Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Seguimento das accións desenvolvidas ata o de agora
O estado de cada unha das acción é o seguinte: Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
Obxectivo O01PD: Manter actualizada a páxina web do centro atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:
•AO1.1: Acadada. A inclusión en un grupo de traballo foi solicitada e aprobada
Obxectivo O02PD.: Participar en cursos de formación de Polos Creativos por parte da mestra atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:
•A02.1. Pendente de que se fixen as datas para levar a cabo dita formación.
Obxectivo O03PD.: Dixitalizar ambas aulas atópase cun grao de desenvolvemento das accións indicado a continuación:
• A03.1.: Pendente posto que non hai acceso a internet a través da wifi do centro, polo que se solicitou o cableado da aula
•A03.2.: Acadada posto que a PD está instalada na aula de psicomotricidade.
Seguimento das accións desenvolvidas ata o de agora
O estado de cada unha das acción é o seguinte: Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
Obxectivo O01PD: Manter actualizada a páxina web do centro atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:
•AO1.1: Acadada. A inclusión en un grupo de traballo foi solicitada e aprobada
Obxectivo O02PD.: Participar en cursos de formación de Polos Creativos por parte da mestra atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:
•A02.1. A formación que estase a desenvolver na actualidade.
Obxectivo O03PD.: Dixitalizar ambas aulas atópase cun grao de desenvolvemento das accións indicado a continuación:
• A03.1.: Pendente posto que non hai acceso a internet a través da wifi do centro, polo que se solicitou o cableado da aula. Vendo que tardaban en responder, volvin a contactar coa UAC e deriváronme a falar co meu asesor Abalar. Pendente de enviarlle un correo.
•A03.2.: Acadada posto que a PD está instalada na aula de psicomotricidade.
Seguimento das accións desenvolvidas ata o de agora
O estado de cada unha das acción é o seguinte: Ao finalizar o terceiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
Obxectivo O01PD: Manter actualizada a páxina web do centro atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:
•AO1.1: Acadada. A inclusión en un grupo de traballo foi solicitada e aprobada
Obxectivo O02PD.: Participar en cursos de formación de Polos Creativos por parte da mestra atópase cun grao de desenvolvemento da acción indicado a continuación:
•A02.1. Acadada. A formación xa rematou.
Obxectivo O03PD.: Dixitalizar ambas aulas atópase cun grao de desenvolvemento das accións indicado a continuación:
• A03.1.: Acadada. Cablearon a aula e agora temos acceso a internet en ambas aulas. Solicitamos outro portátil por recomendación dos instaladores de Plexus, dende a UAC enviáronme esta semana un correo decíndome que non había o material solicitado.
•A03.2.: Acadada posto que a PD está instalada na aula de psicomotricidade.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
A miña valoración xeral é que se conseguiron acadar os obxectivos marcado e aínda conseguir máis comodidades para á escola. Pero considero que eu, non estaba formada para levar a cabo o seguimento de Educalidade, tiven moito apoio do meu asesor de Educalidade.
- Dar máis formación ao profesorado
- Que as solicitudes se atendan con máis rapidez, posto que conseguimos ter acceso a internet na segunda aula aínda o pasado mes de maio, cando se solicitou xa en setembro. En realidade, estivemos un curso enteiro esperando a ter ese acceso.
Comunicación e difusión
Recordarase as familias a existencia do Plan Dixital.
Empregaremos EduCalidade como medio para a comunicación e difusión.