Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para a valoración da consecución dos diferentes obxectivos do Plan de Acción o Equipo de Dinamización do Plan Dixital, reunirase, alomenos un vez no trimestre, de cara modificación das accións ou a inclusión de propostas de mellora mediante a avaliación procesual.
A persoa coordinadora do PD terá acceso e permiso de edición na plataforma Educalidade, coa finalidade de realizar o seguimento de dito PD.
Temos os obxectivos parcialmente acadados pois moitas das accións propostas para conseguilos, están programadas para os seguintes trimestres.
A01.1PD. Dende un principio a dirección organizou unha distribución das reunións ao longo do curso, entre elas a do EDPD.
A01.2PD. Esta elaborado o horario do coordinador, non dos participantes do EDPD (valorar se modificar esta acción/obxectivo).
A02.1PD. Aínda non se difundiu a posibilidades de realizar tarefas educativas en horario de garda.
* si foi acadada (axudar ao alumnado en tarefas educativas, pero non é unha obligación por parte do profesorado).
A03.1PD. Non todos os equipos do centro empregados polo profesorado, teñen contrasinal.
A03.2PD. Aínda non rematamos o protocolo a nivel de centro para o uso de datos persoais así como para a xestión a realizar no traslado de información.
* Falaronse diferentes cuestións en Claustros que se incluirán no documento (Protocolo a nivel de centro para o uso de datos persoais).
A04.3PD. Aumentouse a dotación do equipamento informática da aula de mestr@s, pero non na conserxería.
*Aumentouse a dotación do equipamento informático da sala de mestr@s, pero non da conserxería (pois precisaría organizala correctamente para poder instalalo).
A05.1PD. O curso para compartir recursos na Aula Virtual, está creado.
A05.2PD. O profesorado aínda non está matriculado.
A05.3PD. Non todo o profesorado coñece a súa existencia (curso para compartir recursos da Aula Virtual).
A06.1PD. Acordamos a solicitude e participación no PFPP.
A07.1PD. Informase no primeiro claustro da posibilidade de participar nas actividades de Polos Creativos. Todos están de acordo en participar.
A07.4PD. Escóllese os ODS como proxecto.
A09.1PD. Aínda que non se fixo reunión como tal, si se lles informa á ANPA da posibilidade de organizar actividades dixitais no centro.
A09.2PD. Preparanse os espazos e materias necesarios para desenvolver as actividades extraescolares de informática e robótica.
A09.3PD. Ofrécenselle espazos e materiais de Polos Creativos á ANPA.
Temos a maioría dos obxectivos parcialmente adadados. Pero hai que ter en conta que moitos deles son para o 30 de xuño.
1. Acadado
2. Parcialmente: avanzamos na formación co alumnado e as familias; pero non no ofrecemento dos ordenadores da biblioteca para tarefas educativas do alumnado e familias, pero é unha acción con data o 30 de xuño (A02.2)
3. Parcialmente: Protocolo a nivel de centro de uso dos datos persoais (aínda que sí hai indicacións da dirección); revisar o contrasinal dos equipos que non están nas zonas comúns.
4. Parcialmente: revisión e expurgo de equipos (30 xuño); ordenador de conserxería, precisase acondicionamente previo.
5. Parcialmente: AV: revisar matricular, e dar a coñecer o uso do banco de recursos.
6. Parcialmete PFPP, pois incluimos unha acción relacionada coa entrega de memorias.
7. Parcialmente: Polos Creativos, pero estamos a desenvolver e inclúe por exemplo as memorias.
8. Parcialmente: competenica dixital e edixgal, con data 30 xuño.
9. Parcialmente: ANPA, faltaría unha actividad co material de Polos, con data ao 30 de xuño (aínda que robótica faise na aula de polos).
10. Parcialmente: Internet segura, a data a 30 de xuño (fíxose pero faltan sesión por implementar no 3º ciclo).
Temos a maioría dos obxectivos adadados, aínda que algunhas accións quedarán pendetes para o vindeiro curso.
1. Acadado.
2. Acadado. Aínda que non se ofreceron os ordenadores da biblioteca para tarefas educativas do alumnado e familias. Pero sí se facilitaron equipos ao alumnado especialmente do 3º ciclo, que nalgún momento, por alqunha incidencia, non pudieron empregar o seu ordenador de préstamo.
3. Parcialmente: Protocolo a nivel de centro de uso dos datos persoais (aínda que sí hai indicacións da dirección); revisar o contrasinal dos equipos que non están nas zonas comúns.
4. Parcialmente: Aínda que se se substituíu, e reparou os equipos dos ordenadores das aulas segundo se fixo necesario, así como dos equipos de préstamos do alumando do terceiro ciclo; está pendente a revisión e expurgo de equipos antigos en desuso. Para instalar o ordenador de conserxería, precisase acondicionamente previo.
5. Parcialmente: AV: Aínda que se subiron poucos materiais ao banco de recursos. No próximo curso dar a coñecer o curso e os seus beneficios para o profesorado.
6. Acadado.
7. Acadado.
8. Acadado. Aínda que non se fixeron sesións de informática, desenvolvemos os obradoiros de Polos Creativos.
9. Acadado.
10. Acadado.
Avaliación
Ao rematar o curso realizarase a avaliación final, centrada no logro dos obxectivos e a proposta de mellora de cara a elaboración do Plan Dixital do próximo curso 2023/24.
A maioría dos obxectivos e as súas accións foron acadados. Quedan algunhas cuestións pendentes de cara o curso que ven como poden ser:
- Elaboración dun Protocolo a nivel de centro sobre os uso dos datos persoais (aínda que sempre hai indicacións dende a dirección)
- Revisar o contrasinal dos equipos que non están nas zonas comúns.
- Expurgo de equipos antigos en desuso.
- Instalar o ordenador de conserxería, precisase acondicionamente previo.
- Dar a coñecer o curso Banco de Recursos (na Aula Virtual do centro) e os seus beneficios para o profesorado.
De cara o curso que ven, terase en conta a valoración xeral do punto anterior; e así memo faranse as modificacións oportunas en relación ao Plan Dixital 2024/25 que, dende o novo equipo, consideremos necesarias no contexto do no noso centro.
Comunicación e difusión
Darase a coñecer o Plan Dixital no Claustro no Consello Escolar a través do enlace de Educalidade que fai referencia ao noso centro: