Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

SELFIE

Test CDD

Interno
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Dificultade para atopar información na web do centro Falta de uso de tecnoloxías dixitais para autoavaliarse e autorreflexión Pouca asistencia técnica recibida Poucos proxectos interdisciplinarios con uso das tecnoloxías Alta sensación do profesorado (ESO e BACH) de uso de tecnoloxías dixitais para fomentar a creatividade non recibida polo alumnado (baixa puntuación). Alta sensación do profesorado (ESO e BACH) de uso de tecnoloxías dixitais para adaptar ás necesidades individuais non recibida polo alumnado (baixa puntuación) Alta sensación do profesorado (ESO e BACH) de uso de tecnoloxías dixitais para retroalimentación e auto reflexión non recibida polo alumnado (baixa puntuación) Alumnado Non
Debilidade Limitacións de espazo escolar Equipo dixital insuficiente/antigo Infraestruturas Non
Debilidade Pouco tempo liberado para asistencia técnica do profesorado encargado Falta dunha estratexia dixital clara Diferencia importante entre a sensación do equipo directivo (baixa) e o profesorado (alta) á hora de elaborar recursos dixitais Organización de centro Non
Debilidade Baixa sensación de competencia dixital Adopción da tecnoloxía Non se utilizan ferramentas dixitais para avaliar o proceso de ensinanza e aprendizaxe Baixo uso de ferramentas dixitais de coavaliación Persoal docente Non
Fortaleza Acceso a dispositivos dixitais fora do centro Alta autonomía na casa á hora de usar ferramentas dixitais para a docencia Implicación do alumnado en actividades con ferramentas dixitais Alumnado Non
Fortaleza Uso de tecnoloxías dixitais para facer deberes na casa Familias Non
Fortaleza Dispositivos dixitais para ensinanza Protección de datos Infraestruturas Non
Fortaleza Departamento de informática con competencias dixitais por riba da media do centro Oferta Non
Fortaleza Uso de tecnoloxías para comunicacións Asistencia técnica Apoio para o uso de novas formas de docencia dixital Uso da aula virtual moi estendido Organización de centro Non
Fortaleza Uso de recursos educativos en liña Emprego de contornas virtuais Adaptación da docencia ao uso de ferramentas dixitais Creación de recursos dixitais Persoal docente Non
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 4 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Baixa participación e colaboración coas empresas para a estratexia dixital Contorna Non
Ameaza Baixa competencia dixital das familias Alto uso das tecnoloxías para ocio: redes sociais, videoxogos... Outras Non
Oportunidade Acceso a actividades de desenvolvemento profesional continuo Administración educativa Non
Oportunidade Uso habitual das tecnoloxías nos fogares Outras Non
4 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
1 Mellorar a páxina web do centro
2 Mellorar a retroalimentación e a autoavaliación na Aula Virtual
3 Mellorar os equipos portátiles dos postos do alumnado
4 Estandarizar, actualizar e mellorar os postos informáticos do profesorado nas aulas de ESO e Bacharelato
6 Implementar proxectos interdisciplinarios nos que participe o alumnado

Seguimento

Procedemento
1º Trimestre
2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación
Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión