Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O plan dixital do centro sera obxeto e avaliación constante para poder medir o seu grado de desenvolvemento, o seu impacto e a sua difusión:
4.1. - Avaliación procesual: Para poder manter un control sobre o estado de execución das accións, temos no tocante ao mantemento de equipos un rexistro de incidencias no que se da conta de averias e reparacións. Mantense no centro un inventario no que os departamentos inscriben ou dan de baixa os equipamentos. Temos ademais contacto regular ca unidade de atención a centros (UAC) que dan número de rexistro as incidencias que lles temos comunicado. A coordinadora TIC mantén informado ao claustro e a dirección do estado do mantemento. Para avaliar o emprego das aulas virtuais por parte do profesorado, exite a posibilidade de xerar un informe sobre o seu uso que ben podería empregarse como metodo de avaliación. A inclusión do centro no prgrama EDIXGAL supón a adopción de ferramentas de avaliación propias do proxecto que tamén nos permitiran coñercer o grado de consecución dos obxectivos do mesmo.
4.2. - Avaliación final: Para poder avaliar correctamente este plan dixital, sería convinte repetir as ferramentas de diagnóstico (SELFIE, enquisa CDD) para ter un punto de partida mais adecuado. Logo, por medio de formularios, obter a opinion de todos os colectivos participantes do centro. E por último con toda a información obtida cubrir unha rúbrica expresiva de todo o proceso. Esta rúbrica pode implementarse na propia aula virtual.
Durante o primeiro trimestre do curso 2023/24 implementouse un ano mais unha liña de formación do profesorado de dixitalización. Nesta liña profundizase no emprego da ferramenta EDIXGAL, e no uso de das aulas virtuais asociadas a devandita ferramenta.
Respecto da mellora e mantemento de infraestructuras, durante o primeiro trimestre instalouse fibra en todo o centro, e entodas a sualas intalaronse portátiles novos en todas as aulas, e ao duplicar o ciclo medio de Auxiliar de enfermeria, enviaron 12 ordenadores de mesa e 12 portátiles.
Empezouse a usar durante ese trimestre a axenda asociada ao correo corporativo.
Repecto da mellora da xestión, temos a tres profesores dedicados a xestión TIC, Edixgal e Polos creativos.
A web do centro segue sen arrancar ao non conseguir a un profesor voluntario da súa xestión.
En canto a formación no uso de equipamentos de polos creativos, chegou un Kit de formación no que os distintos docentes segundo as súas asignaturas poderar facer traballos co alumnado.
A colaboración e a coordinación docente faise a traves do club de ciencia e os PFPP do centro.
Durante o segundo trimestre fixéronse PFPP sobre Polos Creativos e sobre Elaboración de recursos educativos no marco do programa Edixgal.
Recibíronse no centro 12 portétiles de aula para ESO e Bach.
Continuouse co mantemento e reparación das maquetas Abalar.
Instalouse o RAC para a restaurada Casa do Conserxe
Realizamos as probas CONDIX para bacharelato
Cubriuse o formulario para a petición dos paneis interactivos
Durante o último trimestre do curso pechamos os PFPP do centro
Continuouse co mantemento e reparación das maquetas Abalar.
Realizaremos as probas CONDIX para 4º ESO e Auxiliar de enfermería
Avaliación
O plan debe contemplar indicadores de logro para realizar anualmente una avaliación de progresos del
Plan Dixital de Centro. Confección de rúbricas de avaliación.
¿ Serán indicadores significativos do grado de consecución dos obxetivos para poder facer os
axustes e melloras que sean precisos.
¿ O plan avaliarase en función dos resultados obtidos, no marco dos obxetivos y prazos previstos, e
das condicions de aplicación.
¿ O informe de progreso formaría parte de la Memoria anual del centro.
Al final do curso o do período plurianual, una vez que se teñan consolidado aas actuaciones, débese
volver a avaliar globalmente aa competencia dixital do centro utilizando a ferramenta SELFIE. Esta
avaliación realizárse preferentemente o final do curso escolar, con una cadencia o menos bienal e dará pe
a revisión e actualización del Plan Dixital de Centro.
Neste curso 23/24 consolídase a implantación do Edixgal, seguirase con PFPP para formar ao profesorado nas ferramentas Edixgal e farase mantemento e coidado de equipos e programas.
Continuarase coa dixitalización da documentación en papel, implementando os arquivos coa expedición automática de informes.
A novidade estará na implantación dos Polos Creativos, que farase por medio dun PFPP e a designación dun responsable dos novos equipos.
A principal proposta de mellora e lograr un tratamento integrado da tecnoloxía que vai formar parte do plan estratéxico de mellora do centro. Este tratamento consiste en un acordo común entre as materias para acadar unha alfabetización dixital homoxénea do alumnado.
Outro aspecto a mellorar nocentro e a mellora da coordinación do propio plan dixital, acollendoa masi profesorado participe da súa xestión.
A incorporación a Polos Creativos vai esixir tamén a formación do profesorado interesado, vai ser necesario para o centro conseguir un grupo de profesores implicados para desenvolver a prate práctica desta dotación material.
Comunicación e difusión
A difusión do seguinte plan dixital seguirá as mesmas canles que se teñen empregado para outros documentos do centro. Presentarase ante claustro en canto estea rematado, e estará a disposición de calquera que o quera consultar na páxina web do centro. Nas distintas reunións que se manteñan cos pais e nais do alumnado, tamén se fará una presentación expresa do plan. Entre o alumnado aproveitarnase as reunións de titoria, para que os docentes poidan presentar o plan entre os seus titorandos.
O plan dixital vaise a integrar como un componente mais do plan estratéxico de mellora, do que ten que formar parte ineludible.