Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O Equipo de Dinamización do Plan Dixital, realizará, alomenos, unha xuntanza trimestral para valorar a evolución do Plan.
Do mesmo xeito, a persoa mentora ADIX acompañará á persoa coordinadora do Plan Dixital, no desenvolvemento do PD.
A persoa coordinadora do PD, terá acceso á ferramenta EduCalidade para rexistrar os avances e avaliación deste plan, baixo a supervisión da persoa directora e co apoio do resto de persoas que forman o equipo.
O01PD: Formar ao claustro de mestres en competencia dixital docente. (Paneis Dixitais) este obxectivo foi acadado, e as súas accións foron realizadas nos meses de setembro e outubro. A formación foi impartida coa asesora Abalar de zona na Escola de Abuín o martes 17 de outubro en horario de 16:00h a 19:30h. Nesta sesión formativa participou o claustro na súa totalidade, e apartir da mesma xurdiron dúbidas que foron resoltas posteriormente a través de diferentes canles, pola asesora. A partir desta formación o claustro está poñendo en práctica o aprendido e tentando sacar o máximo proveito aos paneis recibidos a finais do curso 2022-23 por parte da Consellería.
Unha vez rebidos estes paneis o centro está valorado a posibilidade de reubicar e reutilizar os paneis antigos que aínda teñen unha vida útil.
O02PD: Solicitar PFPP para mellorar a competencia dixital docente. En canto ao segundo obxectivo leváronse a cabo as dúas primeiras accións quedando pendente a terceira coa que se comezará ao inicio do 2º trimestre.
Accións realizadas:
AO2.1:Acordo de participación no PFPP en relación á intelixencia Artificial. Unha parte do clustro manifestou a súa disconformidade en canto á temática do PFPP. Considerendo que non é unha temática aplicable ás aulas nas que actualmente se está a traballar tendo en conta a idade do alumnado (3-8 anos). Así mesmo consideran que a evolución da tecnoloxía e implentación da mesma nas aulas, está restando importancia a outros valores que son o soporte metodolóxico do Proxecto Educativo do noso centro. Porén o profesorado que se inscribe neste PFPP considera oportuno investigar e coñecer os pros e contras de empregar a IA para sacar o máximo partido ás nosas funcións docentes.
AO02.2:Inscripción do profesorado participante no Programa. Tendo en conta que o PFPP é un grupo de traballo non se inscribiu a totalidade do profesorado. Neste caso participando grupo de traballo arredor dun 30%.
O03PD: Empregar Escolas na nube como ferramenta colaborativa e comunicación no centro e con outros CRAs. No tocante a este obxectivo a coordinadora TIC encargouse de renovar as matrículas do profesorado e incluír á totalidade do alumando que estaba sen matricular ata este curso. Así mesmo creou carpetas e subiu documentación a compartir co resto de profesorado. Por isto danse por acadadas accións:
AO03.1: Renovación das matrículas do profesorado no recurso.
AO03.2:Creación de carpetas e subida de documentación para compartir.
Cabe destacar que o recurso é complexo e pouco intuitivo o que fai que o profesorado amose reticencias a empregalo. Á hora da matriculación ocorreron varios problemas técnicos que a día de hoxe seguen sen estar solucionados, probocando que varios alumnos e alumnas aínda non teñan acceso. Así mesmo, cando solicitamos a axuda de asesores sobre o funcionamento do programa, nos atopamos con dificultades pola falta de formación dos mesmos. Queremos resaltar de todos xeitos o bo facer da nosa asesora que sempre está dispoñible e tentando resolver as nosas dúbidas.
O04PD: Promover o uso do Abalar móbil/Abalarpro para a comunicación coas familias. Ao igual que en anos anos anteriores a nosa prioridade como centro é informar ás familias do uso sistemático das ferramentas coorporativas e potenciar o uso dos recursos ofrecidos pola Consellería para manter a comunicación coa comunidade educativa. Este obxectivo queda completado na súa totalidade.
AO04.2: Enviar unha comunicación inicial ás familias a través do abalar.
AO04.1: Enviar comunicación ás familias coas instrucións para a instalación e uso de abalar móbil.
O05PD: Renovar e actualizar a web do centro. En canto ao último obxectivo a coordinadora TIC púxose en contacto coa Asesora Abalar de zona coa que mantén contacto permanente en relación ao estado das webs dinámicas. Neste caso estamos á espera de novas instrucións para poder modificar e organizar a nosa páxina web.
- Comezáronse as formacións sobre I.A.
- Iniciose a actualización da Pax. Web.
Quedan acadados todos os obxetivos agás o 005PD que se completará o próximo curso.
Avaliación
A consecución dos obxectivos foi case total, quendando parcialmente acadados o obxectivo O05PD no que se especifica a im protancia da revisión e actualización constante da páxina web. Continuaremos renovándoa permanentemente.
O resto de obxectivos estánm acadados de forma satisfactoria e na súa maioría todas as accións producirón beneficios para o profesorado e o alumando aos que ían dirixidos.
Preténdese rematar a actualización da Páxina web así com seguir formando ao profesorado en Competencia Dixital.
Aínda así quedamos á espera de consolidar as liñas de perfeccionamento e os obxectivos a propoñer ao comezo do proximo curso para poder adaptarnos ás necesidades e particularidades de centro e docentes.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital de Centro estará exposto na Páxina Web do centro ao igual que se poñerá en coñecemento do mesmo a toda a comunidade educativa a través das canles de comunicación coorporativas das que dispoñemos no centro (Abalar móbil, correo electrónico...)
Do mesmo xeito, este documento, quedará a disposición en formato físico impreso, no edificio da Sede para que calquera persoa que o solicite poida revisalo.
Este plan é coñecido polo Claustro e aprobado no Consello Escolar.
Ligazóns ao Plan Dixital 2022-23 do Cra de Rianxo e expecificacións por Escolas na súa Web: