Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
AO1.1.
AO1.2.
AO2.3.
AO2.4.
AO3.1.
Non se imparten cursos solicitados porque primaron outras necesidades no PFPP.
Non se realizan accións
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e consecución dos obxectivos é:
- Avaliación procesual: Se realizará por parte do coordinador TIC unha vez ao mes. Os
aspectos a valorar son:
a) Estado da execución das accións.
b) Análise e valoración dos resultados.
c) Modificación, si é necesario, das accións e propostas de mellora.
- Avaliación final: No remate do curso. Os aspectos a valorar son:
a) Análise da consecución dos obxectivos.
b) Propostas de mellora.
01PD NON se acada
Infórmase da necesidade de usar a plataforma periodicamente nas materias edixgal
Proponse a realización de cursos a través do PPFP relacionados co uso do edixgal, mais a demanda do profesorado estaba máis enfocada a outro tipo de formación.
Non se imparten os cursos no PFPP ao ocuparse a demanda con outras formacións
Adicionalmente, en secundaria vótase a saída de edixgal nesta etapa, ao rematar o compromiso co programa tras catro anos. En primaria mantense edixgal. Compre modificar obxectivos de cara ao curso que ven dada esta casuística.
02PD acádase parcialmente
- Realizar un inventario completo dos equipos informáticos obsoletos. Queda pendente de actualizar coa adquisición dos novos paneis.
- Solicitar equipos á UAC, ao servizo premium de e-dixgal e ao coordinador de zona e-dixgal
A medidados de curso o servizo premium envía equpos para profesorado edixgal máis potentes e recollen os que non se usaban.
Tamén mandan os novos paneis dixitais nas aulas de infantil, e en primaria até 4º EP.
-Solicitar un presuposto para mercar equipos por parte do centro
Realizado a principio de curso
Quedan equipos pendentes de renovar. A renovación queda pendente para o inicio do próximo curso escolar.
03PD parcialmente
-Solicitación de charlas aos organismos oficiais sobre seguridade e perigos na rede
Pídense e impártense charlas ao longo do curso ao respecto para alumnado
- Non se crean sin embargo os grupos de traballos nas aulas por parte dos titores para poñer en práctica o aprendido durante as charlas.
04PD só se realiza particlamente.
05PD cúmplese
A maior parte do profesorado usa abalar para as comunicacións coas familias, e viceversa.
06PD non se cumple
Non se pediu formación ao respecto. A demanda de formación relacionada coas TICs foi máis enfocada ao uso de recursos e materiais presentes no centro (impresión 3D, software dispoñible...)
-Modificar e engadir obxectivos dadas as novas circunstancias do centro. En particular, necesítase
- formación para o profesorado sobre o uso de moodle, xa que abandonamos edixgal na secundaria
- formación para as familias sobre os perigos da rede e o uso adecuado dos equipos por parte do alumnado, xa que se detectou durante o curso esta necesidade.
- Renovación de equipos aproveitando as pezas de equipos en desuso. A compra de discos duros de estado sólido (SSD) podería permitirnos reciclar equipos que agora mesmo non se atopan en uso.
- Realizar en tempo os obxectivos que non se acadaron neste ano.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital se enviará a todos os profesores no principio de curso e se falará del no primeiro claustro. Informarase ao profesorado da súa evolución nos claustros do curso e no claustro final.
URL con acceso ao plan dixital
http://www.edu.xunta.gal/centros/cpivirxedacelamonfero/?q=system/files/_PlanDixital_10-22.pdf