Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 22-23. Realizarase unha revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de accións. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 22-23. Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados
correspondentes de cada unha das taboas do plan de accion para o seu cumprimento.
- No 1º Trimestre, creouse o libro de seguemento das horas adicadas ao ámbito dixital dentro da xornada escolar. Explicouse o seu funcionamento. Ademais, todos os mestres/as cubren as horas que adican á elaboración dixital e os problemas que atopan (conexión a Internet, equipos,...).
- Creamos un proxecto de actividades co uso e vivencia das TICs e puxémonos en contacto con outros centros para levar a cabo actividades dixitais conxuntas.
-Solicitamos un PFPP sobre Novas Tecnoloxías.
- No 2º Trimestre, creamos recursos dixitais adaptados ao currículo de Educación Infantil e Primaria (a través de Canva, Genially,...).
- Seguimos recollendo no caderno de seguemento, as horas dedicadas á elaboración de materiais dixitais e as dificultades atopadas, se as houber.
- No 3º Trimestre levamos a cabo a análise do libro de seguimento das horas adicadas ao ámbito dixital dentro da xornada escolar: se as anotamos e se o se uso é necesario ou non.
- Levamos a cabo actividades conxuntas con outros centros.
- Subimos contidos educativos á Páxina Web do centro.
Avaliación
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 22-23. Realizarase unha revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de accións. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 22-23. Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados
correspondentes de cada unha das taboas do pian de accion para o seu cumprimento.
No que respecta á valoración do Plan Dixital do noso centro, destacamos que se levou a cabo na súa totalidade.Os obxectivos programados axudaron a potenciar aspectos relacionados con: infraestrutura tecnolóxica, formación en competencia dixital por parte do profesorado a través dun PFPP sobre esta temática e, afondar na formación e competencia dixital do noso alumnado.
A liña de traballo continuará no vindeiro curso 2023/2024, elaborando novos obxectivos e sendo prioridade para nós a formación do profesorado e do alumnado.
No próximo curso e tras a experiencia deste, pretendemos centrarnos en menos aspectos pero durante máis tempo. Moitas veces, a carga burocrática á que estamos sometidos non nos permite afondar como quixéramos en moitos aspectos.
Tamén consideramos necesario darlle un cambio ás formacións que se leven a cabo no ámbito dixital, buscando a práctica continua do aprendido.
Algúns dos obxectivos que se valoran para o próximo curso académico son:
* Posta en marcha da aplicación inventario.
* Solicitude dun PFPP de Plan Dixital sobre os novos Paneis Dixitais Interactivos.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital do noso centro enviarase o claustro e ao Consello Escolar vía correo electrónico. Logo será aprobado en Consello Escolar e publicado na web do centro para a difusión entre a Comunidade Educativa.