022.
- Tratado en CCP o 29/09/2022.
- O profesorado participante prefire aplicacións privadas dispoñibles en internet, principalmente empregan Kahoot.
- A maioría emprega actividades xa feitas por outros usuarios.
- Participa o 46,15% dos departamentos.
(F6) Implementar un proxecto interdisciplinar anual no que participe a totalidade do alumnado de cada curso, utilizando tecnoloxías dixitais.
- Informado en claustro o 07/09/2022.
- Tratado en CCP o 29/09/2022.
- Empréganse ordenadores, tablets, móviles, libros dixitales e aplicacións de lectura, multimedia, follas de cálculo, procesadores de texto, etc. segundo as actividades.
- As actividades estánse colgando conforme se producen na páxina web do centro máis en outras páxinas e blogs adicados.
- Participa o 49,35% do alumnado do centro.
(H13) Creación de videotitoriais para a resolución dos problemas relacionados coas TIC máis habituais cos que se atopa o alumnado do noso centro.
- Abandonado en decembro por falta de confianza na efectividade da acción.
G5) Incluír nos proxectos didácticos unha autoavaliación do alumnado ao final de cada trimestre en forma de cuestionario xogado tipo Kahoot, Tirvinet, Quizizz, etc.
- O profesorado participante segue a preferir aplicacións privadas dispoñibles en internet, principalmente Kahoot.
- A maioría emprega actividades xa feitas por outros usuarios, anímase a crear materiais propios.
- Participa o 38,46% dos departamentos. A caída da participación se explica polas baixas e substitucións.
(F6) Implementar un proxecto interdisciplinar anual no que participe a totalidade do alumnado de cada curso, utilizando tecnoloxías dixitais.
- Empréganse ordenadores, tablets, móviles, libros dixitales e aplicacións de lectura, multimedia, follas de cálculo, procesadores de texto, etc. segundo as actividades.
- As actividades estánse colgando conforme se producen na páxina web do centro máis en outras páxinas e blogs adicados.
- Participa o 49,35% do alumnado do centro. A porcentaxe non varía a pesares dos cambios de alumnado.
(H13) Creación de videotitoriais para a resolución dos problemas relacionados coas TIC máis habituais cos que se atopa o alumnado do noso centro.
- Abandonado en decembro por falta de confianza na efectividade da acción.
G5) Incluír nos proxectos didácticos unha autoavaliación do alumnado ao final de cada trimestre en forma de cuestionario xogado tipo Kahoot, Tirvinet, Quizizz, etc.
- O profesorado participante segue a preferir aplicacións privadas dispoñibles en internet, principalmente Kahoot.
- A maioría emprega actividades xa feitas por outros usuarios, anímase a crear materiais propios pero poucos o fan.
- Participa o 53,85% dos departamentos, cumprindo o obxectivo.
- Non obstante, o obxectivo veuse lastrado polo importante número de baixas e persoal non definitivo no centro durante o curso, xa que estas persoas non participaron no consenso inicial.
- Sirva como exemplo a situación a final de curso. Nun claustro de 14 persoas, 3 substitutos e 5 non definitivos. Máis do 50% do cadro de persoal non participou no consenso inicial.
- Non obstante, o obxectivo veuse lastrado polo importante número de baixas e persoal non definitivo no centro durante o curso, xa que estas persoas non participaron no consenso inicial.
(F6) Implementar un proxecto interdisciplinar anual no que participe a totalidade do alumnado de cada curso, utilizando tecnoloxías dixitais.
- Empréganse ordenadores, tablets, móviles, libros dixitales e aplicacións de lectura, multimedia, follas de cálculo, procesadores de texto, etc. segundo as actividades.
- As actividades estánse colgando conforme se producen na páxina web do centro máis en outras páxinas e blogs adicados.
- Cunha participación do 49,35% do alumnado do centro supérase o obxectivo con creces. A porcentaxe non varía a pesares dos cambios de alumnado.
Avaliación
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 2022-2023. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas do noso Plan de Acción. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 2022-2023. Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados correspondentes de cada unha das táboas do Plan de Acción para o seu cumprimento.
(H13) Creación de videotitoriais para a resolución dos problemas relacionados coas TIC máis habituais cos que se atopa o alumnado do noso centro.
-
Abandónase en decembro por falta de confianza na efectividade da acción.
-
Para que un servizo FAQ funcione adecuadamente é necesario ter desde o principio resposta a tódolos problemas máis comúns, que son moitos máis de catro, xa que se un usuario accedese varias veces buscando respostas e non as atopase, con alta probabilidade deixaría de visitar o servizo definitivamente.
-
O importante esforzo inicial queda alén dos nosos máis que modestos recursos humanos polo que acabaría sendo un dispendio de medios.
(G5) Incluír nos proxectos didácticos unha autoavaliación do alumnado ao final de cada trimestre en forma de cuestionario xogado tipo Kahoot, Tirvinet, Quizizz, etc.
-
O obxectivo previsto nunha participación do 50% dos departamentos finalmente superouse no terceiro trimestre co 53,85% de participación departamental.
-
O obxectivo veuse lastrado polo importante número de baixas e persoal non definitivo no centro durante o curso, xa que estas persoas non participaron no consenso inicial. Sirva como exemplo a situación a final de curso: nun claustro de 14 persoas, 3 substitutos e 5 non definitivos. Máis do 50% do cadro de persoal non participou no consenso inicial.
-
O profesorado participante preferiu aplicacións privadas dispoñibles en internet, empregaron principalmente Kahoot e Quizizz.
-
A maioría do profesorado participante empregou actividades xa feitas por outros usuarios destes servizos.
(F6) Implementar un proxecto interdisciplinar anual no que participe a totalidade do alumnado de cada curso, utilizando tecnoloxías dixitais.
-
O obxectivo previsto nunha participación do 30% de estudantes participantes en proxectos interdisciplinares, sumando Clubs de Ciencia e Lectura superouse amplamente co 49,35% de participación estudantil.
-
En total temos un Club de Ciencia, dous Clubs de Lectura tradicional e outros dous Clubs de Lectura Manga. A división dos Clubs de lectura faise por idade principalmente.
-
As actividades cólganse na páxina web do centro ou en outras páxinas, blogs ou contas adicados conforme se producen.
-
Empregáronse ordenadores, tabletas, móbiles, libros dixitais e aplicacións de lectura, multimedia, follas de cálculo, procesadores de texto, etc.
Seguir o curso 2023-2024 profundando nas dúas liñas que funcionaron.
-
(G5) Incluír nos proxectos didácticos unha autoavaliación do alumnado ao final de cada trimestre en forma de cuestionario xogado tipo Kahoot, Tirvinet, Quizizz, etc.
-
Manter a porcentaxe de participación departamental no 50%.
-
Fixar unha cantidade significativa de actividades de deseño propio. Que al menos el 50% dos departamentos participantes teñan unha actividade de deseño propio.
-
-
(F6) Implementar un proxecto interdisciplinar anual no que participe a totalidade do alumnado de cada curso, utilizando tecnoloxías dixitais.
- Incrementar o obxectivo previsto nunha participación do 35% de estudantes participantes en proxectos interdisciplinares, sumando Clubs de Ciencia e Lectura.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital do noso centro enviarase o claustro e ao Consello Escolar vía correo electrónico. Logo será aprobado en Consello Escolar e publicado na web do centro para a difusión entre a Comunidade Educativa.