Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao longo do procedemento faremos un seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos:
- Na avaliación procesual
- Na avaliación final
Posta en común e organización do traballo a desenvolver dentro obxectivos do Plan de Acción.
Buscar información individual relacionada cos obxectivos propostos e elaboración de contidos tic para compartir c@s compañeir@s e así poder debatir e decidir entre tod@s o que máis conveña.
Elaboración individual de recursos dixitais para poder traballar cos nenos, cunha progresión de dificultade de1º a 6º.
Organizar o traballo individual e compartilo en Drive.
Seguir afondando na elaboración e descrición de contidos e recursos dixitais.
Configuración dos distintos recursos e contidos para engadir ao Plan de Acción.
Secuenciación definitiva de cada contido e recurso.
Incluir o Plan Dixital na plataforma Edu Calidade.
Elaboración da memoria final.
Avaliación
Seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos:
- Na avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Na avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Hai unha total implicación do profesorado, tanto na elaboración como na posta en práctica na aula co alumnado. Tanto os Recursos como os Contidos son acollidos por todo o claustro, coa ilusión e tranquilidade que produce o saber e coñecer, a programación e organización de materiais tics para desenvolver cos discentes ao longo toda a Ed. Infantil e Primaria.
Comunicación e difusión
Informar ao claustro do desenvolvemento do plan dixital no centro.
Reunión de equipo Tic para establecer contidos por curso.
Trasladar información aos titores.
Coordinación cos titores para establecer contidos por ciclos ou cursos.
Informar ao Claustro e posteriormente ao Consello Escolar e á comunidade educativa deste Plan.
Publicar, unha vez aprobado, o Plan Dixital na web do centro.