Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No noso centro escomenzamos co PFPP en novembro e estamos a espera da confirmación por parte do CFR de Vigo.
Empezamos a traballar no PFPP do PDC o 23 de febreiro e nel traballamos na formación da aula virtual e nocións básicas de ABALAR.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvement o do plan e da conse cución de obxectivos será o seguinte:
Unha avaliación procesual que se fará unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Unha avaliación final ao final do curso escolar 2022/2033. Os a spectos a considerar incluirán a val oración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O longo de este curso 2022-2023 a nosa valoración por obxectivos e accións é:
O1-A01: Con data 8 de maio non chegaron o noso centro as dotacións da consellería. ESTADO PENDENTE.
O1-A02: Con data 8 de maio non chegaron o noso centro as dotacións da consellería. ESTADO PENDENTE.
O1-A03: Con data 8 de maio non chegaron o noso centro as dotacións da consellería. ESTADO PENDENTE.
O2-A01: A formación realizada no PFPP foi positiva pero ainda hai que traballar na funcionalidade da páxina web da escola. ESTADO ACADADO.
O2-A02: A formación realizada no PFPP foi positiva, as mestras do 2º e 3º ciclo fixeron un uso da Aula Virtual onde os estudantes puderon repasar contenido relacionado coa docencia directa. ESTADO ACADADO.
O2-A03: Neste punto non tivemos tempo de poder profundizar en novas ferramentas de educación. ESTADO PENDENTE.
O3-A01: Non tivemos pola nosa parte de empoderar o alumnado no uso da aula virtual, intentaremos levalo a cabo no videiro curso. ESTADO APRAZADO.
O3-A02: Con data 8 de maio foinos imposible acadar esta acción xa que a consellería non dotou o centro das PTI. ESTADO PENDENTE.
O3-A03: Con data 8 de maio foinos imposible acadar esta acción xa que a consellería non dotou o centro das PTI. ESTADO PENDENTE.
Valorados os obxectivos e accións, necesitamos:
1. Despóis de recibir as pantallas táctiles, precisamos mellorar no traballo do alumnado con ferramentas dixitais na Aula Virtual do centro.
- 5º e 6º de Primaria xa están cubertos por dotación de ordenadores EducaDixital que chegaron o centro con data 31 de maio
- 3º e 4º de Primaria, precisamos 16 ultraportátiles para o alumnado para traballar na Aula Virtual do centro.
- 1º e 2º de Primaria, precisamos 15 ultraportátiles para o alumnado para traballar na Aula Virtual do centro.
- 4 portátiles para as titorias de Infantil e Primaria.
2. Despóis de recibir o PFPP para a formación do profesorado necesitamos:
- Formación en EXELEARNING.
- Formación en H5P.
- Formación na Aula Virtual.
3. Despóis do uso durante este curso 22-23 na Aula Virtual, necesitamos:
- mellorar en creación de contido.
- mellorar na comunicación entre o alumnado e o profesorado de contido dixital.
Comunicación e difusión
Este plan de acción será presentado en claustro e no consello escolar, ao igual que será publicado na páxina web do cen tro. O fin é difundilo para concienciar a toda a comunidade educati va da importancia de dotarnos de recursos e competencias na área das TIC.