Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao comezo do curso créase o equipo de Plan Dixital e noméase unha coordinadora. Isto permitirá desenvolver dito plan e acadar os obxectivos propostos nel.
No primeiro trimestre as accións realizadas para acadar os obxectivos propostos foron as seguintes:
- Noméase a un coordinador/a do Plan Dixital
- Noméase un coordinador de formación que neste curso será a mesma persoa que coordina o Plan Dixital.
- Deséñase un calendarios e establécense unhas necesidades formativas de cara a concretar o PFPP.
- Fórmase ás familias sobre o uso de Abalar. Para o cal facilítaselle un documento explicativo (que tamén poden consultar na web do centro) e se lles solucionan dúbidas e dificultades tanto desde as titorías como desde o equipo directivo. Con estas accións acadamos un dos obxectivos propostos no Plan Dixital.
No segundo trimestre as accións realizadas para acadar os obxectivos propostos foron as seguintes:
- Creouse un documento coa información necesaria para a xestión do equipo TIC e por conseguinte das tecnoloxías das que dispón o centro, acadando desta forma un dos obxectivos do Plan Dixital.
- Comeza a formación sobre tabletas e PDI enmarcada nun dos PFPP cos que contamos no centro.
No terceiro trimestre as accións realizadas para acadar os obxectivos propostos foron as seguintes:
- Creación dun dosier coas aplicacións empregadas.
Avaliación
Realizouse unha reunión na que se desglosaron os obxectivos marcados no deseño deste Plan.
- Analizouse o grado de adquisición dos obxectivos propostas así como a posta en marcha deste Plan ao longo de todo o curso escolar.
O Plan Dixital do vixente curso escolar 2022-2023 permitiu alcanzar os obxectivos fixados asentando bases importantes para o noso centro educativo. A través del, e grazas á elaboración dun documento no que se recolleu inventario e procedementos diversos, vertebrouse o traballo do equipo TIC. Adicionalmente, implementouse o uso frecuente de Abalar entre as familias do noso alumnado, o que permitiu unha reducción considerable de uso do papel. Este obxectivo, foi o máis complexo de alcanzar debido ás dificultades de conexión e á falta de formación e implicación da meirande parte delas.
No eido formativo, exploráronse novas aplicacións coas que se dinamizaron actividades na aula, fomentando a dixitalización do alumnado e a creación de novas experiencias. Neste sentido a formación externa do PFPP quedou excasa, non sendo así a colaboración docente do Grupo de Traballo.
Por último, destacar a gran colaboración e labor da nosa asesora, Guadalupe, que nos ofreceu unha guía sen a cal sería moi complicado desenvolver o recollido neste documento.
- Axustar a formación docente ás necesidades do centro, creando un grupo de traballo interdisciplinar e solicitando un formador externo, unicamente no caso de que desde o equipo non solventemos as nosas necesidades formativas.
- Realizar unha enquisa/sondeo entre todo o Claustro ao comezo do curso escolar, co gaio de recoller necesidades e inquedanzas, así como intereses e potencialidades dos mestres/as.
- Deseñar uns obxectivos, para o vindeiro curso escolar, axustados ás nosas necesidades e intereses, que permitan seguir implementando unha dixitalización do centro acorde á nosa realidade.
Comunicación e difusión
O presente PD estará dispoñible para consulta de calquer axente da nosa comunidade educativa a través da páxina web do centro, no apartado relativo á documentación. Adicionalmente, no centro existirá unha copia dispoñible para calquera membro do Claustro que o desexe.