Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento seguido para comprobar o estado do plan dixital e a súa implementación foi o seguinte:
Xuntanzas de coordinación, visita/s do ADIX e cumplimentar a ferramenta de educalidade.
Obxectivo nº1
Constituir un equipo de traballo. Realizada.
Participar no programa Plan Director e Navega con Rumbo para a convivencia e mellora da seguridade nos Centros Educativos. Realizado
Obxectivo nº2
Constituir un equipo de traballo. Realizada.
Obxectivo nº3
Crear un documento con ferramentas dixitais libres útiles para cada un dos ciclos educativos.Pendente
Solicitar formación para a aprendizaxe no uso de ferramentas de especial interese para o profesorado. Pendente
Obxectivo nº1
Participar en actividades, charlas e formación encamiñadas a coñecer os perigos da navegación. Pendente
Poñer en práctica actividades para aplicar o ocoñecemento no bo uso de internet. Pendente
Obxectivo nº2
Realizar un inventario de tódolos dispositivos dixitais do centro e posibles melloras dos mesmos. Realizado
Solicitar e instalar discos duros sólidos e apmpliación da RAm de equipos máis obsoletoas así como da maqueta Abalar. Realizado.
Obxectivo nº1
Participar en actividades, charlas e formación encamiñadas a coñecer os perigos da navegación. Pendente
Poñer en práctica actividades para aplicar o ocoñecemento no bo uso de internet. Pendente
Obxectivo nº2
Realizar un inventario de tódolos dispositivos dixitais do centro e posibles melloras dos mesmos. Realizado
Obxectivo nº3
Crear un documento con ferramentas dixitais libres útiles para cada un dos ciclos educativos.Realizado
Solicitar formación para a aprendizaxe no uso de ferramentas de especial interese para o profesorado. Realizado.
Poñer en práctica actividades utilizando as ferramentas dixitais libres. Pendente.
Avaliación
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora,así mesmo como ben se indica nas táboas anteriores, haberá uns indicadores de logro para valorar se as actividades
levadas a cabo se acadaron, quedaron pendentes ou aprazadas, establecendo así unha porcentaxe que nos indicará se o obxectivo foi acadado.
O cumplimento parcial dos obxectivos marcados indica que hai marxe de mellora nesta competencia.
A xustificación de non acadares todos os obxectivos débese en gran parte a pouca dotación de espacio e de equipos extremadamente obsoletos que dificultan enormemente o seu uso.
Por outro lado a escasa formación específica para o que se quere traballar (curricularmente) co alumnado desde un punto de vista dixital.
Atopar formacións acordes ás necesidades do alumnado e do profesorado, que realmente faciliten a realización de actividades coas novas tecnoloxías e que realmente sirvan ao proceso de ensino-aprendizaxe.
Renovación dos equipos da aula de informática ou maior dotación de equjipos para as aulas,
Charlas cara as familias sobre o uso nestas idades de dispositivos electrónicos con acceso á rede.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital será enviado ao todo o Claustro de Mestres e aprobarase no Consello Escolar.
O centro publicará este plan na páxina web e as familias serán coñecedoras do mesmo por medio da aplicación de comunicación AbalaMóbil.