Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No mes de outubro reunímonos co CFR de Vigo para organizar o PFPP do Plan Dixital.
No mes de xaneiro recibimos a dotación de Polos Creativos.
No mes de febreiro chegou a información sobre a próxima adxudicación de paneis interactivos de 75" para as aulas de Educación Infantil e de 1º ata 4ºde Educación Primaria
O día 11 de abril o alumnado de quinto e sexto a través do Plan Director recibiu unha formación por parte dunha persoa experta das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado ( Garda Civil)para desenvolver o "Plan director para a convivencia e a mellora nos centros educativos e nos seus contornos" a través dunha charla sobreo acoso escolar e a ciberseguridade.
En resposta o obxetivo do plan dixital :"Formar ao profesorado no deseño e manexo da páxina web do centro" o 13 de abril recibiuse formación a través do Plan de Formación do Profesorado: V2205063 PFPP V2231037 de " Aproveitamento didáctico das ferramentas dixitais para docentes" no CEIP Santiago de Oliveira impartida por Xose Manuel Iglesias Diz.
O día18 de abril de 2023 recibimos unha formación do Plan de Formacón do Profesorado: V2205063 PFPP V2231037 de "Aproveitamento didáctico das ferramentas dixitais para docentes" no CEIP Santiago de Oliveira impartida por Óscar Rodríguez Rojo.
O 6 de xuño chegan o centro os paneis interactivos de 75" para as aulas de Educación Infantil e de 1ºa 4º de Educación Primaria. Pendentes de colocación
No mes de maio chegaron o centro 7 ordendadores portátiles con pantalla táctil de 12" co obxecto de ser prestados a estudiantes en situación de risco de fenda social e tecnolóxica para garantir a igualdade nas condicións de acceso a Internet do alumnado galego, e tamén poden ser empregados no centro educativo para o seu uso como Aulas Móbiles. Aulas móbiles é unha actualización do modelo de aulas TIC no ámbito educativo dos centros de Educación Primaria, que tendo en conta as actuais medidas pedagóxicas; esta medida emmárcase dentro do programa Educa en Dixital Galicia e reforza os 4 equipos enviados no ano 2021 baixo o mesmo programa.
Avaliación
Para avaliar este plan mediremos o grao de consecución dos obxectivos marcados. Tamén haberá que comprobar a efectividade das actuacións levadas a cabo.
Para valorar a avaliación, teremos en conta os siguientes instrumentos e ferramentas:
-Os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións.
-A ferramenta de avaliación SELFIE a través da que poderemos facer unha análise da competencia dixital do Centro.
O plan avaliarase en función dos resultados obtidos no marco dos obxectivos e prazos previstos. O informe de progreso formará parte da Memoria anual do Centro. O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, levarase a cabo tendo como referente os valores previstos para os indicadores dos obxectivos establecidos.
Avaliarase tanto o proceso como a consecución do obxectivo ao final. Polo tanto estableceran se dous tipos de avaliación:
-Avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O longo do curso 2022/2023 a nosa valoración de obxetivos e accións foi:
O1-A01: Esta acción non se levou a cabo xa que se empregou outra metodoloxía. ESTADO:APRAZADO.
O1-A02: Esta acción non se levou a cabo xa que se empregou outra metodoloxía. ESTADO:APRAZADO.
O1-A03: Esta acción levouse a cabo cun grado axeitado de satisfacción. ESTADO: REALIZADO
O1-A04: Esta acción non se levou a cabo xa que se empregou outra metodoloxía. ESTADO:APRAZADO.
O2-A01: Con data 22 de maio de 2023 non recibimos dotación da Consellería para esta acción. ESTADO: PENDENTE
O2-A02: Con data 22 de maio de 2023 non recibimos dotación da Consellería para esta acción. ESTADO: PENDENTE
O2-A03: Con data 22 de maio de 2023 non recibimos dotación da Consellería para esta acción. ESTADO: PENDENTE
O2-A04: Con data 22 de maio de 2023 non recibimos dotación da Consellería para esta acción. ESTADO: PENDENTE
O2-A05: Con data 22 de maio de 2023 non recibimos dotación da Consellería para esta acción. ESTADO: PENDENTE
O2-A06: Con data 22 de maio de 2023 non recibimos dotación da Consellería para esta acción. ESTADO: PENDENTE
O2-A07: Con data 22 de maio de 2023 non recibimos dotación da Consellería para esta acción. ESTADO: PENDENTE
O3-A01: Con data 31 de maio de 2023 rematamos o noso PFPP V2206069 foi moi positiva.
De cara o vindeiro curso 2023/2024 precisamos mellorar en :
O1: Precisamos mellorar nas posibilidades de comunicación entre o profesorado e o alumnado na aula virtual.
02: Despois de recibir sete equipos para educadixital precisamos para terceiro e cuarto 10 equipos ultraportátiles para traballar na aula virtual. Precisamos 18 ultraportátiles para primeiro e segundo de primaria na súa iniciación a aula virtual.
03: Precisamos mellorar na nosa formación para a acreditación dixital en exelearning para a creación de situacións de aprendizaxe , tamén precisamos mellorar na formación das ferramentas da maqueta abalar para que o alumnado sexa capaz de traballar con un editor de texto, un editos de imaxe, un editor de vídeo, un editor de audio....
04 Precisamos dotar a aula de lingua estranxeira de tecnoloxía dixital (non quedou recollida a petición no curso 2021-2022
E precisamos tamén ampliar a formación na páxina web do centro que empezamos este ano.
Comunicación e difusión
Este Plan Dixital será presentado no claustro e Consello Escolar de final de curso.
Será publicado na Web do centro e enviado ás familias a través da Plataforma Abalarmóbil.