Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de Plan Dixital realizará alo menos unha xuntanza trimestral para seguimento e avaliación das liñas de acción e avaliación das liñas de traballo, se ven, ó tratarse dunha escola unitaria, na que a persoa responsable é a coordinadora, realizarase comunicacións co profesorado especialista, informando dos obxectivos e seguimento do plan, contando coa súa valoración para o mesmo.
O mentor Adix do centro supervisará unha ou máis veces ao trimestre a evolución do Plan Dixital para o seu seguimento e adaptación.
A persoa coordinadora do Plan Dixital realizará o seguimento do Plan Dixital empregando a ferramenta Educalidade para a súa avaliación e seguimento.
Estamos a levar a cabo as accións que se pretendían, se ben, precisamos de mais tempo para poder profundizar nelas e realizalas con maior precisión e aproveitamento.
Estamos avanzando nas accións que pretendemos levar a cabo, se ben, nalgunhas delas precisamos de máis tempo para analizar as posibilidades e aproveitar os recursos dispoñibles.
Estamos avanzando nas accións que pretendemos levar a cabo, se ben, nalgunhas delas precisamos de máis tempo para analizar as posibilidades e aproveitar os recursos dispoñibles.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, será:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.Estará recollida a evolución do traballo nunha memoria final.
O plan axustouse ás necesidades do centro e o profesorado, se ben resulta difícil acadar todos os obxectivos propostos por falta de tempo para realizar as formacións adecuadas, así como para preparar materiais e informacións para a súa publicación en diferentes plataformas. O tempo dispoñible no proceso de ensinanza para adicar á competencia dixital do alumnado foi moi limitado, tendo en conta as características e necesidades de nenos e nenas de infantil, así como a capacidade para elaborar propostas e a posibilidade de facer un seguimento máis exhaustivo do plan, debido á carga administrativa nas Escolas unitarias.
É preciso revisar:
- Os obxectivos, analizando as necesidades do centro e a realidade dunha aula de infantil nunha escola unitaria.
- A formación docente, aumentando a competencia dixital propia e a capacidade para acompañar ó alumnado na súa aprendizaxe ó respecto.
- Os tempos de revisión e seguimento do plan, para sacar o mellor proveito do mesmo.
- Dende as escolas unitarias é preciso contar con colaboración de outro profesorado ou profesionais, non é factible abarcar todos os plans e proxectos, ademais de programación de ciclo e niveis, así como tarefas administrativas, por unha única docente.
Comunicación e difusión
Poderá verse na web do centro e pasará a incorporarse aos documentos do centro.
https://www.edu.xunta.gal/centros/eeilantano/taxonomy/term/40
E dende educalidade en:
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36013311