Debilidade |
O alumnado presenta dificultades na busca de fontes fiables de información e ademais non ten en conta a autoría da mesma |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non empregamos as TIC para que o alumnado aporte comentarios entre eles sobre os seus traballos |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non teñen nocións sobre resolucións de problemas técnicos nin codificación xa que non dispoñen de recursos nin estratexias para abordar ditos problemas. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Presentan problemas co uso de abalar. En ocasións din que non chegan as mensaxes. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Aulas que non participan en Edixgal dispoñen de ordenador e proxector pero non funciona axeitadamente, os equipos están obsoletos. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
A cantidade de tablets coas que contamos non son suficientes para unha clase numerosa non Edixga |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non hai boa conexión á rede das aulas que non son Edixgal, tendo que usar o profesorado os datos dos seus móbiles.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non hai unha estratexia dixital definida |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
No noso centro non dispoñemos de espazos que posibilitan a aprendizaxe con rescursos dixitais, non hai aula de informática. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Podería estar ben contar cunha plataforma online onde o profesorado poida compartir material e documentos dun xeito sinxelo, tipo drive |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Aínda que temos en mente incorporalo no noso Plan Lector, non dispoñemos de repositorio en liña para biblioteca |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Non empregamos estratexias dixitais para colaborar con outros centros ou institutucións. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non contamos cunha plataforma para compartir documentos e manter informado ao claustro sobre novidades ou medidas adoptadas |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non avaliamos o suficiente o noso progreso en relación as TIC. Deberíamos debater máis sobre o uso da tecnoloxía nas nosas aulas. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non se promove o uso das tecnoloxías dende o centronin se intercambian experiencias. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Algúns mestres dominan a creación de contidos dixitais propios pero outros non |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Temos marxe de mellora á hora de fomentar a creatividade a través das TIC co noso alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de informatización da conserxería |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
O alumnado non coñece como crear recursos dixitais, pois carecen de coñecemento sobre programación dixital. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
O alumnado móstrase implicado e motivado pola Competencia Dixital. Colabora cando se empregan as TIC debido a ser un centro de interese |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Alumnado de 5º e 6º dispón de dispositivos dixitais |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Competencia dixital media alta por parte do alumnado |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Comportamento seguro e uso responsable das TIC por parte do noso alumnado |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
As familias coñecen e usan as ferramentas de comunicación coorporativas |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Centro dotado de equipamento e recursos dixitais. Somos centro Edixgal |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Contamos con tablets para o uso do alumnado. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Hai uso de entornos virtuais de aprendizaxe como a aula virtual do centro ou a específica de Edixgal, as cales está organizadas e preparadas para o seu uso. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro valórase a formación e hai interese enformarse en Competencia Dixital |
Oferta |
Si |
Fortaleza |
Empregamos as ferramentas corporativas para comunicarnos coa comunidade educativa. Temos actualizada a páxina web do centro |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Motivamos ao profesorado de 5º e 6º a avaliar a través deferramentas dixitais aproveitando a participación no proxecto edixgal. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Gran coñecemento sobre os dereitos de autor e as licencias de uso dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado coñece a existencia de recursos e materiais dixitais en liña e abertos e úsaos co alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Empregamos as TIC para individualizar o ensino do noso alumnado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Contamos con profesorado que está comprometido co uso das tecnoloxías e que busca a formación permanente dese eido. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Dispoñen de equipamento dixital (ordenador e proxector) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Boa actitude e colaboración co persoal docente no desenvolvemento das súas tarefas |
Persoal non docente |
Non |