Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase unha revisión trimestral.
Iniciáronse todos os obxectivos.
Acadáronse as accións 1 e 2 de todos os obxectivos agás as do 4.
Acadáronse todos os obxectivos agás o 4:
"Deseñar un horario para que o equipo TIC poda ter unha/s sesión/s adicada/s ao mantemento dos ordenadores do centro". Por mor da tipoloxía do noso centro educativo resulta moi complexo deseñar un horario con esa hora específica.
Avaliación
No tocante á avaliación do plan, as reunións do equipo que forma parte do plan Dixital do centro serán trimestrais, onde se valorarán aspectos como o desenvolvemento e a consecución dos obxectivos propostos inicialmente no apartado 3.1, a análise dos resultados de ferramentas, tales como a enquisa SELFIE ou a análise DAFO, marcados no apartado 2.3 e a concreción dos obxectivos personalizados ó noso centro, a partires dos resultados das mesmas ferramentas.
Os procedementos para avaliar o noso plan serán os indicadores de logro marcados nas táboas previamente elaboradas no apartado 3, onde se define cada obxectivo e se engade o indicador, marcado como “Acadado” ou “Non acadado”, segundo se desenvolvese o obxectivo proposto.
Como o carácter desta avaliación é modificable e autoavaliable, as propostas de mellora, o estado da execución das accións definidas polo centro e a resolución de erros, son outros dos aspectos a valorar nas reunións trimestrais de avaliación do plan, sendo modificados ou mellorados polo equipo cando sexa preciso, ou cando os obxectivos non fosen acadados.
Por último, a avaliación final e as reunións para levala a cabo serán anuais e valorarase o logro dos obxectivos e fixaranse as propostas de mellora do plan.
O plan dixital do CPI Uxío Novoneira terá en conta aspectos como a infraestrutura tecnolóxica, a formación docente, os contidos educativos dixitais, a equidade no acceso, a seguridade e privacidade, así como a avaliación e seguimento. Un enfoque integral que aborde estes aspectos clave pode axudar a garantir unha implementación exitosa e beneficios para toda a comunidade educativa.
Valoramos moi positivamente o aumento na utilización da aplicación Abalar, o mesmo que acadar o obxectivo de uso de ordenadores por parte do alumnado. Así mesmo mellorou a competencia no uso de software básico asociado a E-Dixgal.
Os resultados obtidos, tras realizar a avaliación do PDC, quedarán reflectidos na Memoria Anual do centro, así como as propostas de mellora que se consideraron oportunas. Ademais, resulta aconsellable realizar, con carácter anual ou bianual, unha comparativa da situación do centro volvendo avaliar a competencia dixital do mesmo a través da ferramenta SELFIE. Para o vindeiro curso manteremos os nosos obxectivos.
Comunicación e difusión
Para a difusión do Plan Dixital entre toda a comunidade educativa, elaboramos un plan estratéxico de publicidade entre toda a comunidade educativa, que se baseará nos seguintes puntos de actuación (non se teñen que realizar necesariamente no orde que aparecen a continuación):
-
Trasladarase toda a información necesaria respecto ao plan dixital ao claustro de profesores e profesoras, no vindeiro claustro e CCP de fin de curso cun punto específico sobre dito plan.
-
Porase en coñecemento das familias do centro o presente documento, a través das canles oficiais (Abalar e web oficial do centro). Na web, en concreto, crearase un aviso específico o día da publicación e a maiores un apartado específico na propia web para maior facilidade no caso de querer consultar o documento.
-
A maiores, na reunión de familias de fin de curso, explicaranse brevemente as principais actuacións do presente documento de cara ao funcionamento do centro e a relación co PE e PXA de cara aos vindeiros cursos.
-
Imprimirase unha copia do PD, que quedará na sala de profesorado, para que todo o profesorado e persoal non docente teña acceso a ela; así como haberá outra en secretaría por si algunha familia quere realizar algunha consulta.
-
En setembro, no claustro de inicio de curso 2022-2023 haberá un punto da reunión adicado ao PD para trasladar toda a información relevante ao novo claustro.
-
Do mesmo xeito, na posterior reunión de familias do vindeiro curso, farase o mesmo que o mencionado no punto anterior.