Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento seguido para comprobar o estado do Plan Dixital e a súa implementación foi o seguinte:
- Xuntanzas de coordinación
- Visitas do Adix
- Cumplimentación da ferramenta de Educalidade
Obxectivo 1: Promover a comunicación entre familias e escola por medio das canles oficiais (AbalarMóbil)
AO 1.1 Crear un grupo de traballo. Realizado.
AO 1.2: Formar o profesorado sobre o uso de Abalar coas familias, tanto para comunicación como para petición de titorías. Realizado.
AO 1.3: Realizar unha infografía sobre o uso desta ferramenta. Realizado.
AO 1.4: Formar ás familias sobre o uso de esta ferramenta. Realizado.
Obxectivo 2: Mellorar os métodos de ensinanza coa utilización de tecnoloxías dixitais
AO 2.1: Crear un equipo de traballo. Realizado.
AO 2.2: Solicitar un plan de formación de creación de contidos con novas tecnolóxias. Realizado.
AO 2.3: Solicitar colaboración con outros centros de iguais características para a creación de contidos dixitais e compartir experiencias.
Obxectivo 3: Coñecer os perigos da navegación e o uso seguro de internet.
AO 3.1: Constituir un equipo de traballo.
Obxectivo 4: Favorecer o intercambio de experiencias no contexto da transformación dixital entre o centros similares.
AO 4.1: Constituir un equipo de traballo.
AO 4.2: Pescudar experiencias que se están a levar a cabo noutros centros.
Obxectivo 2: Mellorar os métodos de ensinanza coa utilización de tecnoloxías dixitais.
AO 2.4: Deseñar material específico co profesorado do centro para o proceso de ensinanza.
AO 2.4: Publicar os contidos creados adaptados ao currículo de E.I. na Web do centro.
Obxectivo 3: Coñecer os perigos da navegación e o uso seguro de internet.
AO 3.2: Participar en actividades, charlas, formación,... encamiñadas a coñecer os perigos da navegación e uso de internet para profesorado e familias.
AO 3.3: Realizar un cuestionario para profesorado e familias para coñecer o bo uso de internet.
Obxectivo 4: Favorecer o intercambio de experiencias no contexto da transformación dixital entre o centros similares.
AO 4.3: Organizar intercambio de experiencias con outros centros.
AO 4.4: Divulgar intercambios de experiencias co profesorado doutros centros.
Avaliación
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
En xeral podemos decir que acadamos os obxectivos plantexados valorando a implementación do mesmo como alta.
Favoreceu a creación de materiais para o traballo na aula que foron axeitados as características da nosa escola e do noso alumnado.
Melloramos no uso dos recursos dixitais na actividade docente.
Ás melloras nos recursos materiais foron :
Tablets para cada nivel aportados polo centro.
Mellora do recanto de robótica con ampliación do material .
Cableado novo e retirada do armario de conexión a unha zona non usada nin polo alumnado nin polo Claustro.
Logo da solicitude de WIFI durante varios cursos está prevista a instalación no mes de Agosto.
A colocación de paneis dixitais interactivos permitiunos mellorar o uso dos encerados no traballo diario porque pemite ter as luces acesas e a visibilidade é perfecta.
Cara o vindeiro curso precisamos que os recursos dixitais creados poidan ser utilizados por todo o Claustro repercutindo no reservorio de materiais non físicos da E.E.I da Pastora.
Unha das propostas é a formación do profesorado no uso dos paneis dixitais interactivos e nos novos robots adquiridos por o centro.
Outro aspecto a ter en conta é a formación das familias tanto no uso das tecnoloxías como nunha educación responsable e positiva. Faremos charlas con diferentes poñentes que poidan aportar solucións para as dubidas das familias.
Comunicación e difusión
A difusión do plan de centro será recollida no Plan de Comunicación da E.E.I da Pastora e corresponderá a dirección logo de ser avaliado Polo Claustro e comunicado ó Consello Escolar. estará colgado na paxina web do centro a disposición de familias e interesados.