Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
En canto á avaliación do plan, o Equipo de Dinamización do Plan Dixital reunirase periodicamente para analizar e comprobar a evolución da consecución dos obxectivos previstos.
Levarase a cabo unha avaliación procesual que se realizará como mínimo unha vez ao trimestre. Para esta avaliación usaranse os instrumentos que se indican nas táboas dos obxectivos. Así, comprobarase o valor e o progreso de cada obxectivo e formularanse propostas de mellora, se fora o caso, co fin de reconducir a acción e poder acadar a consecución dos obxectivos segundo se temporizaron na organización inicial.
Ademais, ao final de curso realizarase unha avaliación final valéndose de cuestionarios sobre os indicadores que se pasarán ás persoas responsables de cada un deles.
Preténdese valerse da avaliación para formular propostas de mellora e establecer obxectivos de cara ao vindeiro curso escolar.
No primeiro trimestre desenvolvéronse todas as accións relativas á preparación da formación. A acollida inicial por parte da comunidade educativa foi moi boa.
No segundo trimestre se fixeron as sesións de formación e do traballo para aplicar á mesma. Tanto a formación coma o impacto da incorporación de ferramentas de avaliación en aulas Edixgal está a ser moi positivo.
Rematouse a formación do PFPP en tema de rúbricas e guías de corrección dentro do obxectivo 02.
Recibimos paneis dixitais interactivos dende infantil ata 4º de primaria e recibimos formación (pouca) para poñelos a funcionar.
Avaliación
En canto á avaliación do plan, o Equipo de Dinamización do Plan Dixital reunirase periodicamente para analizar e comprobar a evolución da consecución dos obxectivos previstos.
Levarase a cabo unha avaliación procesual que se realizará como mínimo unha vez ao trimestre. Para esta avaliación usaranse os instrumentos que se indican nas táboas dos obxectivos. Así, comprobarase o valor e o progreso de cada obxectivo e formularanse propostas de mellora, se fora o caso, co fin de reconducir a acción e poder acadar a consecución dos obxectivos segundo se temporizaron na organización inicial.
Ademais, ao final de curso realizarase unha avaliación final valéndose de cuestionarios sobre os indicadores que se pasarán ás persoas responsables de cada un deles.
Preténdese valerse da avaliación para formular propostas de mellora e establecer obxectivos de cara ao vindeiro curso escolar.
O desenvolvemento do plan dixital precisa o enfoque dun proceso continuo e evolutivo.
A avaliación do desenvolvemento do plan dixital debe ter en conta os resultados e o impacto na aprendizaxe dos estudantes, así como a experiencia e a retroalimentación dos docentes, pais e outros actores chave. Ao ser este o primeiro Plan Dixital que desenvolvemos os indicadores que permiten esta retroalimentación son moi sutís e haberá que agardar a vindeiros cursos nos que voltemos a realizar un exercizo SELFIE de autoavaliación da situación dixital da comunidade educativa.
- Afondar na formación e no desenvolvemento profesional contínuo do corpo docente en colaboración cos CFR afondando na estabilización dunha liña TIC nos PFPP. A idea é continuar no desenvolvemento de habilidades de avaliación docente en Edixga incluíndo o libro de cualificacións.
-
Realizar unha reavaliación das necesidades tecnolóxicas e os recursos dispoñibles no centro educativo. Afondar nas posiblidades de emprego didáctico dos paneis dixitais interactivos.
-
Integración curricular: Promover a integración da tecnoloxía no currículo escolar de maneira transversal. Isto implica identificar oportunidades para utilizar ferramentas dixitais en diversas materias e actividades, fomentando a creatividade, a colaboración e o pensamento crítico dos estudantes. Así mesmo, débense establecer criterios claros para avaliar o uso da tecnoloxía e o seu impacto na aprendizaxe.
-
Establecer un sistema de avaliación e seguimento continuo para medir o impacto do plan dixital na aprendizaxe dos estudantes e na calidade do ensino. Isto implica recompilar datos, analizar resultados e realizar axustes periódicos segundo os achados. Tamén é importante comunicar os avances e logros do plan á comunidade educativa.
Comunicación e difusión
Por outro lado, seguindo o indicado na Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implantación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022, o plan será aprobado polo Consello Escolar no último trimestre do curso 2021/2022, unha vez oído o claustro.
Así, seguindo o anterior, no noso centro, levarase o plan á sesión do Claustro no mes de xuño e ao Consello Escolar na sesión ordinaria do mesmo mes para a súa aprobación, se procede.
Unha vez aprobado polo Consello Escolar, este Plan Dixital será difundido a toda a comunidade educativa a través da páxina web do centro.