Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Será unha vez ao trimestre na que se valorará: - estado de execución dos obxectivos. - análise e valoración de resultados. - posibles modificacións - propostas de mellora.
No tocante ao O01PD Formación do profesorado en Polos Creativos mediante un Grupo de Traballo, leváronse a cabo as accións:
- AO1.1: Solicitude da formación a través do CAFI.
- AO1.2: Reparto de funcións.
Realizouse a solicitude do GT a través do aplicativo fprofe e concedeuse. Realizouse o reparto de funcións entre o profesorado participante.
No tocante ao O02PD Emprego e fomento do uso de ferramentas corporativas para a comunicación coas familias (AbalarMobil e páxina web), leváronse a cabo as accións:
- AO2.1: Informar ás familias da descarga do aplicativo e envío da guía.
- AO2.2: Enviar unha primeira comunicación coas familias a través da plataforma.
- AO2.3: Envío sistemático de notificacións a través do aplicativo.
Na reunión inicial informouse ás familias do emprego do aplicativo durante o curso e entregóuselles a guía impresa ademáis de enviarse por email. Tamén se realizaron diferentes comunicacións a través das mesmas como avisos ou comunicacións persoais.
No tocante ao O03PD Continuar co uso das webs dinámicas, leváronse a cabo as accións:
- AO3.1: Actualización da páxina web.
Actualizouse a páxina web cos datos correspondentes ao curso actual e realizáronse as primeiras publicacións.
No tocante ao O01PD Formación do profesorado en Polos Creativos mediante un Grupo de Traballo, leváronse a cabo as accións:
- AO1.1: Solicitude da formación a través do CAFI.
- AO1.2: Reparto de funcións.
- AO1.3: Formación específica en robótica e paneis dixitais.
Realizouse a formación do GT en robótica pàra EI durante 4 horas e en paneis dixitais durante 2 horas.
No tocante ao O02PD Emprego e fomento do uso de ferramentas corporativas para a comunicación coas familias (AbalarMobil e páxina web), leváronse a cabo as accións:
- AO2.1: Informar ás familias da descarga do aplicativo e envío da guía.
- AO2.2: Enviar unha primeira comunicación coas familias a través da plataforma.
- AO3.3: Envío sistemático de notificacións a través do aplicativo.
Continuáronse realizando diferentes comunicacións a través das mesmas como avisos ou comunicacións persoais.
No tocante ao O03PD Continuar co uso das webs dinámicas, leváronse a cabo as accións:
- AO3.1: Actualización da páxina web.
Actualizouse a páxina web con publicacións relativas ao 2º trimestre.
No tocante ao O01PD Formación do profesorado en Polos Creativos mediante un Grupo de Traballo, leváronse a cabo as accións:
- AO1.1: Solicitude da formación a través do CAFI.
- AO1.2: Reparto de funcións.
- AO1.3: Formación específica en robótica e paneis dixitais.
Rematouse o Grupo de Traballo coas sesións grupais e individuais que faltaban.
No tocante ao O02PD Emprego e fomento do uso de ferramentas corporativas para a comunicación coas familias (AbalarMobil e páxina web), leváronse a cabo as accións:
- AO2.1: Informar ás familias da descarga do aplicativo e envío da guía.
- AO2.2: Enviar unha primeira comunicación coas familias a través da plataforma.
- AO3.3: Envío sistemático de notificacións a través do aplicativo.
Continuáronse realizando diferentes comunicacións a través das mesmas como avisos ou comunicacións persoais.
No tocante ao O03PD Continuar co uso das webs dinámicas, leváronse a cabo as accións:
- AO3.1: Actualización da páxina web.
- AO3.2: Actualización periódica e sistemática coas actividades que se foron realizando ao longo do curso na páxina web da escola e inclusión de novas de interese na mesma.
Actualizouse a páxina web durante todo o curso.
Avaliación
No último Consello Escolar se realizará a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora e modificacións para o próximo curso. Para realizar a avaliación do Plan Dixital utilizaremos a valoración da acción recollida na táboa de cada obxectivo do Plan de Acción: no que deixarase constancia escrita do seguimento das accións realizadas e do estado (realizado, aprazado, pendente) do cumprimento de cada obxectivo. Trátase polo tanto de facer unha revisión anual ao remate de cada curso escolar que utilizaremos como a nova folla de ruta para seguir avanzando.
Os obxectivos propostos para este Plan Dixital foron ben propostos e cumpríronse na súa totalidade.
Deberase facer fincapé na mellora das competencias dixitais do profesorado e na súa integración no día a día da aula. Tamén se deberá facer un mantemento periódico dos equipos informáticos do centro.
Comunicación e difusión
As estratexias que imos a seguir para a difusión do Plan Dixital son:
• Presentación e aprobación do Plan Dixital no Consello Escolar.
• Difusión do Plan Dixital entre toda a comunidade Educativa a través das reunións informativas pertinentes.