Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A avaliación procesual. O Seguimento e o plan de acción realizarase cada trimestre, valorarase o estado de execución das acción, a análise e valoración dos resultados e de ser o caso, as posibles modificación das acción e propostas de mellora.
A01.Solicitar á Inspección de horario de dedicación para o profesorado participante no proxecto de Polos Creativos. Realizada.
A01.2 Fomentar o uso da Aula de Informática por parte do profesorado.En proceso.
Organizar un Seminario dentro do PFPP sobre aspectos das TIC e as Didácticas integradas. Realizado e completado.
Solicitar ao CAFI a través da liña 1 do plan dixital do PFPP os cursos de formación necesarios. Realizado e pendente de realización das sesións de docencia.
A 01.3 Promover un proxecto multidisciplinar entre o profesorado cos recursos do Polo Creativo e/ou a Aula de Informática. En proceso.
A04.1. Solicitar a participación do profesorado para a creación de actividades e recursos dixitais. En proceso.
AO4.3. Fomentar o uso do Libro de Cualificacións da Aula Virtual por parte do Profesorado. En proceso.
Realizar charlas e obradoiros sobre seguridade na rede, e tecnoloxías dixitais. En proceso. As charlas e obradoiros están solicitados e concedidos. Quedan pendentes as datas.
Solicitar presupostos para un mantemento técnico dos equipos do IES. Adiado por falta de orzamento.
AO5.2: Dispoñer dun protocolo de resolución ou comunicación de incidencias máis comúns.Realizado e adiado.
AO5.3: Instalar maquetas de software libre nos equipos de nova adquisición. Intentado e adiado por falta de acordo no profesorado.
A 01.3 Promover un proxecto multidisciplinar entre o profesorado cos recursos do Polo Creativo e/ou a Aula de Informática. En proceso.
A04.1. Solicitar a participación do profesorado para a creación de actividades e recursos dixitais. Realizado a través do PFPP. Actividades Aula Virtual e H5P.
AO4.3. Fomentar o uso do Libro de Cualificacións da Aula Virtual por parte do Profesorado.Realizado a través do PFPP. Actividades Aula Virtual e H5P.
Realizar charlas e obradoiros sobre seguridade na rede, e tecnoloxías dixitais. En proceso. As charlas e obradoiros están solicitados e concedidos. Realizadas as charlas previstas sobre seguridade nas redes, Plan Director...
Solicitar presupostos para un mantemento técnico dos equipos do IES. Adiado por falta de orzamento.
AO5.2: Dispoñer dun protocolo de resolución ou comunicación de incidencias máis comúns. Adiado por falta de recursos.
AO5.3: Instalar maquetas de software libre nos equipos de nova adquisición. Intentado e adiado por falta de acordo no profesorado.
A 01.3 Promover un proxecto multidisciplinar entre o profesorado cos recursos do Polo Creativo e/ou a Aula de Informática. En proceso.
A04.1. Solicitar a participación do profesorado para a creación de actividades e recursos dixitais. Realizado a través do PFPP. Actividades Aula Virtual e H5P.
AO4.3. Fomentar o uso do Libro de Cualificacións da Aula Virtual por parte do Profesorado.Realizado a través do PFPP. Actividades Aula Virtual e H5P.
Realizar charlas e obradoiros sobre seguridade na rede, e tecnoloxías dixitais. En proceso. As charlas e obradoiros están solicitados e concedidos. Realizadas as charlas previstas sobre seguridade nas redes, Plan Director...
Solicitar presupostos para un mantemento técnico dos equipos do IES. Adiado por falta de orzamento.
AO5.2: Dispoñer dun protocolo de resolución ou comunicación de incidencias máis comúns. Adiado por falta de recursos.
AO5.3: Instalar maquetas de software libre nos equipos de nova adquisición. Intentado e adiado por falta de acordo no profesorado.
Avaliación
A avaliación final realizarase unha vez ao ano, e valoraranse o logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O profesorado valora moi positivamente a realización de cursos de mellora e formación na competencia dixital.
Sen embargo é opinión maioritaria no Claustro que os Polos Creativos precisan unha asignación horaria para poder levar a cabo proxectos que teñan encaixe no currículo.
Os equipos do centro precisan unha actualización e mellora de software e hardware. A administración prometeu equipos novos hai moito tempo, sen embargo non chegan e invertir cartos en equipos que nunha data próxima pero incerta van a desaparecer non parece un emprego útil dos cartos públicos.
Ter un coordinador TIC con asignación horaria suficiente para atender un centro de tres edificios, e centos de equipos informáticos cunha vida útil xa moi prolongada.
Mellorar a web e renovar estéticamente e dotala dunha imaxe de centro máis sólida e menos estandarizada.
Aumentar o emprego de Abalar coas familias.
Comunicación e difusión
Difusión do plan
Difundirase o plan a través da comunidade educativa na páxina Web do Centro.
http://www.edu.xunta.gal/centros/iesmaciasonamorado/
Ademáis o Plan Dixital está actualizado e dispoñible para a súa consulta en Educalidade.