Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

O Plan Dixital debe encaixar dentro do Proxecto Educativo de Centro, así coma noutros documentos: na Programación Xeral Anual, elaborada cada curso académico, polo que trátase dun Plan en constante revisión. O Plan Dixital é un instrumento
fundamental para alcanzar os obxectivos establecidos na PXA, para o vindeiro curso incorporarase como estratexia dixital desta escola.

Guiarémosnos ademáis pola lexislación vixente:

- Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación.

- Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021- 2022.

- Artigo 30.1 do DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.

- Artigo 15 da ORDE do 30 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

A partir do Informe SELFIE, TCDD e outras fontes, o centro xenerou unha análise DAFO que permite o coñecemento da realidade do centro no eido dixital e facilita a elaboración das liñas fundamentais do Plan Dixital en termos de obxectivos e accións a desenvolver.

Interno
6 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Baixa competencia dixital. Algunhas zonas teñen mala conexión a internet Familias Non
Debilidade Non existe unha estratexia dixital Organización de centro Non
Debilidade Falta de formación sobre Plan Dixital Persoal docente Non
Fortaleza Alta motivación ante novos aprendizaxes. Alumnado Non
Fortaleza A conexión de rede está actualizada. Infraestruturas Non
Fortaleza Interese por participar en cursos de formación dixital Persoal docente Non
6 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 3 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Insuficiente tempo para que os docentes podan explorar novas modalidades de ensino no ámbito dixital. Administración educativa Non
Ameaza Cambios lexislativos constantes. Lexislación Non
Oportunidade Acceso a cursos de formación nas tecnoloxías dixitais atendendo ás necesidades e competencia dixital do centro e de cada profesor, establecendo itinerarios formativos. Administración educativa Non
3 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Unha vez feito o DAFO e tendo en conta áreas como a colaboración, liderado e redes ou a pedagoxía: apoios e recursos, establecéronse unha serie de obxectivos. A partir destes obxectivos, indicadores e accións deron lugar a elaboración do Plan de ACCión, antesala e punto de partida do Plan Dixital .

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Manter actualizada a páxina web do centro
O02PD Participar en cursos de formación de Polos Creativos por parte da mestra
O03PD Dixitalizar ambas aulas

Seguimento

Procedemento
1º Trimestre

Seguimento das accións desenvolvidas ata o de agora

O estado de cada unha das acción é o seguinte: Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:


Obxectivo O01PD: Manter actualizada a páxina web do centro atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:

                               •AO1.1: Acadada. A inclusión en un grupo de traballo foi solicitada e aprobada 

Obxectivo O02PD.: Participar en cursos de formación de Polos Creativos por parte da mestra atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:

                               •A02.1. Pendente de que se fixen as datas para levar a cabo dita formación.

Obxectivo O03PD.: Dixitalizar ambas aulas  atópase cun grao de desenvolvemento das accións indicado a continuación: 

                               • A03.1.: Pendente posto que non hai acceso a internet a través da wifi do centro, polo que se solicitou o cableado da aula

                               •A03.2.: Acadada posto que a PD está instalada na aula de psicomotricidade.

 

 

2º Trimestre

Seguimento das accións desenvolvidas ata o de agora

O estado de cada unha das acción é o seguinte: Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:


Obxectivo O01PD: Manter actualizada a páxina web do centro atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:

                               •AO1.1: Acadada. A inclusión en un grupo de traballo foi solicitada e aprobada 

Obxectivo O02PD.: Participar en cursos de formación de Polos Creativos por parte da mestra atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:

                               •A02.1. A formación que estase a desenvolver na actualidade. 

Obxectivo O03PD.: Dixitalizar ambas aulas  atópase cun grao de desenvolvemento das accións indicado a continuación: 

                               • A03.1.: Pendente posto que non hai acceso a internet a través da wifi do centro, polo que se solicitou o cableado da aula. Vendo que tardaban en responder, volvin a contactar coa UAC e deriváronme a falar co meu asesor Abalar.                                                      Pendente de enviarlle un correo.

                               •A03.2.: Acadada posto que a PD está instalada na aula de psicomotricidade.

 

3º Trimestre

Seguimento das accións desenvolvidas ata o de agora

O estado de cada unha das acción é o seguinte: Ao finalizar o terceiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:


Obxectivo O01PD: Manter actualizada a páxina web do centro atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:

                               •AO1.1: Acadada. A inclusión en un grupo de traballo foi solicitada e aprobada 

Obxectivo O02PD.: Participar en cursos de formación de Polos Creativos por parte da mestra atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:

                               •A02.1. Acadada. A formación xa rematou.

Obxectivo O03PD.: Dixitalizar ambas aulas  atópase cun grao de desenvolvemento das accións indicado a continuación: 

                               • A03.1.: Acadada. Cablearon a aula e agora temos acceso a internet en ambas aulas. Solicitamos outro portátil por recomendación dos instaladores de Plexus, dende a UAC enviáronme esta semana un correo decíndome que non había o material solicitado. 

                               •A03.2.: Acadada posto que a PD está instalada na aula de psicomotricidade.

Avaliación

Procedemento para a avaliación

O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:

No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.

Valoración xeral

A miña valoración xeral é que se conseguiron acadar os obxectivos marcado e aínda conseguir máis comodidades para á escola. Pero considero que eu, non estaba formada para levar a cabo o seguimento de Educalidade, tiven moito apoio do meu asesor de Educalidade.

Proposta de mellora

- Dar máis formación ao profesorado

- Que as solicitudes se atendan con máis rapidez, posto que conseguimos ter acceso a internet na segunda aula aínda o pasado mes de maio, cando se solicitou xa en setembro. En realidade, estivemos un curso enteiro esperando a ter ese acceso.

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

Recordarase as familias a existencia do Plan Dixital. 

Empregaremos EduCalidade como medio para a comunicación e difusión.